Google Meet ویژگی Zoom را کپی می‌کند

28
0
Google Meet ویژگی Zoom را کپی می‌کند

گوگل اوایل ماه ژوئن ادغام دو برنامه Meet و Duo را رسما اعلام کرد و ویژگی های این دو برنامه را با هم ترکیب کرده است. این سرویس اکنون میخواهد ویژگی Zoom را کپی کند و در برنامه خود قرار دهد. در پستی از وبلاگ Google Workspace این شرکت اعلام کرد که Google Meet به زودی به شما این امکان را می‌دهد که با نگه ‌داشتن و رها کردن کلید فاصله یا Space bar صدا را قطع و وصل کنید. Google Meet ویژگی Zoom را کپی می‌کند.

اگر از Zoom استفاده کرده اید این ویژگی بسیار شبیه ویژگی push-to-talk است. البته زوم اولین سرویسی نیست که این ویژگی را ارائه‌ داده است، اما بسیار کاربردی است. اگر میخواهید در جلسه ای صحبت کنید، می‌توانید این دکمه را نگه دارید و صحبت کنید. برنامه Webex نیز دارای قابلیت مشابهی است، Microsoft Teams به شما امکان می دهد با استفاده از کلید میانبر Ctrl + Spacebar صدا را وصل کنید.

گوگل اعلام کرده است این شرکت نسخه جدید را روز ۹ سپتامبر برای تمام کاربران ورک‌اسپیس عرضه می‌کند اما این قابلیت احتمالاً ۱۵ روز بعد به دست شما میرسد. پس از عرضه، این ویژگی به طور پیش‌فرض فعال نیست و باید آن را از تنظیمات Google Meet فعال کنید.

این اقدام عجیب گوگل برای ادغام اپلیکیشن‌های Duo و Meet باعث ایجاد دو برنامه یکی اپلیکیشن قدیمی Meet و دیگری شورت‌کاتی از Duo که ما را به اپلیکیشن میت هدایت می‌کند. همچنین برنامه جدید Meet که ترکیبی از Duo و Meet است. چنین اقدامی فقط از گوگل بر می آید!

قطعا ویژگی جدید push-to-talk به برنامه جدید Google Meet اضافه میشود، اما هنوز دقیقاً مشخص نیست که آیا این ویژگی به برنامه Meet (اصلی) می آید یا خیر، زیرا گوگل در نهایت آن را متوقف خواهد کرد.Google Meet ویژگی Zoom را کپی می‌کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس