بازی Forza Horizon 4 بر روی Steam منتشر می‌شود

مایکروسافت امروز از طریق Xbox Wire اعلام کرد که برای اولین بار بازی Forza Horizon 4 بر روی Steam منتشر می‌شود.

36
0
0 بازی Forza Horizon 4 بر روی Steam منتشر می‌شود

مایکروسافت امروز از طریق Xbox Wire اعلام کرد که برای اولین بار Forza Horizon 4 بر روی Steam منتشر می‌شود. Forza Horizon 4 چهارمین بازی از سری بازی‌های Forza Horizon است که پیشروی بازی‌های Racing در صنعت نامیده می‌شود و در حومه انگلیس جریان دارد.

ویژگی‌های Forza Horizon 4 بر روی Steam

1 بازی Forza Horizon 4 بر روی Steam منتشر می‌شود

کاربرانی که Forza Horizon 4 را بر روی Steam خریداری کنند، می‌توانند با افرادی که در نسخه‌های Xbox و Microsoft Store بازی می‌کنند همچنین افرادی که با Xbox Game Pass برای کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و  تلفن‌های همراه بازی ‌می‌کنند Cross Play انجام دهند پس نگران نباشید که دوستان شما نسخه‌ی Steam را ندارند.

FH 4 همراه با تمام بسته‌های DLC و به روزرسانی‌های قبلی، در تاریخ ۹ مارس بر روی Steam منتشر می‌شود. DLC‌های موجود شامل جزیره Fortune و Lego Speed Champions می‌شود.

همچنین بسته‌های Best of Bond Car Pack ،Barret-Jackson و بسته جدید اتومبیل Hot Wheels نیز برای نسخه‌ی استیم منتشر خواهند شد، بسته‌ی Hot Wheels تاریخ انتشار دقیقی ندارد ولی انتظار می‌رود تا قبل از انتشار نسخه‌ی استیم بر روی پلتفرم‌های دیگر منتشر شود، با احتساب بسته‌های پولی تعداد ماشین‌های Forza Horizon 4 به بیش از ۶۰۰ ماشین می‌رسد! که این پر جای خود بسیار شگفت انگیز است.

مایکروسافت در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی را در Steam کسب کرده است، در حالی که Sea of Thieves Age of Empires و Microsoft Flight Simulator در تمام تابستان سال گذشته بر نمودار پر فروش‌ترین بازی‌های Steam چیره شده بودند. این در حالی است که تمام بازی‌های ساخت مایکروسافت روز اول در Xbox Game Pass برای رایانه‌های شخصی و Xbox Game Pass Ultimate در دسترس هستند، که به شما امکان می‌دهد با هزینه‌ای نسبتاً کم ماهیانه به یک کتابخانه عظیم با بیش از ۲۰۰ بازی دسترسی داشته باشید.

انتشار Forza Horizon 4 در استیم و انتشار روز اول Halo Infinite در اواخر سال ۲۰۲۱ بر روی استیم، نشانگر آن است که مایکروسافت قصد پشتیبانی از سیستم عامل Valve علاوه بر سیستم عامل‌های خود را دارد، به احتمال بالا در آینده تمام بازی‌های ساخته شدن توسط مایکروسافت در روز عرضه بر روی استیم منتشر شوند.

حال که با انتشار Forza Horizon 4 بر روی Steam آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس