آسان شدن یافتن مشاغل در اینستاگرام در اطراف شما

63
0
یافتن مشاغل در اینستاگرام

نقشه جدید پلتفرم اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که مکان های مد نظر خود را جستجو کنید و پست های مربوط به آنها را ببینید.

طبق استوری اینستاگرام مارک زاکربرگ، آخرین به‌ روزرسانی اینستاگرام با افزودن یک نقشه قابل جستجو که به شما امکان می‌دهد «کسب‌وکارهای محلی محبوب در نزدیکی خود را کشف کنید»، یافتن مشاغل یا جاذبه ‌های محلی را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. درواقع نقشه فهرستی از مکان ‌های اطراف را به شما نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد پست‌های مربوط به مکان خاصی را ببینید یا فقط انواع خاصی از کسب و کارها را ببینید و بررسی کنید.

چند راه برای رسیدن به نقشه وجود دارد، اگر شخصی مکانی را در یک پست یا استوری برچسب گذاری کرد، می توانید روی آن تگ ضربه بزنید و گزینه ی “مشاهده موقعیت مکانی” را بزنید تا به صفحه مکان آن پست برسید. اگر روی نقشه حرکت می‌کنید، سپس می‌توانید منطقه را جستجو کنید تا ببینید چه چیزی در این نزدیکی برای شما است.

یافتن مشاغل در اینستاگرام
یافتن مشاغل در اینستاگرام

همچنین می توانید مکان ها (از جمله کل شهرها) را در این برگه کاوش، جستجو کنید. با ضربه زدن روی یک نتیجه جستجوی مکان، می توانید روی نقشه به آن مکان بروید.

یافتن مشاغل در اینستاگرام
یافتن مشاغل در اینستاگرام

بعد از اینکه یک منطقه را جستجو کردید، می‌توانید از فیلترها برای محدود کردن نتایج جستجو استفاده کنید تا فقط رستوران‌ها، کافه ها، پارک ‌ها یا انواع دیگر مکان ‌ها را ببینید. اگر می‌خواهید بعداً آن‌ها را بررسی کنید، می‌توانید مکان ‌ها را نیز برای خود ذخیره کنید. (با رفتن به نمایه خود، ضربه زدن روی منوی سه خط در بالا سمت راست و ضربه زدن روی ذخیره شده به مکان های ذخیره شده توسط خودتان دسترسی پیدا می کنید.)

این شرکت آزمایش نقشه به روز شده را سال گذشته در برخی کشور ها آغاز کرد، اما طبق گزارش زاکربرگ در روز سه شنبه، اکنون به طور گسترده در دسترس است.

متن استوری مارک زاکربرگ: «امروز یک نقشه قابل جستجو جدید را در IG معرفی می کنیم. اکنون می‌توانید کسب ‌و کار های محلی محبوب را در نزدیکی خود کشف کنید و براساس دسته‌ های مد نظر خود آن ها را فیلتر کنید.»

یافتن مشاغل در اینستاگرام
یافتن مشاغل در اینستاگرام

اینستاگرام در ماه‌ های اخیر چندین ویژگی تجارت الکترونیک را به برنامه خود اضافه کرده است، و ویژگی نقشه ی کاوشگر نیز ویژگی دیگری برای دوستانه ‌تر کردن پلتفرم برای کسب ‌و کارها به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه فیس‌ بوک از قبل انواع خاصی از مشاغل را در صفحات مکان ‌های خود پیشنهاد می‌کند و با توجه به تعداد ویژگی‌هایی که متا بین پلتفرم‌ های خود به اشتراک گذاشته است، لزوماً تعجب‌آور نخواهد بود اگر در آینده نزدیک شاهد نمایان شدن ویژگی نقشه مشابه در سایر برنامه‌های متا نیز باشیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس