آموزش نصب مود بازی Skyrim Special Edition

بتسدا پشتیبانی از ۶۴ بیت را در Skyrim Special Edition قرار داده، ما به شما آموزش نصب مود بازی Skyrim Special Edition را نشان خواهیم داد.

520
2
نصب مود بازی Skyrim Special Edition بازی

شرکت بتسدا، Skyrim را برای هر دستگاه الکترونیکی، از جمله مایکروویو، دوباره عرضه کرده است! در مورد نسخه ویژه در رایانه، بسیار تعجب می‌کنم که چرا تفاوت آن با نسخه‌ی اصلی بسیار ناچیز است، اما آنچه این نسخه را بسیار خوب می‌کند، اضافه شدن پشتیبانی ۶۴ بیتی است. با باز کردن این پتانسیل کامل Skyrim، تجربه‌ی با ثبات‌تر امکان‌پذیر خواهد شد. ما به شما آموزش نصب مود بازی Skyrim Special Edition را نشان خواهیم داد.

آموزش نصب مود بازی Skyrim Special Edition

در این راهنما ، ما از Vortex (که قبلاً Nexus Mod Manager نامیده می‌شد) استفاده خواهیم کرد ، که به طور جهانی برای سازماندهی کارها و نصب نسبی بسته‌های بزرگتر توصیه می‌شود. Nexus یک پلتفرم اختصاصی برای مدرس‌ها است که می‌توانند حالت‌های خود را برای عناوین مختلف از جمله Skyrim Special Edition منتشر و به روز کنند. Nexus علاوه بر انتشار محتوای آنها، امکان بحث، بازخورد، پشتیبانی و موارد دیگر را نیز فراهم می‌کند. پیمایش این وب سایت نسبتاً آسان است و برای فیلترهای راحت در اکثر حالتهای مد، طبقه بندی صحیح وجود دارد.

نصب Vortex

  • ثبت نام یک حساب در وب سایت Nexus.
  • Vortex یا Nexus Mod Manager را دانلود کنید.
  • Vortex را نصب و اجرا کنید.
  • روی داشبورد کلیک کنید.

آموزش نصب مود بازی Skyrim Special Edition بازی

  • اسکن برای بازیهای از دست رفته را انتخاب کنید.
  • روی تنظیمات کلیک کنید.

آموزش نصب مود بازی Skyrim Special Edition گیم

  • تب Mods را انتخاب کنید.
  • مکانی را که می خواهید مودها نصب شوند تنظیم کنید.

قبل از فعال کردن حالت‌ها، باید Skyrim SE را در منوی اصلی اجرا کنیم، بنابراین بازی را به منوی اولیه (از طریق Steam) بوت کنید و سپس آن را ترک کنید. با این کار پوشه‌ی much-needed.ini ساخته می‌شود که برای ویرایش به شدت مورد نیاز است و اطمینان حاصل خواهد کرد که بعداً با مشکل کار نکردن مودها مواجه نخواهیم شد.

نصب Mod

نصب مود بازی Skyrim Special Edition گیم

اکنون زمان انتخاب و نصب برخی از حالت‌ها فرا رسیده است. ما برای شروع کار برخی از حالت‌های Skyrim مورد علاقه خود را جمع آوری کردیم.

آموزش نصب مود بازی Skyrim Special Edition

  • “Mod Manager Download” در پوشه‌هایی که برای Mod‌ها می‌خواهید انتخاب کنید.
  • منتظر دانلود Modها در Vortex باشید.
  • مودی را که می‌خواهید نصب کنید انتخاب کرده و “نصب” را انتخاب کنید.

پس از دانلود چندین Mod، ممکن است متوجه شوید که لیست دانلود شروع به جمع شدن می‌کند. این لیست مهم است زیرا برخی از حالت‌ها و پرونده‌ها باید توسط بازی به ترتیب خاصی بارگیری شوند. نویسندگان Mod معمولاً در صورت نیاز به پیکربندی، پرونده را به ترتیب تعیین می‌کنند، اطلاعات را در توصیفات Mod در Nexus ارائه می‌دهند و حتی ابزار‌هایی مانند LOOT نیز در دسترس هستند که می‌توانند بررسی کنند آیا مشکلی در تنظیمات شما وجود دارد یا خیر.

Modderها محتوای اضافی را برای سرگرمی و علاقه به کد نویسی ایجاد و منتشر می‌کنند، اما با تأیید یا حتی کمک مالی می‌توانید به آن‌ها کمک کنید، خصوصاً اگر به دلیل این موارد (Modها)، از ساعت‌ها سرگرمی لذت برده باشید. گذاشتن چند دلار واقعاً می‌تواند روز آن‌ها را رقم بزند، اما حداقل در نظر دادن و تأیید کار آن‌ها کمک کنید. Skyrim بدون جامعه ‌‌Mod خود مانند گذشته نخواهد بود. حال که با نصب مود بازی Skyrim Special Edition آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود از دیگر مقالات سایت اول نیوز مانند: دلایلی که چرا Witcher 2 از Witcher 3 بهتر عملکرده است، دیدن کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 دیدگاه برای “آموزش نصب مود بازی Skyrim Special Edition

  1. سلام و وقت بخیر

    همزمان میشه چند مود رو باهم فعال کرد ؟ مثلا در یک زمان واحد 3 یا 4 تا مود رو باهم میشه eable کرد ؛ و دوم هم اینکه اگر میشه آیا محدودیتی وجود داره برای تعداد مود ها یا نه ؛ مثلا این امکان هست که 5 تا 6 مود رو همزمان نصب و فعال کرد ؟

    سپاسگزارم.

    • · 17 اردیبهشت 1401 در 10:02

      سلام وقت بخیر آره میشه هم زمان فعال باشن و نصب باشن ولی باید هر سری برای اجرا شدن بازی یک مود رو انتخاب و بازی کنید البته بعضی مود ها رو میشه باهم فعال کرد و بازی هم کرد اما معمولا مودها اینجوری هستن که مستقل از یکدیگر فعال میشن

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس