رکورد فروش NFT در ماه آگوست | فروش 900 میلیون دلاری در 30 روز

طی ۳۰ روز گذشته تقریبا ۴۰۰ میلیون دلار برای CryptoPunks هزینه شده است. در ادامه به دلایل رکورد فروش NFT در ماه آگوست می‌پردازیم.

23
0
رکورد فروش NFT در ماه آگوست فروش 900 میلیون دلاری در 30 روز

طی ۳۰ روز گذشته تقریبا ۴۰۰ میلیون دلار برای CryptoPunks هزینه شده است. ماه آگوست با ۹۰۰ میلیون دلار هزینه در ۳۰ روز، یک رکورد برای فروش NFT  محسوب می‌شود. بر اساس داده‌های پورتال ردیابی نان فانجبل (Nonfungible) ۸۹۶ میلیون دلار در ۳۰ روز صرف NFT شده است. این رقم به احتمال زیاد تا پایان ماه از ۹۰۰ میلیون دلار فراتر می‌رود و این رکورد جدیدی در این صنعت رو به رشد محسوب می‌شود. در ادامه به دلایل رکورد فروش NFT در ماه آگوست می‌پردازیم.

رکورد فروش NFT در ماه آگوست

1 رکورد فروش NFT در ماه آگوست فروش 900 میلیون دلاری در 30 روز

۹۰۰ میلیون دلار بیش از سه برابر بهترین ماه قبل برای فروش NFT بود، رکورد قبل در ماه مه بود که ۲۵۵ میلیون دلار فروخته شد. آگوست شاهد افزایش شدید فروش بوده است و تا حد زیادی به CryptoPunks و Axie Infinity کاهش یافته است.

بر اساس گزارش Cryptoslam، رکورد ۳۹۷ میلیون دلار فروش CryptoPunk در این ماه رخ داده است. میانگین قیمت فروش پانک های پیکسلی ۲۱۴،۰۰۰ دلار است. شماره ۷۵۲۳ یکی از گران قیمت‌ترین پانک‌ها بود که ماسکی روی صورت داشت و در حراجی ساتبی Sotheby در ماه ژوئن با قیمت ۱۱/۵ میلیون دلار به فروش رفت. در اوایل این هفته، ویزا اعلام کرد که CryptoPunk خود را با قیمت ۴۹/۵ اتر خریداری کرده است، ارزش آن در زمان خرید کمی کمتر از ۱۵۰،۰۰۰ دلار است. Cai Wensheng، بنیان گذار شرکت نرم افزاری تلفن‌های هوشمند میتو Meitu CryptoPunk شماره ۸۲۳۶ را با قیمت ۱۲۵ اتر، تقریباً ۳۸۷،۰۰۰ دلار به فروش رساند.

کوی شفیلد، رئیس کریپتو در Visa، گفت:

“با خرید CryptoPunk، ما ابتدا در حال پریدن هستیم. این تازه شروع کار ما در این فضا است.”

خروجی صنعت چینی Wu Blockchain گزارش داد که سرمایه گذاران چینی CryptoPunks را خریداری می‌کنند.  کای ونشنگ، بنیانگذار شرکت نرم افزاری تلفن هوشمند Meitu، با CryptoPunk ۸۲۳۶ با ۱۲۵ ETH ، تقریباً ۳۸۷،۰۰۰ دلار به فروش رسید. Meitu یکی از اولین شرکت‌های تجاری عمومی در چین بود که روی ارزهای رمزنگاری شده شرط بندی کرد و در اوایل سال جاری ۱۰۰ میلیون دلار از Ether و Bitcoin (BTC) خریداری کرد.

سرمایه گذاران اینترنتی چینی CryptoPunk را یکی پس از دیگری خریداری کرده اند.  موسس Meitu Cai Wensheng CryptoPunk #8236 را با ۱۲۵ ETH خرید. فنگ بو CryptoPunk#7252 را به قیمت ۱۶۰۰ ETH (تقریباً ۵/۳۳ میلیون دلار آمریکا) خرید. NFT همچنین باعث پذیرش ارز رمزنگاری شده Tezos (XTZ) شده است. بر اساس یک پست وبلاگ در اوایل سال جاری، پلتفرم‌های Tezos NFT به دلیل کم بودن هزینه معاملات و مکانیزم اجماع اثبات سهام، برای هنرمندان جذاب است.

حال که رکورد فروش NFT در ماه آگوست را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس