10 کانال یوتیوب بهره وری که باید تماشا کنید

43
0
کانال یوتیوب بهره وری

به دنبال الهام از بهره وری هستید؟ در اینجا تعدادی از برترین کاربران یوتیوب وجود دارند که به شما انگیزه و قدرت می دهند تا بهره وری خود را به حداکثر برسانید. کانال یوتیوب بهره وری را در ادامه معرفی کرده ایم.

چه به دنبال بهبود بهره وری یا بهره وری خود باشید، YouTube به صورت دستی بهترین منبع موجود است. یوتیوب گنجینه ای از توصیه های متخصص در زمینه بهره وری از سراسر جهان است.

در اینجا فهرستی از انگیزه‌بخش‌ترین یوتیوب‌برها وجود دارد که به شما کمک می‌کند در تمام زمینه‌های زندگیتان بهره‌ور بمانید. این رهبران فکری نه تنها مزایای استراتژی های مدیریت زمان را در زندگی خود نشان می دهند، بلکه رویکردهای جدیدی را نیز برای کمک به مخاطبان خود در به حداکثر رساندن روز خود توسعه می دهند.

1. Lavendaire

Aileen Xu’s Lavendaire رویکردی چندوجهی برای کمک به مردم برای بهبود کارایی و رفاه خود دارد. کانال آیلین همه چیز در مورد پرورش خود از طریق مدیتیشن و هنر است. او مخاطبان خود را تشویق می کند تا راه هایی را بیابند تا علایق خود را در زندگی روزمره خود بگنجانند و حس معنا و موفقیت را افزایش دهند.

عکس

ویدئوی “10 عادت سالم روزانه برای بهتر شدن شما”، که در آن آیلین توضیح می دهد که چگونه روز خود را به خوبی شروع می کند، به موفقیت بزرگی برای Lavendaire تبدیل شده است. او همچنین به مخاطبان خود در مورد چگونگی دستیابی به اهداف خود از طریق استفاده از تجسم و محدودیت زمانی توصیه می کند. صدای آرامش بخش و آثار هنری زیبای آیلین بینندگان را تشویق می کند تا آگاهانه تر و هدفمندتر زندگی کنند.

2.کانال یوتیوب بهره وری Ali Abdaal

کانال Ali Abdaal’s نکات مفیدی در مورد چگونگی بهبود کارایی مطالعه و کار ارائه می دهد. او کانال خود را در سال 2018 زمانی که دانشجوی پزشکی در کمبریج بود راه اندازی کرد. در طول دوره خود، او چندین ویدیو در مورد یادداشت برداری، ترفندهای حافظه، مدیریت زمان و شکل گیری عادت ساخت تا به مخاطبان خود در به حداکثر رساندن کارایی کمک کند.

عکس

ویدیوی Ali’s ، “چگونه برای امتحانات مطالعه کنیم – نکات بازنگری مبتنی بر شواهد”، که در آن او مؤثرترین روش های مطالعه مورد حمایت علم را توضیح می دهد، در فضای مجازی منتشر شده و بیش از 4.5 میلیون بازدید جمع آوری کرده است. او همچنین اغلب بررسی های عمیقی از برنامه ها و راه حل های بهره وری ارائه می دهد. علاوه بر این، او توصیه های قابل انجامی در مورد چگونگی غلبه بر اینرسی، کنترل حواس پرتی و پرورش ذهنیت رشد ارائه می دهد.

3.کانال یوتیوب بهره وری Rowena Tsai

Rowena Tsai قصد دارد از طریق ترکیبی از ویدیوهای سبک زندگی و بهره وری، به مخاطبان YouTube خود انگیزه دهد تا زندگی معناداری داشته باشند. روونا با لحنی دوستانه و قابل دسترس راهنمایی های مفیدی را در مورد موضوعاتی مانند مراسم صبحگاهی، برنامه ریزی هدف و بهبود خود ارائه می دهد. او به مخاطبانش توصیه می‌کند که تغییراتی در روال‌ها و دیدگاه‌هایشان ایجاد کنند که سلامت و بهره‌وری آنها را بهبود می‌بخشد.

عکس

یکی از پربیننده‌ترین ویدیوهای روونا با عنوان «بازدهی خود را با من بازنشانی کنید» است که در آن درباره ی راه‌هایی برای بازگشت به مسیر زمانی که احساس خستگی می‌کنید بحث می‌کند. او همچنین نکاتی در مورد هدف گذاری، حفظ انگیزه و به حداکثر رساندن بهره وری ارائه می دهد.

4. Nathaniel Drew

کانال ناتانیل درو بر موضوعاتی مانند کارایی، مینیمالیسم و ​​خودسازی تمرکز دارد. او در ویدئوهای خود، موضوعاتی مانند زندگی آگاهانه، درون نگری و اندیشه اصیل را مورد بحث قرار می دهد. ناتانیل برای کمک به مخاطبانش برای تمرکز روی چیزهای مهم، توصیه‌های ملموسی درباره نحوه پاک کردن ذهن و فضاهایشان ارائه می‌کند.

عکس

یکی از پربیننده ترین ویدیوهای ناتانیل، “روشی ساده برای سازماندهی زندگی خود”، به روش ساده و در عین حال قدرتمند سازماندهی – قلم و کاغذ می پردازد. او همچنین بر اهمیت خودمراقبتی و درون نگری در تشویق یک رویکرد عمدی به کار تأکید می کند، که امیدوار است مخاطبانش آن را اتخاذ کنند.

5. muchelleb

میشل بی، با نام مستعار muchelleb در یوتیوب، مدافع مینیمالیسم و ​​بهره وری است. توصیه‌های او به مخاطبانش کمک می‌کند تا از شلوغی‌ها بکاهند و به آنچه واقعاً مهم است توجه کنند. میشل در مورد چیزهایی مانند سازماندهی زمان و مکان و دستیابی به اهداف صحبت می کند. او از یک روش ساده برای زندگی دفاع می کند و می گوید که این روش می تواند به مردم کمک کند که به طور کلی احساس بهتری داشته باشند.

عکس

میشل در ویدیوی خود با عنوان “5 عادتی که زندگی من را تغییر داد” درباره شیوه هایی که برای بهره وری و سالم ماندن استفاده می کند صحبت می کند. او اغلب در مورد چگونگی برقراری یک مراسم صبحگاهی، مقابله با درهم ریختگی دیجیتال و افزایش رفاه عاطفی توصیه می کند. میشل یک حضور واقعی و دوست داشتنی دارد که الهام بخش مخاطبانش است تا مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرند.

6.کانال یوتیوب بهره وری Matt D’Avella

مت داولا، فیلمساز و یوتیوبر، به دلیل مینیمالیسم و ​​ویدیوهای بهره وری خود در جامعه شناخته شده است. ویدیوهای مت با طنز پراکنده و نماهای سینمایی هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و هم از نظر فکری محرک هستند. کانال او در یوتیوب مملو از توصیه های مفید برای بهبود بهره وری و شادی با ساده کردن روال روزانه است.

عکس

او اغلب با انجام آزمایش هایی که یک هفته، یک ماه یا حتی یک سال را در بر می گیرد، رابطه بین انتخاب های عمدی سبک زندگی و افزایش بهره وری را بررسی می کند. او به طور مداوم بینندگان خود را تشویق می کند تا سبک زندگی مینیمالیستی را اتخاذ کنند و تصمیمات آگاهانه تری در زندگی روزمره خود بگیرند.

7. Gillian Perkins

YouTuber Gillian Perkins بر بهره وری و کارآفرینی تمرکز می کند و توصیه های عملی را برای بهبود کارایی کار و رشد یک شرکت موفق به اشتراک می گذارد.

کانال او پر از اطلاعات مفید در مورد موضوعاتی مانند مدیریت زمان، تفویض وظایف و ایجاد اهداف قابل دستیابی است. محتوای گیلیان به دلیل تحقیقات دقیق او کامل و قابل درک است.

عکس

گیلیان در ویدیوی خود، «چگونه اهداف تعیین کنیم و یک برنامه اقدام ایجاد کنیم!» توضیح می‌دهد که چگونه از افتادن در تله‌های هدف‌گذاری رایج جلوگیری کنیم و روشی برای توسعه و دستیابی به اهداف بلندپروازانه ارائه می‌دهد. او همچنین توصیه هایی در مورد چگونگی به حداکثر رساندن بهره وری از طریق استفاده از فناوری های مختلف، استراتژی های تفویض اختیار و قضاوت صحیح ارائه می دهد.

8.کانال یوتیوب بهره وری Thomas Frank

کانال توماس فرانک در یوتیوب منبع قابل اعتمادی برای نکاتی در مورد بهبود راندمان کاری و پیشرفت حرفه است. او موضوعات مختلفی را مورد بحث قرار می دهد، از روش های مطالعه موثر و نرم افزار مدیریت زمان گرفته تا رشد شخصی.

عکس

ویدیویی که باید در کانال توماس تماشا کنید “5 عادتی که میانگین روز شما را شادتر می کند” است. در این ویدیو، او پنج عادتی را بیان می‌کند که می‌توانند با شادتر کردن شما در هر روز، زندگی شما را بهبود بخشند. توماس همچنین نکاتی را در مورد چگونگی راه اندازی یک دفتر کارآمد، مدیریت زمان به خوبی و ایجاد تعادل سالم بین کار و زندگی ارائه می دهد. او با محتوای طنز و قابل دسترس مخاطبان خود را به اقدام و افزایش کارایی آنها برمی انگیزد.

9. StudyQuill

Jasmine هاست (میزبان) StudyQuill، یک کانال YouTube با هدف بهبود تکنیک‌ها و نمرات مطالعه دانش‌آموزان است. یادداشت برداری، مدیریت زمان و کارایی کلی تنها برخی از موضوعاتی است که جاسمین به آنها می پردازد. او توصیه های مفیدی را برای آماده شدن برای آزمون ها، سازماندهی زمان مطالعه و ایجاد تعادل در فعالیت های مدرسه و فوق برنامه ارائه می دهد.

ویدیوی محبوب StudyQuill “چگونه خود را فریب دهید تا مولد باشید” است، که در آن او نکاتی را در مورد انجام کارها حتی زمانی که انگیزه شما صفر است ارائه می دهد. او همچنین نکاتی را برای مقابله با استرس، با انگیزه ماندن و غلبه بر اهمال کاری ارائه می دهد.

10.کانال یوتیوب بهره وری Jeff Su

YouTuber Jeff Su بر کمک به مخاطبان خود برای به حداکثر رساندن زمان، افزایش بهره وری و دستیابی به اهداف خود از طریق استفاده از تاکتیک های ملموس و توصیه های روشنگرانه تمرکز می کند. او در کانال خود درباره موضوعات مختلفی از جمله مدیریت زمان، ایجاد عادت و بهبود خود بحث می کند.

عکس

در ویدئویی با عنوان “10 بهترین برنامه مک برای بهره وری!”، جف بهترین انتخاب های خود را برای برنامه های مک ارائه می دهد که می توانند کارایی را افزایش دهند. جف توضیح می دهد که چگونه برنامه های مختلف، از یادداشت برداری گرفته تا مدیریت کار تا ردیابی زمان، ممکن است کارایی را بهبود بخشند.

برای بهره وری، روش هایی را بیابید که برای شما مفید هستند

یوتیوبرهای فوق می توانند برخی از با ارزش ترین منابع در دسترس شما باشند. چه دانشجو باشید، چه یک حرفه ای، یا فردی که فقط به دنبال کسب سود بیشتر از هر روز است، نکات و ایده های مفید زیادی را در کانال های آنها پیدا خواهید کرد.

P.S.: مراقب باشید که این ویدیوها چقدر می توانند اعتیادآور باشند. تماشای زیاد یوتیوب نیز می تواند وسیله ای برای به تعویق انداختن کار باشد. اگر این یوتیوبرها به اندازه کافی از شما الهام گرفته اند، پس مدیریت چهار رکن بهره وری را با نکات و ابزارهای مناسب شروع کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس