بازی Assassin’s Creed Mirage هنوز دو شخصیت اصلی برای نمایش دارد

130
0
بازی Assassin's Creed Mirage دارای بخش‌های قابل بازی در زمان حال نیست

تریلر اخیر Assassin’s Creed Mirage دو شخصیت اصلی بازی را معرفی کرد، اما به نظر می‌رسد دو شخصیت دیگر در سایه منتظر هستند. بازی Assassin’s Creed Mirage هنوز دو شخصیت اصلی برای نمایش دارد. در ادامه با اول نیوز همراه شوید.

وب‌سایت رسمی یوبی‌سافت برای Assassin’s Creed Mirage تصویری از «شخصیت‌ها» در بازی آینده دارد که دو مورد از آن‌ها هنوز فاش نشده است. یوبی سافت اولین نگاه اجمالی به بازی Assassin’s Creed Mirage را در جریان AC Showcase اخیر به طرفداران داد، با تمرکز این بازی بر داستان ماجراجویی باسم در بغداد. در آن، طرفداران خواهند دید که چگونه او از یک دزد خیابانی به یک مستر اساسین تبدیل خواهد شد، در حالی که سعی می‌کند چشم‌اندازهای عجیبی که می‌بیند را درک کند.

باسم شاید محور داستان باشد، اما او تنها شخصیت اصلی بازی نیست. همچنین بازیکنان با روشن، مربی باسم، که او را برای اساسین شدن آموزش می‌دهد، آشنا می‌شوند. روشن پس زمینه پارسی دارد و به نظر می‌رسد شخصیتی کاملاً مهم و حیاتی باشد. او را شهره آغداشلو بازیگر Mass Effect و Destiny بازی می‌کند، که فعالیت حرفه‌ای او بیشتر بر فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی متمرکز است، اما او می‌گوید که این بزرگترین نقش او در بازی‌های ویدیویی تاکنون بوده است و بازیکن را در طول داستان همراهی می‌کند. با این حال، به نظر می رسد که یوبی سافت هنوز حداقل دو شخصیت Assassin’s Creed Mirage را پنهان کرده است.

همانطور که در زیر مشاهده می کنید، یوبی سافت باسیم و روشن را به عنوان دو شخصیت Assassin’s Creed Mirage برجسته می‌کند و دو شخصیت دیگر را با لوگوی Creed مخفی می‌کند. در حالی که بدون شک در Assassin’s Creed Mirage شخصیت‌های تاریخی، شخصیت‌های فرعی و مواردی از این دست وجود خواهند داشت، دو شخصیت مخفی شده در اینجا احتمالاً نقش‌های اصلی را شبیه به باسم و روشن بازی می‌کنند. به هر حال، دلیل کمی برای پنهان کردن شخصیت‌هایی که برای داستان اهمیت ندارند وجود دارد. دیدن اینکه دقیقاً این شخصیت‌ها چه کسانی هستند جالب خواهد بود، اما در حال حاضر حدس زدن آن سخت است.

بازی Assassin's Creed Mirage هنوز دو شخصیت اصلی برای نمایش دارد

از آنجایی که باسم اساساً سه مرحله از زندگی خود را می‌گذراند – دزد خیابانی، قاتل و استاد قاتل – ممکن است یکی از این شخصیت‌ها هیثم، شاگرد باسم، در Assassin’s Creed Valhalla باشد. پس زمینه نشان می‌دهد که هیثم تا حدودی در حدود سال 867 بعد از میلاد فعال بوده است و ممکن است او و هیثم در مقطعی در طول Assassin’s Creed Mirage با هم ملاقات کنند. البته، این به راحتی می‌تواند شخص دیگری نیز باشد، زیرا Hytham احتمالاً تا پایان بازی ظاهر نمی‌شود.

این دو شخصیت به احتمال زیاد به اندازه باسم و روشن در Assassin’s Creed Mirage مهم هستند، بنابراین احتمالاً یوبیسافت قبل از عرضه نهایی بازی از آن‌ها و هدفشان پرده‌برداری خواهد کرد. با این حال، هنوز ممکن است تا معرفی کامل آن‌ها فاصله داشته باشیم. یوبی سافت احتمالاً امسال بیشتر بازاریابی خود را روی DLC آخرین فصل Assassin’s Creed Valhalla متمرکز خواهد کرد و Mirage مدتی بعد از آن برای سال 2023 عرضه خواهد شد.

بازی Assassin’s Creed Mirage در سال 2023 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و آمازون لونا عرضه خواهد شد. نظر شما در این خصوص چیست؟ با توجه به این‌که بازی Assassin’s Creed Mirage هنوز دو شخصیت اصلی برای نمایش دارد، فکر می‌کنید آن دو شخصیت چه کسانی هستند؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس