42 تا از بهترین افزونه های وردپرس 2023

56
0
بهترین افزونه های وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار انعطاف پذیر برای ایجاد وب سایت است و یکی از دلایل اصلی آن تنوع گسترده افزونه ها و ویژگی هایی زیاد است که میتوانید برای ایجاد وب سایت از آنها استفاده کنید. بهترین افزونه های وردپرس را در ادامه معرفی کرده ایم.

هزاران افزونه رایگان در دایرکتوری رسمی وردپرس وجود دارد که تقریباً هر ویژگی را برای هر نوع وب سایتی ارائه می دهد. همچنین می توانید افزونه های پریمیوم وردپرس را از بازارهای شخص ثالث دریافت کنید یا حتی خودتان یک افزونه ایجاد کنید.

فهرست محتوا پنهان

42 تا از بهترین افزونه های وردپرس

ما در این مقاله گزینه ها را محدود کرده ایم و بهترین افزونه وردپرس را برای هر عملکرد انتخاب کرده ایم. برای تصمیم گیری در مورد بهترین افزونه ها، این جنبه ها را در نظر گرفتیم:

ویژگی‌ها : ما هر افزونه را ارزیابی کرده‌ایم تا مطمئن شویم ویژگی‌های ارائه‌شده با اهداف آن‌ها مطابقت دارند. همچنین مطمئن شدیم که آنها می توانند روی هر نوع وب سایت وردپرسی کار کنند.

اعتبار : ما افزونه‌های رایگانی را انتخاب کرده‌ایم که در فهرست رسمی افزونه‌های وردپرس موجود است. برای افزونه‌های پریمیوم، اعتبار توسعه‌دهندگان را بررسی کرده‌ایم تا مطمئن شویم استفاده از آنها ایمن است.

سازگاری : افزونه باید با نسخه های جدید وردپرس و PHP سازگار باشد. ما همچنین افزونه هایی را انتخاب کرده ایم که در سه ماه گذشته به روز شده اند.

1. Elemento بهترین افزونه صفحه ساز

دانلود: 5+ میلیون

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: ویژگی کشیدن و رها کردن، کتابخانه قالب ها، بیش از 90 ویجت رایگان

مناسب برای ساخت صفحه و سفارشی سازی

قیمت: فریمیوم (از 49 دلار در سال)

Elementor یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس برای صفحه سازی است. Elementor قابلیت کشیدن و رها کردن را ارائه میدهد تا کاربران بتوانند صفحات و پست های خود را در کمترین زمان سفارشی کنند.

این افزونه همچنین بیش از 100 قالب صفحه از پیش ساخته شده را برای راه اندازی هر نوع وب سایتی ارائه می دهد. این افرونه بیش از 90 ویجت دارد و به ساخت آیکون های رسانه های اجتماعی و نوار پیشرفتProgress bar بدون نصب افزونه های اضافی وردپرس کمک می کند.

Elementor تقریباً با تمام تم های وردپرس کار می کند، ولی برای جلوگیری از هر گونه مشکل حتماً یک تم آماده Elementor را انتخاب کنید. میتوانید از تم وردپرس Hello Elementor که توسط توسعه دهندگان افزونه طراحی شده است استفاده کنید.

با خرید طرح پریمیوم به سازنده تم Elementor دسترسی پیدا میکنید. این ابزار به شما امکان سفارشی‌سازی آسان بخش‌های مختلف مانند هدر، پاورقی و حتی صفحات محصول را میدهد و میتوانید با آن یک تم از ابتدا ایجاد کنید.

2. WooCommerce بهترین افزونه تجارت الکترونیک وردپرس

دانلود: 5+ میلیون

امتیاز: 5.4 از 5

ویژگی ها: داشبورد WooCommerce یکپارچه، setup wizard و راه اندازی سریع، پشتیبانی از چندین دروازه پرداخت

مناسب برای ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک

قیمت: رایگان، با افزونه های اختیاری که از 6 دلار در ماه شروع می شود

WooCommerce بهترین افزونه وردپرس تجارت الکترونیک است. این افزونه ویژگی های ضروری تجارت الکترونیک مانند ایجاد ویترین، فهرست محصولات و مدیریت سفارش را ارائه می دهد.

علاوه بر این WooCommerce کارت های اعتباری اصلی و پرداخت های بانکی را می پذیرد و با 140 درگاه پرداخت ویژه منطقه یکپارچه می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سؤالات پاسخ دهید و جزئیات مربوط به فروشگاه خود را ارائه دهید. مدیریت فروشگاه آنلاین با WooCommerce آسان است زیرا داشبورد با وردپرس یکپارچه شده است. میتوانید نوار کناری پنل مدیریت برای مدیریت محصولات، سفارش‌ها یا گزارش‌های خود استفاده کنید. برای ساخت یک فروشگاه زیبا با وردپرس و ووکامرس، حتما از قالب وردپرس سازگار با ووکامرس استفاده کنید.

3. Wordfence بهترین افزونه امنیتی وردپرس

دانلود: 4+ میلیون

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: احراز هویت دو مرحله ای، فایروال برنامه وب WAF، اسکن امنیتی، جستجوگر لینک های خراب

مناسب برای ایمن سازی وب سایت های وردپرس

قیمت: فریمیوم (از 99 دلار در سال برای هر لایسنس)

پس از نصب افزونه داشبورد Wordfence داده‌های مختلفی را در مورد امنیت وب‌سایت، مانند خلاصه ای از فایروال، حملات مسدود شده و اسکن‌های مشکلات امنیتی نمایش می‌دهد.

ویژگی امنیتی ورود به سیستم به شما امکان می دهد احراز هویت دو مرحله ای را برای صفحه مدیریت وردپرس تنظیم کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد QR ارائه شده را با یک برنامه احراز هویت در دستگاه تلفن همراه خود اسکن کرده و کد تأیید را وارد کنید.

اسکنر بدافزار بدافزار را در تم ها و فایل‌های افزونه‌های وردپرس بررسی می‌کند. همچنین آسیب پذیری های امنیتی مانند بک دورهای احتمالی، تزریق کد و تغییر مسیرهای مخرب را شناسایی می کند. جستجوگر لینک خراب افزونه به شما کمک می کند URL های خراب را در وب سایت خود پیدا کنید

فایروال برنامه وب Wordfence (WAF) از وب سایت شما در برابر ترافیک مخرب محافظت می کند. ویژگی محدودیت ورود، آدرس های IP را که پس از چند بار تلاش وارد سیستم نمی شوند مسدود می کند و از حملات brute force جلوگیری می کند.

پس از نصب افزونه فایروال در حالت حالت یادگیری یا Learning mode اجرا می شود، بنابراین می توانید تمام ویژگی های آن را امتحان کنید و از سایت به روش موثرتری محافظت کنید.

4. AIOSEO بهترین افزونه سئو وردپرس

دانلود: 3,000,000+

امتیاز: 4.6 از 5

ویژگی ها: تجزیه و تحلیل سئو روی صفحه، منیجر تغییر مسیر، نقشه های سایت هوشمند، نشانه گذاری محتوا در سایت

مناسب برای بهینه سازی صفحات و پست ها برای موتورهای جستجو

قیمت: فریمیوم

AIOSEO یک افزونه مفید برای سئو وردپرس است که دارای بسیاری از ویژگی های قدرتمند است. ویژگی TruSEO آن عبارت کلیدی، توضیحات متا، لینک ها و طول محتوا را بررسی می کند. سپس یک امتیاز کلی سئو می دهد و برای بهبود این امتیاز راهکارهایی را توصیه می کند.

یکی دیگر از ویژگی های این افزونه منجیر تغییر مسیر است. این قابلیت با اطمینان از اینکه کاربران همیشه به صفحه درست هدایت می شوند، از سایت شما پشتیبانی می کند.

Schema Markup یا همان نشانه گذاری محتوا بهینه سازی نتایج سایت در موتورهای جستجو را برای سایت فراهم میکند. در واقع این قابلیت اطلاعات مفیدی را در صفحات نتایج موتور جستجو با توصیه‌هایی در مورد چگونگی بهبود رتبه وب‌سایت و همچنین نرخ کلیک ارائه می‌دهد.

5. WPForms بهترین افزونه فرم ساز وردپرس

دانلود: 5+ میلیون

امتیاز: 5/5

ویژگی ها: قابلیت کشیدن و رها کردن، قالب های فرم از پیش ساخته شده، حفاظت در برابر اسپم، تعبیه شورت کد در وردپرس

بهترین گزینه برای ایجاد فرم های مختلف، از جمله فرم های تماس، بازخورد و اشتراک

قیمت: فریمیوم (از 31 دلار در سال)

WPForms یک افزونه فرم تماس جامع است. ویژگی کشیدن و رها کردن و قالب های از پیش ساخته شده آن به شما کمک می کند هر فرمی را برای وب سایت خود در کمترین زمان ایجاد کنید.

این افزونه در مجموع 22 قالب از پیش ساخته شده برای نسخه رایگان افزونه از جمله فرم تماس، فرم ثبت نام و فرم ثبت نام در خبرنامه دارد. همچنین امکان ایجاد فرم از ابتدا وجود دارد.

تمام فرم‌هایی که با استفاده از این افزونه ایجاد می‌شوند، ریسپانسیو هستند، به این معنی که به راحتی در موبایل کار می‌کنند. همچنین اقدامات حفاظتی در برابر هرزنامه hCaptcha و reCAPTCHA را ارائه میدهند. جاسازی هر فرمی در صفحه یا پست وردپرس چه با استفاده از بلوک موجود یا یک کد کوتاه آسان است.

6. LiteSpeed Cache بهترین افزونه ذخیره سازی وردپرس

دانلود: 100000+

امتیاز: 5.4 از 5

ویژگی ها: تنظیمات کش، سرویس CDN، بهینه سازی صفحه و تصویر

بهترین گزینه برای فعال کردن کش و بهینه سازی وب سایت

قیمت: رایگان

ذخیره سازی وب (Web Caching) چیست؟

هنگامی که سایتی را باز می کنید، حافظه پنهان وب، تمام داده های وب سایت را جمع می کند، آن را به یک فایل HTML تبدیل می کند و آن را در مرورگر شما باز می کند. دفعه بعد که شما همان سایت را باز می کنید، از حافظه پنهان یک نسخه بارگیری می شود .ذخیره سازی وب (Web Caching) برای اطمینان از عملکرد عالی یک وب سایت ضروری است و LiteSpeed Cache یکی از افزونه های ضروری وردپرس است.

استفاده از این افزونه رایگان وردپرس آسان است و یک رابط بصری برای مدیریت کش سایت و ویژگی های کش پیشرفته ارائه می دهد.

برای مثال چندین کنترل کش برای روشن یا خاموش کردن ویژگی هیا خاصی از سایت مانند کاربران وارد شده، منابع PHP و صفحه ورود وجود دارد. حتی گزینه هایی برای پاک کردن کش از URL های خاص وجود دارد.

علاوه بر ابزارهای کش برای افزایش سرعت وب سایت، این افزونه دارای ویژگی بهینه سازی برای فشرده سازی فایل های CSS و Javascript است. تنظیمات CDN آن به شما امکان می دهد CDN QUIC.cloud را در سایت فعال کنید.

7. MemberPress بهترین افزونه عضویت

دانلود: 28000+

امتیاز: 4.6 از 5

ویژگی ها: قوانین محدودیت محتوا، برنامه وابسته، سیستم صورتحساب خودکار، راه اندازی آسان

مناسب برای ایجاد یک سایت با عضویت پولی

قیمت: 179-399 دلار در سال

MemberPress یک افزونه پریمیوم برای کسب درآمد از سایتی با عضویت پولی با فروش دوره های آنلاین، دانلودهای دیجیتال مبتنی بر عضویت و سایر محتوای انحصاری است.

این افزونه پریمیوم دارای یک تیم پشتیبانی حرفه ای است و راه اندازی آن آسان است. همچنین به خوبی با پلاگین هایی مانند bbPress برای ایجاد یک انجمن محافظت شده با رمز عبور یا Easy Affiliate برای یک برنامه وابسته ادغام می شود.

می توانید چندین طرح را برای برنامه عضویت تنظیم کنید و صفحه قیمت گذاری کاملاً قابل تنظیم است. ویژگی محدودیت محتوا به شما کمک می کند دسترسی عضویت به صفحات، پست ها، فایل ها و دسته ها را محدود کنید.

سیستم صورت‌حساب خودکار یادآوری زمان تمدید برنامه را به کاربران اعلام می‌کند. افزونه همچنین به طور خودکار عضویت را بر اساس پرداخت های انجام شده لغو یا تمدید می کند.

8.بهترین افزونه های وردپرس: bbPress بهترین افزونه انجمن ساز

دانلود: 200000+

امتیاز: 4 از 5

ویژگی ها: رابط کاربری ساده، سازگاری با تم

بهترین گزینه برای افزودن صفحه انجمن به سایت وردپرس

قیمت: رایگان

افزونه های انجمن ساز یا فروم ساز وردپرس برای ایجاد انجمن ها کافی هستند. bbPress یک افزونه انجمن ساز وردپرس رایگان و سبک است که به طور یکپارچه با وردپرس ادغام می شود. راه اندازی یک انجمن با این افزونه زمان زیادی نمی برد.

بخش مدیریت انجمن از صفحه مدیریت وردپرس قابل دسترسی است. رابط کاربری آن برای مدیریت انجمن ها و حساب های کاربری بسیار راحت است. bbPress دارای یک ویژگی سازگاری با تم است که تضمین می کند همه عملکردها و عناصر bbPress بدون توجه به موضوع سایت کار می کنند، حتی اگر شامل کد یا قالب های bbPress نباشد. این افزونه رایگان همچنین با پشتیبانی Akismet برای محافظت در برابر هرزنامه ارائه می شود.

9. UpdraftPlus بهترین افزونه پشتیبان گیری وردپرس

 

دانلود: 3+ میلیون

امتیاز: 5/5

ویژگی: پشتیبان گیری برنامه ریزی شده، ادغام با فضای ذخیره سازی مبتنی بر ابر

مناسب برای تولید و ذخیره نسخه پشتیبان از اطلاعات وب سایت

قیمت: فریمیوم (از 42 دلار در سال)

تهیه نسخه پشتیبان از سایت وردپرس برای جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات در صورت خرابی سیستم، خرابی هارد دیسک یا نقض امنیت بسیار مهم است. UpdraftPlus یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای مدیریت پشتیبان گیری وردپرس است.

به لطف رابط کاربری بصری این افزونه، ایجاد یک نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات وب سایت شما آسان است. می توانید برنامه های پشتیبان گیری خودکار فایل ها و پایگاه داده را در پانل تنظیمات تنظیم کنید. اتصال UpdraftPlus به چندین گزینه ذخیره سازی از جمله سرویس های ذخیره سازی مبتنی بر ابر مانند Dropbox و Google Drive و راه حل های ساده انتقال داده مانند ایمیل و FTP امکان پذیر است.

UpdraftPlus Vault ذخیره‌سازی ریموت این افزونه، در طرح پریمیوم در دسترس است. یکی دیگر از ویژگی های برتر این افزونه رمزگذاری پایگاه داده برای اطمینان از امنیت داده های وب سایت شما است.

10. WPSpectra بهترین صفحه ساز رایگان وردپرس

دانلود: 400000+

امتیاز: 4.7 از 5

ویژگی ها: صفحه ساز بصری، سفارشی سازی آسان

مناسب برای ویرایش یک وب سایت وردپرس

قیمت: رایگان

Spectra یک افزونه محبوب صفحه ساز رایگان است که به راحتی می توانید سایت وردپرس خود را بدون هیچ دانشی در مورد کدنویسی شخصی سازی کنید. کار کردن یکپارچه با ویرایشگر گوتنبرگ، یک افزونه فوق‌العاده برای هر کسی است که می‌خواهد در دنیای توسعه وب فعالیت کند.

این افزونه بلوک‌های خاصی را به ویرایشگر گوتنبرگ سایت وردپرس شما اضافه می‌کند و امکان ویرایش سریع و آسان در صفحه را فراهم می‌کند. فرم ها، رتبه بندی ستاره ها، انیمیشن ها و موارد دیگر را به صفحات وب خود اضافه کنید تا تجربه کاربری فراموش نشدنی داشته باشید. Spectra همچنین از قالب Astra پشتیبانی میکند.

11. Weglot بهترین افزونه ترجمه وردپرس

دانلود: 40000+

امتیاز: 4.8 از 5

ویژگی ها: SEO چند زبانه، تغییر مسیر خودکار، واژه نامه

مناسب برای ترجمه خودکار سایت وردپرس

قیمت: پریمیوم (از 9.99 دلار در ماه)

Weglot یکی از بهترین افزونه های ترجمه وردپرس است که می تواند وب سایت ها را به طور خودکار به بیش از 100 زبان ترجمه کند. همچنین ابزارهای ویرایش را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تغییرات در ترجمه ها اعمال کنید.

نرم افزار ترجمه این افزونه از بهترین شیوه های SEO چند زبانه پیروی می کند تا به ترجمه ابرداده و URL های خاص کمک کند. Weglot همچنین به طور خودکار مخاطبان شما را بر اساس تنظیمات مرورگر آنها به زبان مناسب هدایت می کند.

علاوه بر این Weglot می‌تواند با ترجمه مراحل کلیدی تبدیل، مانند پاپ آپ ها، فرم‌ها و تأییدیه‌های ایمیل، سفر مشتری شما را بومی‌سازی کند. واژه نامه چند زبانه آن همچنین به شما کمک می کند تا اصطلاحات، عبارات، مارک ها و نام محصولات را اضافه کنید.

Weglot دارای شش طرح قیمت گذاری است که تعداد متفاوتی از ویژگی ها، کلمات و زبان های ترجمه شده را ارائه می دهد.

نسخه پریمیوم تقریباً 9.99-499 دلار در ماه هزینه دارد. قیمت دقیق به نرخ EUR/USD در تاریخ اشتراک شما بستگی دارد. برای خرید به صرفه تر پرداخت سالانه را انتخاب کنید. این افزونه همچنین یک آزمایش رایگان 10 روزه را ارائه میدهد.

12. AddToAny بهترین افزونه یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی برای وردپرس

دانلود: 500000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: سازگاری با پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی، تعداد اشتراک های اجتماعی، دکمه های اشتراک گذاری شناور

مناسب برای ارسال محتوای رسانه های اجتماعی در وب سایت های وردپرس

قیمت: رایگان

AddToAny یکی از بهترین افزونه های وردپرس رایگان برای ادغام شبکه های اجتماعی است. در واقع این افزونه رایگان دارای ویژگی های بسیاری است که با بسیاری از افزونه های پولی وردپرس رقابت می کند.

این افزونه از بیش از 80 شبکه اجتماعی از جمله فیس بوک، توییتر و لینکدین پشتیبانی می کند. در پانل تنظیمات افزونه به سادگی بر روی پلتفرم مورد نظر کلیک کنید تا آن را در دکمه های اشتراک گذاری قرار دهید. هیچ محدودیتی برای تعداد دکمه های شبکه اجتماعی که می توانید داشته باشید وجود ندارد.

برای تنظیم مجدد دکمه ها به دلخواه آیکون ها را بکشید و رها کنید. همچنین می‌توان شمارنده‌هایی را برای لایک‌های فیسبوک و پین‌های پینترست نشان داد. این افزونه رایگان همچنین گزینه ای برای اضافه کردن دکمه های شناور ارائه می دهد، بنابراین دکمه های اشتراک گذاری در همان مکان باقی می مانند حتی زمانی که کاربر در صفحه اسکرول می کند.

AddToAny همچنین دارای بلوک‌های ویجت برای اضافه کردن دکمه‌های فالو کردن شبکه اجتماعی است که از بازدیدکنندگان وب‌سایت دعوت می‌کند تا حساب‌های شما را دنبال کنند. برای سفارشی کردن همه دکمه‌ها می‌توانید کد CSS یا جاوا اسکریپت را اضافه کنید.

13. Mailchimp for WordPress بهترین افزونه اشتراک ایمیل

دانلود: 2+ میلیون

امتیاز: 5/5

ویژگی ها: فرم ساز بصری، گزینه های فیلد از پیش ساخته شده

مناسب برای ایجاد فرم های اشتراک خبرنامه

قیمت: فریمیوم (از 59 یورو در سال)

Mailchimp for WordPress (MC4WP) یک افزونه محبوب وردپرس برای ایجاد لیست اشتراک برای حساب Mailchimp شما است. نسخه رایگان به شما امکان می دهد حداکثر 2000 مشترک را لیست کنید.

ایجاد فرم اشتراک با استفاده از این افزونه آسان است. رابط کاربری بصری آن زمینه های از پیش ساخته شده زیادی را ارائه می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب کنید کدام یک در فرم نمایش داده شوند. همچنین پیش‌نمایشی از فرم را به شما نشان می‌دهد.

نسخه رایگان به شما امکان می دهد ظاهر فرم را با استفاده از تم های اولیه یا از پیش تعریف شده سفارشی کنید. اگر می خواهید یک سبک ساز داشته باشید، باید طرح پریمیوم را تهیه کنید.

14.بهترین افزونه های وردپرس: WP Mail SMTP بهترین افزونه خبرنامه

دانلود: 2+ میلیون

امتیاز: 5/5

ویژگی ها: گزینه های مختلف پست الکترونیکی و گزارش های ایمیل و گزارش های مربوط به نسخه پریمیوم

بهترین گزینه برای اطمینان از تحویل ایمیل برای کمپین های بازاریابی

قیمت: فریمیوم (از 49 دلار در سال)

افزونه WP Mail SMTP بهترین عملکرد را با یک افزونه اشتراک ایمیل مانند Mailchimp برای وردپرس دارد. این افزونه خبرنامه به شما کمک می کند برای کمپین های بازاریابی به لیست مشترکین خود ایمیل ارسال کنید.

هنگامی که سایت وردپرس آنطور که باید ایمیل ارسال نمی کند، صاحبان وب سایت ها اغلب با مشکلاتی مواجه می شوند. WP Mail SMTP این مشکل را با پیکربندی تابع ()wp_mail برای استفاده از سرور ایمیل SMTP حل می‌کند.

این افزونه همچنین شامل بسیاری از ارائه دهندگان SMTP مانند SMTP.com، Sendinblue، Microsoft و Google است. راه اندازی SMTP فقط در حد چند کلیک طول می کشد. از طرف دیگر setup wizard را از طریق این فرآیند مطابق با انتخاب SMTP شما راهنمایی می‌کند.

15. Smash Balloon Social Photo Feed بهترین افزونه ادغام اینستاگرام برای وردپرس

دانلود: 1+ میلیون

امتیاز: 5/5

ویژگی ها: ذخیره پست، فید نامحدود

مناسب برای جاسازی پست های اینستاگرام در سایت وردپرس

قیمت: فریمیوم (از 49 دلار در سال)

Smash Balloon Social Photo Feed بهترین افزونه اینستاگرام برای قرار دادن عکس در سایت وردپرسی است. تنظیم آن آسان است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب کنید، به حساب خود متصل شوید، فید را سفارشی کنید و پست های اینستاگرام را با استفاده از بلوک جدید جاسازی کنید.

فید به طرق مختلف قابل تنظیم است. می توانید ارتفاع و عرض فید را طوری تعریف کنید که به خوبی در سایت شما قرار بگیرد و همچنین تعیین کنید که چند عکس نمایش داده شود. علاوه بر این فید کاملاً ریسپانسیو است تا اطمینان حاصل شود که در موبایل نیز عملکرد درستی دارد.

اگر ورژن پرو یا حرفه ای را انتخاب کنید، چهار نوع طرح بندی اضافی دریافت خواهید کرد که شامل grid ، carousel ، masonry و highlight است. ورژن پرو همچنین به شما امکان می دهد یک فید برای هشتگ ها، پست های برچسب گذاری شده یا نمایش ترکیبی از فیدهای مختلف در وب سایت ایجاد کنید.

16. Booking Calendar بهترین افزونه رزرو وردپرس

دانلود: 60000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: بلوک گوتنبرگ برای جاسازی تقویم در یک صفحه یا پست، پشتیبانی از CAPTCHA، گزینه های سفارشی سازی پیشرفته

بهترین گزینه برای پذیرش رزرو و مدیریت قرار ملاقات

قیمت: فریمیوم (از 47.40 دلار برای لایسنس مادام العمر)

Booking Calendar یکی از بهترین افزونه های رزرو وردپرس است. این افزونه بیش از 60000 نصب فعال دارد و حتی نسخه رایگان آن ویژگی های زیادی را ارائه می دهد.

شما به راحتی می توانید یک تقویم برای نمایش زمان ها و یک فرم برای قرار ملاقات برای کاربران اضافه کنید. جاسازی تقویم بسیار ساده است، زیرا افزونه دارای یک بلوک اختصاصی است که می توانید از آن در ویرایشگر صفحه یا پست استفاده کنید. همچنین کدهای کوتاه مختلفی برای سفارشی کردن رابط تقویم وجود دارد.

سیستم بک‌اند در داشبورد وردپرس نیز کاربرپسند است و یک نمای کلی تقویم را ارائه می‌کند که در آن می‌توانید قرارهای ارسالی را ببینید و مدیریت کنید.

صفحه تنظیمات گزینه های پیکربندی زیادی را ارائه می دهد. می‌توانید زمان های غیرقابل دسترس را برای بازه‌های زمانی تقویم تنظیم کنید. همچنین تنظیماتی برای فعال کردن CAPTCHA برای جلوگیری از ورود هرزنامه و یک ویژگی پرکردن خودکار یا Autofill برای کاربران وارد شده وجود دارد.

در قسمت فرم می توانید فرم ارسال رزرو را شخصی سازی کنید. استفاده از رابط کاربری آسان است، به سادگی میتوانید آیتم ها را بکشید و رها کنید تا فیلدها را مرتب کنید.

Booking Calendar همچنین از ادغام تقویم Google برای وارد کردن رویدادها پشتیبانی می کند. اگر از افزونه Booking Manager استفاده می‌کنید، می‌توانید فایل‌هایics. را از وب‌سایت‌های خارجی صادر و وارد کنید.

17. The Events Calendar بهترین افزونه تقویم

دانلود: 800000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: سازگاری با تقویم گوگل و iCalendar، ادغام نقشه های گوگل، قابل ارتقا برای فروش آنلاین بلیط

مناسب برای مدیریت رویدادها

قیمت: فریمیوم (از 99 دلار در هر مجوز)

The Events Calendar افزونه تقویم عالی برای مدیریت رویدادها و دعوت از کاربران برای ثبت نام است.

رابط بک‌اند به شما امکان می‌دهد به سرعت رویدادها را ایجاد کنید، جزئیات مختلفی مانند مکان‌ها، مخاطبین، هزینه ورودی و پیوندهای خارجی را اضافه کنید. هر رویداد یک صفحه اختصاصی برای نمایش تمام اطلاعات خواهد داشت.

از بلوک فهرست رویدادها برای جاسازی تقویم رویداد در یک پست یا صفحه استفاده کنید، در اینجا بازدیدکنندگان سایت می توانند نمای فهرست، ماه یا روز را انتخاب کنند. با کلیک بر روی هر رویداد بازدیدگنندگان به صفحه مربوط به رویداد هدایت می شوند.

این افزونه با Google Calendar و iCalendar ادغام می شود تا به راحتی هر رویدادی را به حساب کاربران ارسال کند. همچنین به طور یکپارچه با افزونه Event Tickets کار می کند و ویژگی های مدیریت RSVP و فروش بلیط را به تقویم شما اضافه میکند.

18. Knowledge Base for Documentation and FAQs – بهترین افزونه ویکی برای وردپرس

دانلود: 10000+

امتیاز: 5/5

ویژگی ها: Hierarchy یا هایراکی اسناد، کادر جستجو، سفارشی سازی اسلاگ

مناسب برای ایجاد پایگاه دانش یا صفحات اسناد

قیمت: فریمیوم (از 46 دلار در سال)

Knowledge Base for Documentation and FAQs بهترین افزونه ویکی وردپرس برای ایجاد صفحه پایگاه دانش برای مقالات پشتیبانی یا سوالات متداول است.

setup wizard به شما امکان می دهد پایگاه دانش را تنها با چند کلیک تنظیم کنید. 17 طرح از پیش ساخته شده برای انتخاب وجود دارد و می توانید رنگ ها، برچسب ها و فونت های آنها را سفارشی کنید.

اضافه کردن دسته ها و مقالات آسان است زیرا رابط کاربری آن مشابه داشبورد وردپرس است. علاوه بر این این افزونه از ویرایشگر بلوک وردپرس برای ایجاد یک مقاله پایگاه دانش استفاده می کند، بنابراین در کمترین زمان میتوانید از آن استفاده کنید.

با استفاده از این افزونه امکان ایجاد تا پنج سطح Hierarchy یا هایراکی اسناد وجود دارد. بنابراین برای ایجاد اسناد پیچیده نیازی به افزودنی یا کد خاص ندارید. یک کادر جستجوی داخلی نیز یافتن مقالات مرتبط را برای کاربران آسان می کند.

پایگاه دانش برای اسناد و سؤالات متداول به طور یکپارچه با صفحه سازهای مختلف از جمله Elementor، Visual Composer و Divi کار می کند.

19.بهترین افزونه های وردپرس: Forminator بهترین افزونه آزمون

دانلود: 200000+

امتیاز: 5/5

ویژگی ها: آمار داشبورد، سازنده بصری، فرم تولید لید

بهترین گزینه برای ایجاد تست های شخصیت شناسی و دانشی، فرم ها و نظرسنجی ها

قیمت: فریمیوم (از 5 دلار در ماه)

Forminator یک افزونه آزمون وردپرس است که به شما امکان می دهد فرم ها، نظرسنجی ها و رای گیری بسازید. ما این افزونه را به دلیل ویژگی های زیاد آن بهترین افزونه آزمون برای سایت های وردپرسی می دانیم.

با استفاده از Forminator می توانید دو نوع آزمون ایجاد کنید که شامل آزمون های دانش و تست های شخصیت شناسی می باشد. علاوه بر این به شما امکان می دهد بین گزینه های non-paginated و paginated انتخاب کنید. این افزونه دارای ویژگی کشیدن و رها کردن است که به شما امکان می دهد سؤالات و پاسخ ها را به راحتی مرتب کنید.

ظاهر آزمون از طرح و فونت گرفته تا رنگ آن نیز کاملاً قابل تنظیم است. حتی می توانید فایل های CSS و ترجمه را به آزمون های خود اضافه کنید.

با Forminator می‌توانید از آزمون‌ها و نظرسنجی‌های تعاملی به‌عنوان استراتژی تولید لید استفاده کنید. گزینه ای برای ایجاد فرم لید برای شرکت کنندگان در آزمون وجود دارد. Forminator یک فرم تولید لید پیش فرض دارد، بنابراین لازم نیست خودتان آن را بسازید. شرکت کنندگان حتی می توانند نتایج خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و حضور آنلاین کسب و کار شما را ارتقا دهند.

به سادگی با افزودن بلوک Forminator و انتخاب آزمون ایجاد شده، آن را در صفحه یا پست خود جاسازی کنید.

20. Connections Business Directory بهترین افزونه دایرکتوری

دانلود: 10000+

امتیاز: 5/5

ویژگی ها: قالب های مختلف، سفارشی ساز قالب، قابل ارتقا با استفاده از برنامه های افزودنی

بهترین گزینه برای ایجاد لیست اعضا یا صفحه دایرکتوری کسب و کار

قیمت: رایگان (با اکستنشن های پولی)

Connections Business Directory یک افزونه دایرکتوری وردپرس رایگان برای ارسال اطلاعات در مورد مکان کسب و کار شما یا اعضای تیم است. این افزونه دارای سه قالب رایگان است که با استفاده از سفارشی ساز وردپرس قابل تنظیم هستند. با این حال قالب‌ها و اکستنشن های بیشتری در وب‌سایت Connections در دسترس است

این افزونه به شما امکان می دهد از فیلدهای قابل تکرار برای نمایش اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل استفاده کنید. می‌توانید هر ورودی را به‌عنوان عمومی، خصوصی، فقط برای کاربرانی که وارد سیستم شده‌اند یا فقط مدیران تنظیم کنید.

این افزونه با پشتیبانی از دسته سلسله مراتبی یا hierarchical به شما امکان میدهد دسته بندی ها را اضافه کنید و هر کسب و کار یا عضوی را به صورت سلسله مراتبی وارد کنید. در نهایت پشتیبانی از صفحه نمایش رتینا امکان گنجاندن یک تصویر ریسپانسیو در هر ورود را فراهم می کند.

21. Icegram بهترین افزونه پاپ آپ

دانلود: 30000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: تم های پاپ آپ، پشتیبانی مشتری، سازگار با GDPR

بهترین گزینه برای ایجاد پاپ آپ برای بازاریابی ایمیلی و بهینه سازی تجارت الکترونیک

قیمت: فریمیوم (طرح های پرمیوم از 97 دلار در سال شروع می شود)

Icegram یکی از همه کاره ترین افزونه های پاپ آپ وردپرس است. با استفاده از آن می‌توانید پاپ آپ هایی برای ایجاد فهرست مشترکین، بازیابی سبدهای رها شده، اشتراک‌گذاری محتوای وب‌سایت و استقبال از بازدیدکنندگان ایجاد کنید.

برای استفاده از Icegram به سادگی می توانید افزونه را به صورت رایگان دانلود کرده و در سایت وردپرسی خود نصب کنید. اگر به ویژگی‌های پیشرفته تری نیاز دارید، می‌توانید بعداً طرح خود را به یک طرح پولی ارتقا دهید.

انواع مختلفی از فرم ها موجود است که شامل موارد زیر است:

پاپ آپ بیسیک : یک پاپ آپ ساده که در وسط صفحه ظاهر می شود.

باکس استیکی : کادر پاپ آپ در یک موقعیت ثابت در صفحه قرار میگیرد.

فرم خطی : باکس فرمی که در محتوای صفحه تعبیه شده است.

پاپ آپ مسنجر : یک پاپ آپ که به سبک چت ظاهر می شود.

پوشش تمام صفحه : یک باکس تمام صفحه پاپ آپ مناسب برای نمایش پیام خوش آمدگویی همراه با فرم.

گزینه‌های پاپ‌آپ برای هر چیزی از نمایش فرم مشترک گرفته تا دکمه اشتراک‌گذاری شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار میگیرند. ادیتور کمپین کاربر پسند در وردپرس تعبیه شده است و به شما کمک می کند تا قالب های پاپ آپ آماده را سفارشی سازی کنید.

گزینه های پیشرفته پاپ آپ به شما امکان می دهد زمان نمایش پاپ آپ را تعیین کنید و کاربرانی را که قبلاً مشترک شده اند را از لیست نمایش پاپ آپ حذف کنید و بهترین زمان و مکان برای نمایش پاپ آپ بر اساس موقعیت کاربر در سایت را تعیین کنند.

22.بهترین افزونه های وردپرس: HubSpot بهترین پلاگین CRM

دانلود: 200000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: خبرنامه ایمیل، ارسال فرم تماس، چت زنده قابل تنظیم

مناسب برای مدیریت مشتری و تولید لید

قیمت: فریمیوم (از 45 دلار در ماه)

HubSpot یک افزونه جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای وردپرس است. حتی نسخه رایگان آن ویژگی های کافی برای پیاده سازی استراتژی های CRM در اکثر وب سایت ها ارائه می دهد.

برخی از ویژگی های CRM آن عبارتند از فرم تماس، چت زنده و خبرنامه ایمیل است. این ویژگی ها به طور خودکار با داشبورد اصلی مخاطبین در مدیریت وردپرس شما همگام می شوند.

در این داشبورد لیست کامل تماس شامل اطلاعات تماس مشتریان، آخرین فعالیت‌ها، وضعیت لید و مکالمات چت زنده را مشاهده خواهید کرد.

ویژگی اتوماسیون ایمیل HubSpot ارسال خبرنامه یا پاسخ به ایمیل های مشتریان را راحت تر می کند. هنگامی که کاربر فرمی را ارسال می کند یا با ربات ها چت می کند، می توانید یک ایمیل از پیش ساخته شده ارسال کنید. ایمیل ساز بصری HubSpot به شما امکان می دهد ایمیل را با سهولت ایجاد کنید و بیش از 20 قالب ایمیل را ارائه دهید.

 23. 3CX Live Chat بهترین افزونه چت زنده

دانلود: 40000+

امتیاز: 4.5 از 2

ویژگی ها: راه اندازی آسان، چت باکس قابل تنظیم، نشانگر پیام جدید، قابلیت agent rating و امتیازدهی

مناسب برای وب سایت های کسب و کار کوچک و متوسط

قیمت: فریمیوم (از 100 یورو در سال)

3CX Live Chat یک افزونه چت زنده ساده برای سایت های وردپرسی است. راه اندازی آن آسان است، بنابراین ویژگی چت زنده سایت در عرض چند دقیقه ایجاد می شود. پس از نصب افزونه از شما خواسته می شود یک کانال را انتخاب کنید، اعضای چت را اضافه کنید و باکس گفتگو را سفارشی کنید. ویژگی چت به صورت خودکار به وب سایت شما اضافه می شود.

3CX دارای ویژگی پاسخ سریع است که در آن می توانید یک پیام چت را برای پاسخ به یک سؤال متداول از پیش تنظیم کنید. این افزونه همچنین دارای یک داشبورد آمار است که گزارش های دقیق، کاربران فعال و اعضای فعال را نمایش می دهد. شما می توانید از این افزونه به صورت رایگان استفاده کنید، اما به 12 کاربر و چهار تماس همزمان محدود است.

24. WP RSS Aggregator بهترین افزونه فید RSS

دانلود: 60000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: کشف خودکار، منابع نامحدود، قالب نمایش قابل تنظیم

بهترین گزینه برای وارد کردن و نمایش فیدهای RSS در وب سایت وردپرس

قیمت: فریمیوم (از 59 دلار در سال)

WP RSS Aggregator بهترین افزونه RSS وردپرس برای وارد کردن و نمایش محتوا در وب سایت شما از منابع مختلف است. ویژگی کشف خودکار آن به کاربران امکان می دهد مطالب را به راحتی جستجو کنند. کاربران فقط باید URL وب سایت را اضافه کنند و افزونه فیدهای RSS موجود را بازیابی می کند. WP RSS Aggregator منابع واردات را محدود نمی کند و به شما امکان می دهد فیدهای RSS مختلف را ترکیب کنید.

برای نمایش فید در سایت فقط باید بلوک افزونه را اضافه کنید یا شورت کد موجود را وارد کنید. علاوه بر این قالب نمایشگر متناسب با طراحی وب سایت شما قابل تنظیم است.

25. PDF Embedder بهترین افزونه نمایش PDF

دانلود: 300000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: کاربر پسند، دکمه دانلود (پریمیوم)، حالت تمام صفحه (پریمیوم)

بهترین گزینه برای نمایش یک فایل PDF در صفحه یا پست وردپرس

قیمت: فریمیوم (از 20 دلار)

PDF Embedder محبوب ترین افزونه نمایش PDF برای قرار دادن یک فایل PDF در صفحه یا پست وردپرس است. استفاده از آن بسیار ساده است. پس از نصب افزونه به سادگی بلوک PDF Embedder جدید را روی یک پست اضافه کنید و یک فایل PDF آپلود کنید یا یکی را از کتابخانه مدیا وردپرس انتخاب کنید.

در تنظیمات افزونه می توانید اندازه نمایش و مکان نوار ابزار را تنظیم کنید. با نسخه پولی به ویژگی های بیشتری دسترسی خواهید داشت. ورژن پریمیوم یژگی های پیشرفته ای مانند دکمه دانلود، حالت تمام صفحه و پیمایش نامحدود را ارائه می دهد.

26.MonsterInsights بهترین افزونه گوگل آنالیتیکس وردپرس

دانلود: 3+ میلیون

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: گزارش های داشبورد، نظارت در زمان واقعی، ردیابی کاربر

بهترین گزینه برای ادغام Google Analytics در یک وب سایت وردپرس

قیمت: فریمیوم (از 99.5 دلار در سال)

MonsterInsights یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای گوگل آنالیتیکس است که فرآیند راه اندازی آن بسیار سریع است. همچنین ابزارهای زیادی را برای ردیابی عملکرد وب سایت به داشبورد وردپرس شما اضافه میکند. پس از نصب افزونهsetup wizard به شما کمک می کند به حساب Google Analytics خود متصل شوید. پس از آن به داشبورد MonsterInsights در پنل مدیریت وردپرس دسترسی پیدا کنید. این افزونه آمار سایت را در زمان واقعی نشان می دهد و شناسایی و حل هر مشکلی را آسان می کند.

از MonsterInsights برای ردیابی وابسته، ردیابی پست، ردیابی دانلود فایل، ردیابی جمعیت شناسی و موارد دیگر استفاده کنید، زیرا برای انواع وب سایت ها مناسب است.

27. CoSchedule بهترین پلاگین مدیریت پروژه

دانلود: 9000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: تقویم بازاریابی با قابلیت کشیدن و رها کردن، کدگذاری رنگی قابل تنظیم و پروژه ها، وظایف و پیوست های نامحدود

بهترین گزینه برای ادغام تقویم های CoSchedule در وردپرس

قیمت: فریمیوم (از 29 دلار در ماه برای هر کاربر)

CoSchedule یک افزونه مدیریت پروژه وردپرس برای ادغام وردپرس با ابزار تقویم بازاریابی CoSchedule است. اگر یک حساب CoSchedule دارید و این افزونه را نصب کرده اید، می توانید به راحتی پروژه ها و وظایف را از داشبورد وردپرس مدیریت کنید.

شما می توانید برای کارهایی مانند ارسال محتوا و ایمیل ها زمان تعیین کنید تا تیم خود را در مسیر پروژه نگه دارید. برای کمک به گردش کار می توان وظایف را با رنگ کدگذاری کرد و به راحتی با کشیدن و رها کردن وظایف را جا به جا کنید و تاریخ را تغییر دهید.

خود افزونه برای دانلود رایگان است. با این حال گزینه‌های رایگان و پولی مختلفی برای حساب CoSchedule از جمله همکاری هم‌زمان اعضای تیم، اتوماسیون وظایف تکراری وجود دارد.

28.بهترین افزونه های وردپرس: GiveWP بهترین افزونه دونیشن

دانلود: 100000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: اهداف دونیشن، درگاه های پرداخت متعدد، کمک های مالی مکرر، دونیشن مهمان

مناسب برای وب سایت های جمع آوری کمک های مالی، وب سایت های سازمان های غیر انتفاعی

قیمت: فریمیوم (از 149 دلار در سال)

GiveWP بهترین افزونه کمک مالی برای وب سایت های جمع آوری کمک های مالی و سازمان های غیر انتفاعی است. از چندین دروازه پرداخت مانند PayPal، Stripe و Authorize.net پشتیبانی می کند.

از نظر ویژگی این افزونه گزینه های زیادی برای پذیرش کمک های مالی ارائه می دهد. می‌توانید فرم‌های کمک مالی را برای کمک‌های یک‌باره، مکرر و کمک‌های مهمان برای کاربرانی که ثبت‌نام نکرده‌اند ایجاد کنید. علاوه بر این گزینه مقدار سفارشی کاربران را قادر می سازد تا مبلغ کمک مالی مورد نظر خود را وارد کنند.

اگر در حال اجرای یک کمپین جمع آوری کمک مالی هستید، از ویژگی هدف کمک مالی برای تعیین هدف و نمایش نوار پیشرفت در سایت استفاده کنید.

سه قالب فرم کمک مالی موجود است و همه فیلدها به راحتی از طریق یک رابط کاربر پسند قابل تنظیم هستند. علاوه بر این اعلان‌های ایمیلی را هم برای اهداکننده و هم برای مالک وب‌سایت تنظیم کنید تا از کمک‌های مالی تشکر کنید.

29. BackWPup بهترین افزونه پایگاه داده وردپرس

دانلود: 700000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: پشتیبانی از ذخیره سازی ابری، بهینه سازی پایگاه داده

بهترین گزینه برای پشتیبان گیری و تعمیر پایگاه داده وردپرس

قیمت: فریمیوم (از 69 دلار)

BackWPup یک افزونه پایگاه داده وردپرس با ویژگی های تعمیر پایگاه داده و پشتیبان گیری است. نسخه رایگان پشتیبان‌گیری از پایگاه داده و فایل‌ها را با فرمت‌های tar، tar.gz و zip.، پشتیبانی از ذخیره‌سازی شخص ثالث، صادرات وردپرس XML و بهینه‌سازی پایگاه داده ارائه می‌دهد.

می توانید کارهای پشتیبان گیری مختلفی ایجاد کنید و آنها را به صورت دستی اجرا کنید. از طرف دیگر از cron job برای برنامه ریزی وظایف استفاده کنید.

نسخه رایگان به شما امکان می دهد فایل پشتیبان را در فضای ذخیره سازی ابری مانند Dropbox، Microsoft Azure و Amazon S3 ذخیره کنید. Google Drive و OneDrive فقط در نسخه پولی موجود هستند که ویژگی های پیشرفته ای مانند پشتیبان گیری و بازیابی پایگاه داده رمزگذاری شده را نیز ارائه می دهد.

30. Pretty Links بهترین افزونه برنامه وابسته

دانلود: 300000+

امتیاز: 5/5

ویژگی ها: گزینه های تغییر مسیر، اسلاگ قابل تنظیم، ردیابی لینک

مناسب برای کوتاه کردن و ردیابی پیوندهای وابسته

قیمت: فریمیوم (از 79 دلار در سال)

افزونه برنامه وابسته Pretty Links بهترین گزینه برای بازاریابان وابسته و صاحبان مشاغل برای مدیریت لینک ها است. این افزونه از یک رابط کاربری ساده برای سفارشی کردن لینک های وابسته و ردیابی کلیک ها استفاده می کند.

با این افزونه میتوانید لینک ها را سفارشی کنید تا شامل نام دامنه شما باشد، URL سفارشی ایجاد کنید و یک URL هدف تعیین کنید. همچنین به شما امکان می دهد nofollow و noindex را به لینک اضافه کنید و یکی از سه نوع تغییر مسیر 301، 302 و 307 را انتخاب کنید.

داشبورد ردیاب کلیک همه کلیک‌ها را همراه با جزییات تاریخ و زمان و پیوندها ثبت می‌کند. این گزارش با توجه به انواع کلیک ها و محدوده تاریخ قابل تنظیم است و می توانید آن را به صورت فایل CSV دانلود کنید.

31. Tutor LMS بهترین افزونه LMS برای وردپرس

دانلود: 40000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: دوره های نامحدود، داشبورد دانش آموز، ردیابی پیشرفت دوره، چندین منبع ویدیویی

مناسب برای وب سایت های آموزشی، دوره های آنلاین

قیمت: فریمیوم (از 149 دلار در سال)

Tutor LMS یکی از بهترین افزونه های LMS وردپرس است زیرا ابزارهای زیادی را حتی در نسخه رایگان ارئه میدهد. این افزونه به شما امکان می دهد دوره های نامحدود را به اشکال مختلف از جمله ویدئو و آزمون ارائه دهید.

این پلاگین LMS با داشبورد دانش آموز و ردیاب پیشرفت ارائه می شود تا به راحتی دوره هایی را که می گذرانید و میزان پیشرفت خود را مشاهده کنید. ویژگی پرسش و پاسخ دانش آموز به آنها امکان می دهد قبل از ثبت نام، سؤالاتی در مورد دوره ارسال کنند. با LMS میتوانید آزمون ایجاد کنید. این ویژگی همچنین به شما امکان می دهد برای هر سوال یک علامت بگذارید و به دانش آموزان راهنمایی کنید.

اگر نسخه پولی را انتخاب کنید، یک سازنده دوره مقدماتی برای طراحی دوره ها و یک سازنده گواهی برای ایجاد یک گواهی سفارشی زیبا برای هر دوره دریافت می کنید.

32. Max Mega Menu بهترین افزونه منوی وردپرس

دانلود: 400000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: پاسخگویی قابل تنظیم، طرح بندی های مختلف، ویرایشگر تم داخلی، Dashicons و فونت آیکون ها

بهترین گزینه برای جایگزینی منوی پیش فرض وردپرس با یک منوی بزرگ

قیمت: فریمیوم (از 29 دلار)

Max Mega Menu یک افزونه منوی وردپرس است که جایگزین عملکرد پیش فرض منو می شود، همچنین گزینه های سفارشی سازی را بهبود می بخشد و عناصر مختلف را اضافه می کند. منو قابل تنظیم است. به عنوان مثال می توانید تعیین کنید که آیا با نگه داشتن نشانگر یا کلیک کردن روی یک آیتم منو، منوی فرعی باز شود یا خیر.

این افزونه دارای یک ویرایشگر تم داخلی است تا ظاهر منو مانند افزودن انتقال‌های شناور، جلوه‌های سایه و داشیکون‌ها و آیتم‌های منو را تغییر دهد.

نقطه قوت منوی مگا پاسخگویی آن است. می توانید برای تبدیل مگا منو به منوی موبایل یا حتی مخفی کردن زیر منوها در نسخه موبایل از آن استفاده کنید. این منو با هر تم وردپرس فعال یکپارچه کار می کند. با این حال گزینه ای برای اضافه کردن CSS سفارشی برای پیاده سازی یک سبک متفاوت وجود دارد.

33. OptinMonster بهترین افزونه برای WooCommerce

دانلود: 1+ میلیون

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: سازنده پیشرفته پاپ آپ، آمار داشبورد، ادغام با ابزارهای دیگر

بهترین گزینه برای بازاریابی ایمیلی، بهینه سازی تبدیل ترافیک

قیمت: فریمیوم (از 9 دلار در ماه)

OptinMonster یک افزونه WooCommerce همه کاره است که مجموعه کاملی از ویژگی ها را برای بهینه سازی ترافیک تجارت الکترونیک و تبدیل ارائه می دهد. اولین ویژگی قابل توجه آن فرم ساز پاپ آپ پاسخگو است. از یک سازنده بصری استفاده می کند و با قالب های مختلفی ارائه می شود. حتی می‌توان با افزودن فرم بله-نه، انیمیشن‌های CSS یا حتی یک فرم چرخشی پاپ‌آپ‌ها را تعاملی کرد.

برای افزایش نرخ تبدیل این افزونه ویژگی های هدف خروج و هدف گذاری مجدد را ارائه می دهد. در واقع هنگام خروج بازدیدکننده از سایت یک پاپ آپ هدفمند ایجاد می کند. OptinMonster ادعا می کند که این ویژگی 2-4٪ بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل می کند. از سوی دیگر ویژگی هدف‌گیری مجدد در سایت با نشان دادن کمپین‌های مختلف به تبدیل بازدیدکنندگان بازگشتی وب‌سایت کمک می‌کند.

34. Customer Reviews for WooCommerce بهترین افزونه بررسی مشتری

دانلود: 50000+

امتیاز: 5/5

ویژگی های قابل توجه: ایمیل یادآوری مرور، گزینه های مختلف بررسی، فیلتر کردن بررسی

بهترین گزینه برای: تکمیل سایت WooCommerce با نظرات مشتریان

قیمت: فریمیوم (از 49.99 دلار در سال)

Customer Reviews for WooCommerce یک افزونه نظرات مشتری است که فقط در صورتی کار می کند که WooCommerce را روی سایت وردپرس خود نصب و فعال کرده باشید.

این افزونه ویژگی‌های مختلفی از جمله فرم‌های نظرات، رتبه‌بندی، جاسازی تصویر و فیلتر کردن نظرات را به فروشگاه تجارت الکترونیک اضافه می‌کند، همچنین یک ویژگی پرسش و پاسخ وجود دارد که به بازدیدکنندگان وب سایت امکان می دهد قبل از خرید محصول سؤال بپرسند.

بهترین ویژگی این افزونه یادآوری برای نظرات مشتریان است. می توانید یک ایمیل خودکار یا دستی برای مشتریان خود ارسال کنید و به آنها یادآوری کنید که یک نظر بگذارند. به این ترتیب شانس دستیابی به تبدیل های بالاتر را افزایش می دهید.

35. wpDiscuz بهترین افزونه کامنت وردپرس

دانلود: 90000+

امتیاز: 5/5

ویژگی ها: رشته نظرات چند سطحی، دکمه AJAX “Load More”، لود پله ای (lazy loading) ، ادغام ورود به سیستم شبکه های اجتماعی، رتبه بندی مقاله

بهترین گزینه برای جایگزینی ویژگی نظرات بومی وردپرس

قیمت: رایگان (با افزونه های پولی)

وردپرس به طور پیش‌فرض دارای قابلیت نظر دادن است، اما افزونه‌های نظر ویژگی‌های بیشتری را برای بهبود تجربه کاربر ارائه می‌دهند. wpDiscuz یکی از بهترین افزونه های رایگان وردپرس برای بهبود نظرات پست است.

این افزونه رایگان وردپرس به شما امکان می دهد تا موضوعات نظرات چند سطحی را برای تجربه کاربری بهتر داشته باشید. ویژگی ورود به سیستم شبکه های اجتماعی به کاربران امکان می دهد نظرات خود را با استفاده از حساب های شبکه های اجتماعی خود ارسال کنند.

چندین ویژگی سایت را در سرعت بارگذاری مطلوب نگه می دارد. لود پله ای (lazy loading) باعث می شود که سایت فقط زمانی نظرات را لود کند که کاربران به بخش پایین بروند. یا از دکمه AJAX Load More برای نمایش چند نظر در یک زمان استفاده کنید. همچنین گزینه Read More برای نمایش نظرات کامل وجود دارد.

این افزونه دارای پشتیبانی داخلی reCAPTCHA نسخه 2 برای جلوگیری از ارسال نظرات اسپم است. اگر می خواهید از نسخه 3 استفاده کنید، باید یک افزونه پریمیوم خریداری کنید.

wpDiscuz افزونه های پولی زیادی را ارائه می دهد که از 9 دلار شروع می شوند. این افزونه‌ها ویژگی‌های بیشتری مانند یکپارچه‌سازی GIPHY، نظر صوتی و نمایش نظران به صورت رنگی یا Syntax Highlighting را ارائه میدهد.

36.بهترین افزونه های وردپرس: Visualizer بهترین افزونه جدول وردپرس

دانلود: 40000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: صفحه بندی، همگام سازی Google Sheets

بهترین گزینه برای جاسازی جداول یا نمودارها در صفحات یا پست های وردپرس

قیمت: فریمیوم (از 99 دلار / مجوز)

Visualizer بهترین افزونه جدول برای گنجاندن عناصر بصری مانند جداول و نمودارها در سایت وردپرس شما است. نسخه رایگان 9 نوع نمودار برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با استفاده از نسخه پریمیوم شش نوع نمودار دیگر اضافه کنید.

هنگام ایجاد نمودار یا جدول می توانید به راحتی داده ها را با استفاده از یک فایل CSV یا JSON وارد کنید. نسخه پریمیوم این ویژگی را گسترش می دهد و به شما امکان می دهد پایگاه داده، داده های سایت وردپرس و نمودارهای دیگر را وارد کنید. یا می توانید داده ها را به صورت دستی وارد کنید.

با استفاده از این افزونه می‌توانید طراحی بصری نمودارها از جمله تایپوگرافی، متون و lazy rendering را نیز سفارشی کنید. همچنین میتوانید تنظمیم کنید که کاربران بتوانند جدول یا نمودار را چاپ، ذخیره یا صادر کنند.

افزودن جدول یا نمودار به پست یا صفحه وردپرس آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وبلاگ Visualizer Gutenberg را وارد کرده و جدول یا نموداری را که ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

37. Ivory Search بهترین افزونه جستجو

دانلود: 70000+

امتیاز: 5/5

ویژگی ها: ادغام WooCommerce، فرم جستجوی مستقل نامحدود، جستجو در محتوای مختلف سایت

بهترین گزینه برای بهبود عملکرد جستجوی بومی وردپرس

قیمت: فریمیوم (از 19.99 دلار)

افزونه Ivory Search به شما کمک می کند تا قابلیت جستجوی یک سایت وردپرس را بهبود ببخشید. این افزونه جستجو به شما امکان می دهد فرم های جستجوی نامحدود ایجاد کنید و هر کدام را به طور مستقل پیکربندی کنید.

شما این امکان را دارید که از فرم جستجو برای یافتن هر نوع محتوا مانند تصاویر، فایل ها و پیوست ها استفاده کنید. همچنین می توان نتایج جستجو محدود کرد. فرم جستجو از یک جستجوی AJAX استفاده می کند که نتایج را با تایپ کلمات کلیدی توسط کاربران نمایش می دهد و سرعت جستجو را افزایش می دهد و تجربه کاربر را بهبود می بخشد. می‌توانید جستجو را از هر نقطه‌ای از سایت خود با استفاده از کدهای کوتاه از جمله سرصفحه، پاورقی، نوار کناری و مکان های ویجت جاسازی کنید.

Ivory Search به خوبی با WooCommerce ادغام می شود تا یک فرم جستجوی محصول ایجاد کند. اگر برای گران‌ترین طرح پرمیوم Pro Plus ثبت‌نام کنید، حتی می‌توانید با استفاده از SKU یک فرم جستجو برای محصولات WooCommerce ایجاد کنید.

38. Essential Real Estate بهترین پلاگین املاک

دانلود: 10000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی‌ها: صفحات از پیش تعریف شده، مدیریت فرانت اند، تور مجازی 360، افزونه‌های رایگان

مناسب برای وب سایت های املاک

قیمت: رایگان

Essential Real Estate یک افزونه رایگان املاک وردپرس است که ویژگی های پیشرفته ای را برای وب سایت های تجاری املاک فراهم می کند. setup wizard این افزونه به شما کمک می‌کند صفحاتی را برای فهرست املاک، فهرست‌های نماینده و صفحات پرداخت تنظیم کنید.

این افزونه رایگان مدیریت لیست های بک اند و فرانت اند را امکان پذیر می کند و همیشه لازم نیست برای افزودن یک لیست جدید به داشبورد وردپرس وارد شوید. همچنین از تور مجازی 360 درجه پشتیبانی می کند و تجربه کاربری عالی را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند.

Essential Real Estate از PayPal، Wire Transfer و Stripe پشتیبانی می کند. همچنین چهار افزونه رایگان برای افزایش ویژگی های ارائه میدهد.

39. Download Monitor بهترین افزونه مدیریت دانلود

دانلود: 100000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: رابط کاربری ساده، دسته بندی های دانلود، گزارش های دانلود

مناسب برای مدیریت و بهینه سازی فایل های دانلودی

قیمت: فریمیوم (از 39 دلار)

Download Monitor یک افزونه مدیریت دانلود ساده است که به شما امکان می دهد فایل های قابل دانلود را آپلود کرده و در صفحات یا پست ها قرار دهید. این افزونه از رابط وردپرس برای اضافه کردن موارد قابل دانلود استفاده می کند، بنابراین می توانید به سرعت شروع به کار کنید.

بلوک دکمه دانلود جاسازی موارد قابل دانلود در یک صفحه یا یک پست را آسان می کند. به سادگی بلوک را اضافه کنید و هر فایل دانلودی را انتخاب کنید. این افزونه وردپرس همچنین دارای گزارش های ردیابی برای نظارت بر کاربران و آدرس های IP در حال دانلود محتوای شما است. نسخه رایگان دارای ویژگی های ضروری است، نسخه Pro که از 39 دلار شروع می شود ویژگی هایی مانند CAPTCHA و شرایط و ضوابط را در اختیار شما قرار می دهد.

40. MetaSlider بهترین افزونه اسلایدر وردپرس

دانلود: 700000+

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: رابط سازنده اسلاید بصری، متن جایگزین تصویر Alt Text

بهترین گزینه برای افزودن یک اسلایدر، گالری و اسلایدرهای Carousel وب سایت های وردپرس

قیمت: فریمیوم (از 39.50 دلار در سال)

MetaSlider معروف ترین افزونه اسلایدر برای وردپرس و همچنین یکی از کاربرپسندترین گزینه هاست. سازنده اسلایدر آن پیش نمایشی از اسلایدر را ارائه می دهد تا کاربران بتوانند کار خود را قبل از ذخیره و جاسازی آن در وب سایت ارزیابی کنند.

چهار گزینه اسلایدر در دسترس هستند که شامل flex ، responsive ، nivo و coin است. شما می توانید ابعاد و نحوه پیمایش اسلایدر را تعریف کنید. اسلایدر انواع مختلف محتوا از جمله تصاویر، ویدئوها و فیدهای پست را می پذیرد. همچنین به شما امکان می دهد متن های جایگزین تصویر را اضافه کنید. اگر نسخه پولی را انتخاب کنید، می‌توانید ویدیوهای YouTube را در اسلاید جاسازی کنید.

41.GTranslate بهترین افزونه ترجمه وردپرس

دانلود: 300000+

امتیاز: 5/5

ویژگی ها: 103 زبان موجود، چند سبک ویجت

مناسب برای ترجمه خودکار سایت وردپرس

قیمت: فریمیوم (از 9.99 دلار در ماه)

GTranslate یکی از بهترین و کاربردی ترین افزونه های ترجمه وردپرس است که از Google Translate API برای ترجمه خودکار وب سایت استفاده می کند. صفحه تنظیمات افزونه بیش از 100 زبان را ارائه می دهد. فقط باید زبان ها را در چک لیست بکشید و رها کنید. هیچ محدودیتی در تعداد زبان هایی که میخواهید اضافه کنید وجود ندارد.

این افزونه به عنوان یک ویجت در قسمت فرانت نمایش داده می شود تا بازدیدکنندگان زبان دلخواه خود را انتخاب کنند. شما می توانید از بین 10 سبک ویجت از جمله کشویی استاندارد، کشویی با پرچم و پاپ آپ انتخاب کنید.

نسخه پریمیوم ویژگی های ترجمه پیشرفته تری مانند ترجمه URL، نمایه سازی موتور جستجو و ویرایش ترجمه را ارائه می دهد. چهار طرح پریمیوم در دسترس است که از 9.99 دلار در ماه شروع می‌شود و می‌توانید با افزودن یا حذف ویژگی‌ها آنها را تغییر دهید.

42.Akismet بهترین افزونه وردپرس برای محافظت در برابر هرزنامه

دانلود: 5+ میلیون

امتیاز: 4.5 از 5

ویژگی ها: داده های آماری، تاریخچه وضعیت نظرات، حذف نظرتن

مناسب برای جلوگیری از نظرات اسپم

قیمت: فریمیوم (از 8.33 دلار در ماه)

Akismet یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در پست های شما است. این افزونه نظراتی را که ممکن است اسپم باشند را فیلتر می کند و آنها را به بخش ارزیابی میفرستد. به این ترتیب لازم نیست هر بار چنین نظراتی را به صورت دستی حذف کنید.

این افزونه URL ها را در بدنه نظر نمایش می دهد تا لینک های خراب را شناسایی کند، زیرا این موارد اغلب در نظرات اسپم وجود دارند.

ویژگی discard این افزونه پیام های هرزنامه را بلافاصله حذف می کند و فضای دیسک شما را آزاد می کند. همچنین میتوانید افزونه را طوری تنظیم کنید تا پیام‌های هرزنامه را به مدت 15 روز در پوشه هرزنامه ذخیره کند، قبل از اینکه آنها را برای همیشه حذف کند. Akismet همچنین به خوبی با افزونه های فرم تماس ادغام می شود تا از ارسال هرزنامه در فرم تماس جلوگیری کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس