بررسی نقش آیسان در سریال سقوط

60
0
آیسان در سریال سقوط

حدود یک ماه از پخش سریال جنجالی سقوط در پلتفرم فیلیمو می گذرد و چهار قسمت از این سریال جذاب منتشر شده است. هر چند که مدتی پیش وزیر ارشاد اظهار داشت که به خاطر خطای یک نفر ، کل پروژه دچار بحران نخواهد شد اما همچنان ساترا و رییس رسانه ملی خواهان توقف پخش این سریال هستند و پلتفرم فیلیمو را به زیر پا گذاشتن قانون متهم می کنند و به دنبال فیلتر شدن آن هستند. در این پست به بررسی نقش آیسان در سریال سقوط می پردازیم.

بررسی نقش آیسان در سریال سقوط

جدا از داستان هیجان انگیز این سریال و بازی های به نسبت خوب آن ، الناز ملک بازیگر نقش آیسان حقیقتا با بازی و اکت های قابل قبول توانسته است علاوه بر اینکه رضایت تماشاگران را به دست آورد نظر سایر منتقدان فیلم و سریال را به خود جلب کند.

الناز ملک کیست ؟

الناز ملک متولد ۱۳۷۴ است و پیش از این تنها در نقش کوتاهی برای سریال آنتن که آن هم سریال پخش خانگی می باشد ظاهر شده است. وی از هنرجویان کارگاه آموزشی امین تارخ و فرزاد موتمن بوده است و علاوه بر این دستی در موسیقی دارد و در سازهای پیانو و کمانچه دارای مهارت است. 

در بخش هایی از سریال سقوط ، او با تسلط کامل ترکی صحبت می کند که همین امر سبب گردید برخی مخاطبان تصور کنند که وی ترک است و در صفحه اینستاگرام ایشان، او به ترک بودنش اشاره کرده است. 

آیسان ، عاشق فریب خورده یا غافل؟

حقیقتا در آوردن نقش آیسان شاید مقداری دشوار و با پیچیدگی های خاصی همراه باشد. عوامل سریال که خود اذعان می دارند ساخت این اثر بر اساس یک داستان واقعی بوده است ، بنابراین می توان تصور کرد که بر سر شخصیت آیسان چه آمده است و خانم ملک با بازی درخشان خود توانسته است این حس را بیشتر به مخاطبان سقوط منتقل کند. 

شخصیت آیسان ، زنی را نشان می دهد که علیرغم تمام مشکلاتی که از طرف خانواده پشت سر گذاشته بالاخره توانسته است با عشق دوران دانشگاه خود ازدواج کند. این شخصیت ترک است و کیلومتر ها از شهر خانوادگی خود فاصله گرفته و در سنندج ، شهر زادگاه شوهرش سکونت دارد. 

عشق آیسان به شوهر خود که در فیلم او را ژاکان صدا می کند سبب شده است که چشم خود را روی تمام کمی و کاستی های زندگی ببند و دل خوش به زندگی کردن زیر یک سقف با ژاکان باشد. 

ژاکان که کار درست و حسابی ندارد ، با کولبری و نقل و انتقال کالای قاچاق امرار معاش می کند و همین امر باعث شده است که آیسان بیچاره تنها در یک شهر غریب زندگی کند و دیر به دیر شوهرش را ببیند. با این حال روند قصه به سرعت تغییر می کند و در ادامه آیسان به دلیل اعتماد بیش از اندازه به شوهرش گرفتار داستان هایی می شود که حتی فکرش را هم نمی کرده است. 

خصوصیات شخصیت آیسان چیست؟

در این فیلم سعی شده است برخی از خصوصیات شخصیت آیسان بیشتر برای مخاطبان جا بیوفتد. علاوه بر زیبارویی طبیعی و ترک بودن این شخصیت ، خصوصیاتی نظیر ریسک پذیری ، صبوری ، معتقد بودن به اصول اخلاقی و ایثار مادرانه از خصوصیات بارز آیسان به شمار می آید. 

اکت ها و بازهای به واقعیت نزدیک خانم الناز ملک توانسته است ، لحظات ترس ، خشم و نا امیدی شخصیت آیسان را به خوبی به مخاطب انتقال دهد. 

کارگردان حرفه ای سریال سقوط

سجاد پهلوان زاده که اولین حضور حرفه ای خود در عرصه سینما را به عنوان تدوین گر فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی در سال ۱۳۹۲ تجربه کرده است ، صاحب کارنامه درخشانی چون لاتاری ، ایستاده در غبار و ماجرای نیمروز در مقام تدوین گری بوده است .

کارگردان هر سه این آثار محمد حسین مهدویان است و می توان حدس زد که همکاری و دوستی این دو نفر سبب شده است که حالا سجاد پهلوان زاده جهت ساخت این اثر از محمد حسین مهدویان مشاوره گرفته است و اگر کمی با آثار مهدویان آشنا باشید رگه هایی از خصوصیات کلی نگاه این کارگردان در سریال سقوط به روشنی در جریان است.

5/5 - (5 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس