احتمال سرقت دارایی جامعه Floki

89
0
احتمال سرقت دارایی جامعه Floki

فلوکی اینو می‌گوید که جامعه کریپتو باید مراقب پروژه کلاهبرداری جدیدی باشد که وانمود می‌کنند FLOKI است. در این پست به احتمال سرقت دارایی جامعه Floki می پردازیم.

احتمال سرقت دارایی جامعه Floki

تیم Floki Inu در توییتر اقدام به انتشار اخباری در مورد کلاهبردارانی کرده است که اکنون دارندگان FLOKI را هدف قرار می دهند تا آنها را از توکن های میم خود جدا کنند.

کلاهبرداری با ایردراپ فلوکی اینو

توییت می گوید که کلاهبرداران ایردراپ فلوکی اینو را تبلیغ می کنند تا دست خود را روی توکن های FLOKI که توسط جامعه نگهداری می شود بگذارند. پیام تیم به کاربران هشدار می دهد که سکه های میم خود را به هیچ کیف پولی ارسال نکنند، همانطور که طرح کلاهبرداری کلاسیک ایجاب می کند: “کمی برای ما ارسال کنید تا دو برابر آن ارز دیجیتال را برای شما ارسال کنیم.” همچنین کاربران نباید کیف پول خود را به وب سایت مشکوکی که وعده ایردراپ فلوکی اینو را داده است متصل کنند.

تیم Floki Inu به مخاطب یادآوری می کند که در حال حاضر هیچ ایردراپ واقعی FLOKI اتفاق نمی افتد.

تیم فلوکی اینو اظهار داشت که کاربران FLOKI نباید هیچ اطلاعیه‌ای در توییتر را که از صفحه رسمی FLOKI منتشر نمی شود را باور کنند.

احتمال سرقت دارایی جامعه Floki
احتمال سرقت دارایی جامعه Floki

همانطور که اخیرا توسط U.Today پوشش داده شده است، کلاهبرداران سعی کرده اند از یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده محبوب دیگر، شیبا اینو، بهره ببرند. از آنجایی که تیم توسعه دهنده SHIB با نام مستعار Shytoshi Kusama در حال آماده شدن برای راه اندازی بلاک چین لایه 2 شیبا اینو به نام شیباریوم هستند، کلاهبرداران یک وب سایت جعلی برای Shibarium راه اندازی کرده اند.
سایت جعلی Shibarium از کاربران می خواهد که کیف پول خود را به آن متصل کرده و سپس دارایی کاربران را به سرقت ببرند. توییتی که خبر این کلاهبرداری را منتشر کرد به خوانندگان یادآوری کرد که کاربران SHIB باید منتظر اعلامیه راه اندازی شیباریوم از منابع رسمی باشند.

همکاری فلوکی اینو با CoinRabbit

ابزار FLOKI اکنون با ادغام پروتکل اصلی CoinRabbit که به کاربران امکان می دهد ارزهای رمزنگاری شده را وام و قرض کنند، تقویت شده است.

اکنون، میم کوین‌های FLOKI می‌توانند به‌عنوان وثیقه برای استیبل‌کوین‌ها (USDT، USDC و BUSD) و همچنین بیت‌ کوین، اتریوم و دوج‌ کوین استفاده شوند.

با این حال، صفحه رسمی فلوکی اینو هشدار می دهد که این استفاده DeFi از FLOKI ممکن است باعث شود کاربران سرمایه خود را از دست بدهند. تیم FLOKI اصرار دارد که کاربران باید قبل از استفاده از هر پروتکل DeFi این را در نظر داشته باشند.

احتمال سرقت دارایی جامعه Floki
احتمال سرقت دارایی جامعه Floki

u.today

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس