همکاری ترون با پلی استیشن (SIE) و احتمال ساخت بازی مبتنی بر بلاکچین

TRON امروز از همکاری آینده خود با Sony Interactive Entertainment (SIE) خبر می‌دهد. در ادامه به همکاری ترون با پلی استیشن می‌پردازیم.

43
0

TRON، یکی از بزرگ‌ترین سیستم عامل‌های مبتنی بر بلاک چین در جهان، امروز از همکاری آینده خود با Sony Interactive Entertainment (SIE) خبر می‌دهد. در ادامه به همکاری ترون با پلی استیشن می‌پردازیم.

Tron بلاک چین و تخصص خود را در اختیار این شرکت بازی سازی قرار می‌دهد تا بتواند خریدهای درون بازی، تجارت اقلام درون بازی و تسهیل پرداخت‌های سریع و فرامرزی را در زیرساخت ترون (Tron) انجام دهد.

سونی در زمینه فناوری بلاک چین پیشرو بوده است، از سال ۲۰۱۶ شروع به آزمایش این فناوری کرد و توسعه بیشتر سیستم مبتنی بر بلاک چین را برای مدیریت حقوق دیجیتال در سال 2018 آغاز کرد.

دلیل همکاری ترون با پلی استیشن

2 همکاری ترون با پلی استیشن (SIE) برای ساخت بازی مبتنی بر بلاکچین

Blockchain تخریب یا جعل داده‌ها را دشوار می‌کند و برای مدیریت داده‌ها و حقوق مناسب است. با این حال، این فناوری دارای پتانسیل عظیمی برای صنعت بازی است، همانطور که با رشد سریع بازی‌های بلاک چین و مدل‌های تجاری بازی برای کسب درآمد نشان داده شده است.

چالش اصلی هنگام ایجاد شرکت‌های بازی مبتنی بر بلاک چین، مشکلات مقیاس پذیری و هزینه‌های بالای تراکنش است. بنابراین، تیم سونی تصمیم گرفت که آزمایش بلاک چین Tron را برای بهبود بالقوه تجربه کاربر آغاز کند.

جیم رایان، رئیس و مدیرعامل SIE تاکید کرد: “هنگام ساختن یک بازی، تجربه بازی در مرکز همه کارهایی است که انجام می‌دهیم. بنابراین، ما می‌خواهیم تمام معاملات مربوط به ارزش را تا حد امکان بدون هزینه‌ای از مزایای بلاکچین، روان کنیم. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم با بنیاد ترون (Tron) همکاری کنیم تا از اکوسیستم بلاک چین آنها برای توسعه بیشتر بازی‌ها استفاده کنیم. “

ترون توسط کارآفرین جاستین سان راه اندازی شد تا صنعت رسانه موجود را به چالش بکشد. بلاک چین Tron که بر اساس یک مکانیزم اثبات شده سهام تأیید شده و در Solidity نوشته شده است، معاملات سریع با هزینه کم را به توسعه دهندگان ارائه می‌دهد و از تراکنش‌های ثانیه اتریوم پیشی می گیرد.

مأموریتی برای تسهیل راه‌های مقرون به صرفه برای به اشتراک گذاری محتوا، Tron سرمایه گذاری زیادی را برای توسعه بازی خود در سال جاری آغاز کرده است که با راه اندازی استاندارد توکن NFT TRC-721 در مارس ۲۰۲۱ تسهیل شده است. مشاغل، فعال کردن بازی روی بلاک چین تأثیر زیادی بر مالکیت اقلام درون بازی دارد.

نظر جاستین سان درمورد این همکاری

1 همکاری ترون با پلی استیشن (SIE) برای ساخت بازی مبتنی بر بلاکچین

جاستین سان، مدیرعامل بنیاد Tron در مورد همکاری ترون با پلی استیشن می‌گوید: “به محض اینکه موارد درون بازی را به NFT تبدیل کنید، مالکیت واقعی و قابل اثبات بازی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهید، در حالی که در یک محیط بازی متمرکز، این مالکیت از نظر فنی در هر صورت لغو می‌شود. نقطه. علاوه بر این، داشتن اقلام به عنوان NFT این امکان را فراهم می‌کند که آنها را در بازی‌ها، در بازارها و حتی خارج از بازی معامله کنید و از سرمایه بهتر استفاده کنید. ما خوشحالیم که سونی از بلاک چین ترون برای بهره مندی از این ویژگی‌ها استفاده می‌کند.”

پلی استیشن از بلاک چین Tron برای تسهیل پرداخت‌های درون بازی استفاده می‌کند و اقلام بازی موجود را به زنجیره می‌آورد و در نظر دارد که برخی از این موارد را از طریق بازار جدید توسعه یافته و رسمی NFT مبتنی بر Tron که با همکاری DeFine ساخته شده است، آغاز کند.

حال که با همکاری ترون با پلی استیشن آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس