بازگشت بیت کوین به 18000 دلار

64
0
بازگشت بیت کوین به 18000 دلار

طرفداران رمز ارزها، پس از پشت سر گذاشتن دشواری‌های گسترده در سال 2022، بالاخره دلیلی برای امیدواری یافته‌اند.
امروز، بیت کوین دوباره رشد کرد و در صرافی Bitstamp، قدیمی‌ترین صرافی رمز ارزی در جهان، به اوج 18385 دلار رسید. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 22 دی و بازگشت بیت کوین به 18000 دلار می پردازیم.

بازگشت بیت کوین به 18000 دلار

پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال، طی روند صعودی 9 روزه‌ی خود، که طولانی‌ترین روند صعودی از ابتدای سال 2020 به شمار می‌رود، بیش از 10 درصد رشد قیمت را تجربه کرده است.

بیشتر آلت کوین‌ها نیز رنگ سبز به خود گرفته‌اند؛ اتریوم به اوج 1400 دلار رسید.

همانطور که توسط سایت U.Today گزارش شد، اخیرا Ava Labs یک قرارداد همکاری با شرکت Amazon Web Services، زیرمجموعه‌ی آمازون، یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری، منعقد کرد. در نتیجه‌ی آغاز این همکاری، آواکس شاهد یک رشد قیمت دو رقمی بود.

کارشناسان، افزایش قیمت اخیر در ارزهای پر ریسک را به کاهش یافتن انتظارات از تورم و به دنبال آن، احتمال کاهش سرعت روند افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، ارتباط می‌دهند. مایکل پروز از موسسه Tallbacken Capital Advisors در صحبت با بلومبرگ گفت که احتمالا در آینده نزدیک، انواع پر ریسک دارایی شاهد روند قیمتی صعودی خواهند بود.

رشد بیت کوین، نشان دهنده‌ی تفاوتی فاحش نسبت به افت بیش از 60 درصدی طلای دیجیتال در سال گذشته است. این اصلاحات چشم‌گیر بر اثر مشکلات گوناگون در صنعت ارزهای دیجیتال از جمله فروپاشی صرافی FTX و دستگیری سم بنکمن-فراید، بنیان‌گذار بدنام آن، رخ دادند.

بنا به داده‌های سایت Coingecko، در لحظه نگارش این خبر، بیت کوین با رشدی 4.1 درصدی در شبانه روز گذشته، در سطح قیمت 18131 دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز با 4.9 درصد رشد قیمت در 24 ساعت اخیر، در سطح 1398 دلار قرار دارد.

اول پرداخت

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس