احتمال تولید مینی پی‌سی‌ شیائومی

49
0
مینی پی‌سی‌ شیائومی

شیائومی محصولات متنوع زیادی دارد، از گوشی‌های هوشمند گرفته تا لوازم خانگی هوشمند و لپ‌تاپ‌ها. این کمپانی حتی با زیرمجموعه‌هایش چندین مینی پی‌سی هم روانه بازار کرده. اما حالا گفته می‌شود شیائومی خودش مستقیماً می‌خواهد وارد بازار مینی پی‌سی ها شود. در این خبر به بررسی مینی پی‌سی‌ شیائومی می پردازیم.

مینی پی‌سی‌ شیائومی

شیائومی قرار بود در تاریخ 10 آذرماه (1 دسامبر) مراسمی برای رونمایی از جدیدترین محصولاتش از جمله گوشی‌های سری شیائومی 13 برگزار کند. با این حال درگذشت رهبر سابق چین، این مراسم را به تعویق انداخت. حالا در حالی که منتظر اعلام تاریخ جدید برگزاری این رویداد هستیم، تصاویر دو مینی‌ پی‌سی شیائومی به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

یکی از این محصولات که متفاوت‌تر است، شیائومی هاست مینی پی‌سی نام دارد. این سیستم طراحی کوچکی دارد و ظاهراً تنها از منبع تغذیه 100 واتی XM22AL5X بهره می‌برد. البته انتظار نداریم شیائومی آن را تنها با PSU بفروشد و در هنگام معرفی باید شامل قطعات دیگری هم باشد.

مینی پی‌سی‌ شیائومی
مینی پی‌سی‌ شیائومی

طبق تصاویر، این مینی پی‌سی از مادربرد Mini-ITX با پشتیبانی از دو GPU مستقل پشتیبانی می‌کند. البته نمی‌دانیم با منبع تغذیه 100 واتی، چگونه این سیستم می‌تواند از دو کارت گرافیک پشتیبانی کند. احتمالاً با پیکربندی‌های مختلفی از این مینی پی‌سی روبه‌رو خواهیم شد.

در کنار این محصول، تصاویری از یک مینی‌ پی‌سی دیگر هم منتشر شده که طراحی مشابه با مک مینی اپل یا NUC اینتل دارد. از روی تصاویر می‌توانیم به بخشی از پورت‌های آن پی ببریم، البته بخشی از مشخصات و قیمت آن افشا شده‌اند.

مینی پی‌سی‌ شیائومی
مینی پی‌سی‌ شیائومی

ظاهراً این مینی پی‌سی شیائومی به پردازنده 45 واتی رایزن 7 6800H شرکت AMD با پردازشگر گرافیکی رادئون 680M RDNA2، حافظه داخلی 512 گیگابایتی SSD و 16 گیگابایت رم مجهز می‌شود. این محصول طبق شایعات با قیمتی نزدیک به 570 دلار روانه بازار می‌شود.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس