چگونه سرویس NVIDIA GeForce را به مدت 6 ماه رایگان دریافت کنیم ؟

66
0
سرویس NVIDIA GeForce

اگر شما هم علاقه‌مند به بازی های کامپیوتری هستید، پس جای درستی آمده اید! در ادامه قصد داریم نحوه استفاده رایگان از سرویس NVIDIA GeForce را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر از گیمرهای مشتاق و طرفدار NVIDIA GeForce Now هستید، خوب است بدانید AT&T امکانی را فراهم کرده است که به شما کمک می ‌کند نیاز به پرداخت هزینه در هنگام استریم بازی‌ های مورد علاقه‌ تان، نداشته باشید.

AT&T با NVIDIA GeForce Now مشارکتی را آغاز کرده است تا به مشتریان خود اشتراک رایگان ارائه دهد و به این صورت به آن‌ها کمک کند شبکه G5 سریع و قابل اعتماد خود را تجربه کنند. در ادامه همراه ما باشید تا بررسی کنیم که چگونه می توانید یک عضویت رایگان سرویس NVIDIA GeForce به مدت شش ماه از طریق AT&T دریافت کنید.

AT&T اکنون به مشتریان خود امکان دسترسی رایگان به NVIDIA GeForce را می دهد !

AT&T به همه مشترکین فعلی و همچنین مشتریان جدید طرح G5 خود یک دوره آزمایشی رایگان شش ماهه NVIDIA GeForce Now را با وعده “تجربه بازی روان” ارائه می دهد.

AT&T این پیشنهاد را در یک بیانیه مطبوعاتی در ATT.com اعلام کرد که به شرح زیر است:

گیمرها از این مشارکت خوشحال خواهند شد چرا که AT&T در حال پیوستن به NVIDIA** است تا یکی از بهترین تجربه های بازی در جهان را به ارمغان بیاورد. به کمک فناوری G5 در GeForce NOW، سرعت‌ بالای AT&T 5G می ‌تواند تجربه بازی روانی را به شما ارائه دهد، شما می توانید این دوره را هم اکنون امتحان کنید.

از 4 ژانویه 2022، همه کاربران طرح AT&T 5G می‌ توانند به صورت رایگان از شش ماه عضویت GeForce Now Priority برخوردار شوند که در کل 50 دلار هزینه دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام خود را انجام دهید، درخواست خود را ثبت کنید و سپس از سرویس NVIDIA GeForce استفاده نمایید. لطفاً توجه داشته باشید که این قابلیت فقط در ایالات متحده و با آی پی کاربران ایالات متحده موجود در دسترس است و در پورتوریکو، گوام، هاوایی و U.S.V.I در دسترس نیست.

پیشنهاد عضویت رایگان NVIDIA GeForce Now AT&T چگونه کار می کند ؟

برخلاف اکثر دوره های آزمایشی رایگان که برای درخواست استفاده از خدمات آزمایشی، باید کاربر جدید باشید، برای بهرمندی از AT&T 5G نیازی به این شرط ندارید و حتی اگر از قبل عضویت داشته باشید، همچنان می توانید از این خدمات استفاده کنید. این قرارداد به شما امکان دسترسی به 100 عنوان بازی و انواع بازی رایگان از فروشگاه‌ های محبوب بازی ‌های رایانه ای مانند Steam، Epic Games Store، Ubisoft Connect، Origin، GOG و غیره می ‌دهد.

برای بازی، باید یک دستگاه 5G به همراه طرح G5 و یک گیم پد سازگار داشته باشید. پس از ثبت ‌نام در این سرویس، می ‌توانید فروشگاه ها و کتابخانه های بازی خود را متصل کنید و بازی ‌های مورد علاقه خود را در تلفن یا تبلت Android خود اجرا کنید.

اگر از iPhone یا iPad استفاده می کنید، باید از طریق مرورگر Safari به وب سایت سرویس NVIDIA GeForce بروید. همچنین می توانید از طریق رایانه Mac یا Windows به اشتراک خود در سرویس دسترسی داشته باشید.

اگر از اعضای ممتاز هستید، به سرورهای ممتاز NVIDIA دسترسی خواهید داشت و می ‌توانید قبل از پیوستن مجدد به صف کاربران، تا شش ساعت به صورت متوالی بازی کنید. از طرفی، اگر دارای عضویت رایگان می باشید؛ به جلسات یک ساعته دسترسی خواهید داشت و پس از آن، برای استفاده از سرویس باید پشت صف مشترکینی که هزینه پرداخت کرده اند، منتظر بمانید.

چگونه می توانیم اشتراک NVIDIA GeForce Now خود را درخواست کنید ؟

برای درخواست اشتراک رایگان NVIDIA GeForce Now مراحل زیر را دنبال کنید :

  • در مرورگر خود به صفحه ثبت نام AT&T promotion بروید.
  • تمام شرایط و ضوابط را بخوانید.
  • در صورت نیاز اطلاعات خود را وارد کنید، روی Next کلیک کنید و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.
  • اکنون کد عضویت ممتاز شش ماهه NVIDIA GeForce Now خود را دریافت خواهید کرد و می توانید استریم شروع کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که اعتبار کد 30 روز پس از دریافت است. بنابراین، مطمئن شوید که از آن برای خرید سرویس استفاده می کنید و در اسرع وقت استریم خود را شروع می کنید تا از انقضای آن جلوگیری نمایید.

NVIDIA GeForce Now یک شبکه قابل اعتماد برای بازی ها است!

بازی یک تجربه است و کیفیت اتصال شبکه اینترنت شما قطعا تفاوت زیادی در کسب تجربه بهتر ایجاد می کند و حتی بر روی برد و باخت و حفظ شتاب شما تاثیر بسیاری داشته باشد. با استفاده از عضویت رایگان NVIDIA GeForce Now می توانید به جلسات یک ساعته دسترسی داشته باشید و از یک اتصال ایمن، یکپارچه و با کیفیت لذت ببرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس