۱۰ نکته مهم در مورد کارآفرینی که هیچ کس به شما نمی‌گوید!

آیا شما هم به یک کارآفرینی با حقوق و آزادی بیشتر فکر می کنید؟ در ادامه شما را با ۱۰ نکته مهم در مورد کارآفرینی آشنا می‌کنیم.

81
0
مهم در مورد کارآفرینی که هیچ کس به شما

شاید شما یک روز خسته کننده دیگر پس از کار سخت داشته‌اید، شاید شما هم به کارآفرینی بدون آقا بالاسر و حقوق و آزادی بیشتر فکر کنید. ممکن است شما یک ایده عالی یا چندین ایده عالی دارید و به طرز باورنکردنی نزدیک هست که وارد دفتر رئیس خود شوید تا کار خود را ترک کنید. در ادامه شما را با نکته مهم در مورد کارآفرینی که هیچ کس به شما نمی‌گوید آشنا می‌کنیم.

هیچ چیز بر سبک زندگی کارآفرینان غلبه نمی‌کند. قبل از اینکه از کار ثابت خود بیرون بیایید، این ده چالش کارآفرینی را در نظر بگیرید.

۱۰ نکته مهم در مورد کارآفرینی که هیچ کس به شما نمی‌گوید!

۱۰ نکته مهم در مورد کارآفرینی هیچ کس به شما نمی‌گوید!

۱. شما تجارت خود را خواهید داشت

تک، تک جنبه‌های تجارت شما بازتاب مستقیم شماست. شما باید با خود مقابله کنید. اگر به رویای خود اعتقاد ندارید، اگر انگیزه بالایی ندارید، یا اگر ایده تجاری شما کاملاً با شخصی که هستید همخوانی ندارد، شما نباید سراغ آن ایده بروید. شما در آن کار موفق نخواهید شد. شما مسئول انتخابات خود خواهید بود. با تصمیمات آینده خود و چند نفر دیگر را انتخاب خواهید کرد.

از طرف مقابل در صورت موفقیت، این تجارت، نماینده شما خواهد بود! تمام جنبه‌های تجارت شما بازتاب مستقیم موفقیت شما خواهد بود.

۲. برای شناختن حرفه خود باید خود را بشناسید

۱۰ نکته مهم در مورد کارآفرینی که شما نمی‌گوید!

چرا؟ زیرا هر جنبه از تجارت شما بازتاب مستقیم تصمیم شماست. اگر شما نمی‌دانید چه کسی هستید، چه چیزی به شما انگیزه می‌دهد، شما را خرد می‌کند، به شما الهام می‌بخشد، و نقاط قوت و ضعف شما چیست، اینها چیز‌هایی هستند که باید در مورد خود بدانید.

اگر از فروش مستقیم و بازاریابی متنفر هستید و عاشق پشت میز نشینی و کار اداری دفترداری هستید، نباید سراغ شاخه‌های تولیدی بروید. شغل مناسب شما باید کار‌های حسابداری و دفتری باشد.

۳. شما رئیس خود نخواهید بود

بنیانگذار، مدیر عامل و رئیس شرکت خود بودن معنی ندارد زیرا شما هر عنوان دیگری را نیز در اختیار خواهید داشت. رئیس واقعی شما مشتری شما است. شما باید بفهمید که چگونه به خواسته‌ها و نیازهای آن‌ها پاسخ دهید.

اگر مشتری داشته باشید، پاسخگویی به نیاز‌های آن‌ها بیش از اینکه فقط زیرساخت‌های کسب و کار شما را بسازد، می‌تواند تعیین کننده شرایط شما باشد. آن‌ها مشتری شما خواهند بود و روی شما و محصولات شما سرمایه گذاری می‌کنند!

۴. راحتی با یک فیش حقوقی ثابت را از دست خواهید داد

۱۰ نکته مهم در مورد کارآفرینی که هیچ کس به شما!

و در ابتدا پر درآمد‌ترین فرد در تجارت خود نخواهید بود. به احتمال زیاد پشتیبانی فنی شما خواهد بود. مگر اینکه شما برای “صرفه جویی در هزینه” خود پشتیبانی فنی خود را انتخاب کنید، که در واقع برای شما هزینه خواهد داشت زیرا شما هر روز ساعت‌ها را صرف کار در وب سایت، پاسخگویی به مشتریان در رسانه‌های اجتماعی خواهید بود. کارآفرینان بیشتر روز کاری خود را صرف ساخت و مدیریت زیرساخت‌های مشاغل خود می‌کنند و نه کار‌های جزئی.

این ساعت‌ها علاوه بر تمام ساعاتی که شما برای تولید محتوا برای کسب و کار، بازاریابی شبکه، حسابداری خود صرف خواهید کرد، هستند. به عبارت دیگر توازن بین کار و زندگی که با شغل ثابت توانستید در شغل روزانه خود داشته باشید، دیگر وجود نخواهد داشت.

اما تمام ساعات و کل پولی که کسب و کار شما به دست می‌آورد، مختص شما خواهد بود و هر طور که بخواهید با آن‌ها کار خواهید کرد. هیچ مدیریت بالایی وجود ندارد که سود شما کاهش یابد زیرا شما اکنون مدیریت عالی هستید.

۵. از همه چیز ناامید خواهید شد

همه چیز دو برابر بیشتر طول خواهد کشید. آنچه روی کاغذ آسان به نظر می‌رسد برای مثال راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی سبد خرید محصولات موجود باشد، ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها به طول انجامد. نوشتن نسخه بازاریابی دو برابر بیشتر زمان می‌برد. و این زمان طولانی باعث ناامیدی شما خواهد شد.

اما نتیجه نهایی این است که شما در فن آوری، طراحی وب سایت، بازاریابی و فروش، دفتر داری، توسعه محصول، نوشتن متن و کسب و کار متخصص خواهید شد. هنگامی که ناامیدی خود را پشت سر بگذارید و به هدف خود علاقه داشته باشید، مطمئنا موفق خواهید شد.

۶. از همه ناامید خواهید شد

نکته مهم در مورد کارآفرینی که هیچ کس به شما نمی‌گوید!

دوستان و خانواده شما کاری که شما انجام می‌دهید درک نخواهند کرد و حتی ممکن است از شما پشتیبانی نکنند. مشتریان شما شما را ناامید خواهند کرد. دستیار مجازی، وب سایت، مدیر بانک و همه و همه نمایندگان فروش شما را ناراحت می‌کنند. هیچ چیزی با سرعتی که دوست دارید حرکت نخواهد کرد و همه افرادی که در زندگی شما کارآفرین نیستند شما را اذیت می‌کنند، شما را اذیت می‌کنند و باعث می‌شوند دیگر پاسخگوی تلفن خود نباشید.

بعلاوه، اکثر افرادی که با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید، شما را باور نمی‌کنند تا اینکه در توانایی‌ها و ایده‌های خود شک کنید.

اما وقتی رویای شما واقعاً اتفاق می‌افتد، وقتی اولین مشتری هزینه خدمات یا محصول شما را پرداخت می‌کند، ثابت خواهید کرد که دیگران اشتباه کرده‌اند و مهمتر از همه، شما به مهم‌ترین فرد زندگی خود اعتقاد پیدا کردید، یعنی خود شما.

۷. تردید به خود بهترین دوست جدید شما خواهد شد

تخت خواب شما همراه همیشگی شما خواهد بود. اگر شما در خواندن این مقاله در رخت خواب هستید، عملی‌ترین توصیه‌ای که می‌توانم به شما بکنم این است که از رختخواب بلند شوید. خود را مقید به برنامه ریزی مطالعه و نشستن (نه خوابیدن) بکنید، این یک نکته مهم در مورد کارآفرینی است!

شک به خود در کارآفرینان امری طبیعی است، گاهی اوقات به اندازه تنفس هوا برای ما آشنا است. این بدان معنی نیست که اعتماد به نفس کاذب داشته باشید. آنچه را که برای انتقال از طریق خودباوری لازم دارید، بشناسید: تیمی از مشاوران قابل اعتماد.

۸. اولین تکرار کسب و کار شما اشتباه خواهد بود

۱۰ نکته مهم در مورد کارآفرینی که هیچ کس به شما نمی‌گوید!

زمانهایی بود که فقط در دو ماه بعد یا چهار ماه بعد از آن دوباره کار خود را بازبینی و تکرار کردم. هرچه بیشتر خود و مشتریان خود را درک کنید، شکل تجاری بیشتری در تجارت شما ایجاد می‌شود تا بهترین عملکرد‌های شما و عمیق‌ترین نیاز‌های مشتریان شما را نشان می‌دهد.

۹. همه چیز برای همه مردم نخواهد بود

تلاش جهت فراهم کردن همه چیز برای همه مردم کارساز نیست و به عنوان یک استراتژی تجاری شکست می‌خورد. این می‌تواند شما و مشتریان‌تان را آزار دهد، زیرا هیچ یک از شما واقعاً متوجه نخواهید شد که تجارت واقعی چیست. باید بدانید چه چیز را به چه کسی بفروشید. هر کالا یا خدماتی را نمی‌توان به هر کسی فروخت، باید مشتریان مشخصی داشته باشید و مبتنی بر نیاز‌های آن‌ها کالا و خدمات عرضه کنید.

۱۰. خواه ناخواه در همه جنبه‌های تجارت خود متخصص خواهید شد

نکته مهم در مورد کارآفرینی هیچ کس به شما نمی‌گوید! (2)

این نکته سزاوار تکرار کردن است. یکی از بهترین قسمت‌های کارآفرینی این است که شما در همه جنبه‌های اداره یک کسب و کار متخصص هستید. این می‌تواند یک روند باشد که برای یادگیری آن شما هزینه‌هایی پرداخت کردید مانند: یادگیری دوچرخه سواری، رانندگی با ماشین و انجام جدول ضرب در حالی که دندان‌های شما ریخته‌اند. اما سپس، در طرف دیگر، شما دانش و اطلاعات زیادی در مورد تجارت کوچک خود دارید! این یک احساس قدرتمند است که می‌توانید کسب و کار خود را در داخل و خارج درک کنید.

هنوز پس از خواندن این مقاله یا مجله می‌خواهید یک کارآفرین باشید؟ بسیار عالی! تنها چیز‌هایی که نیاز دارید، علم و اعتماد داشتن به خودتان است. با باور داشتن به خود می‌توانید قله‌ها را فتح کنید. حال که با ۱۰ نکته مهم در مورد کارآفرینی آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس