استقبال زیاد از پیش خرید گلکسی تب S8 سامسونگ

57
0
پیش خرید گلکسی تب S8 سامسونگ

سامسونگ مجبور شد پیش خرید گلکسی تب S8 سامسونگ خود را متوقف کند، زیرا ظاهرا این شرکت با استقبال زیادی برای این محصول مواجه شده است و نمی‌تواند با این تقاضای بالا همراهی کند. همینطور که مشخص است، مردم واقعا این تبلت اندرویدی خاص را می خواهند.

خیلی تعجب آور نیست زیرا به نظر می رسد Galaxy Tab S8 دستگاهی فوق العاده قدرتمند است، به خصوص نسخه Ultra که دارای نمایشگر بزرگ 14.6 اینچی و مشخصاتی است که با برخی از لپ تاپ ها برابری می کند. این مدل با قیمت بسیار گران، 1099 دلار عرضه شده است، اما این امر مانع از فروش آن نشده است.

کوچک‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین Galaxy Tab S8، که دارای قیمت 699 دلاری است، و حتی کمی منصفانه تر به نظر می رسد، نیز فروخته شده است و تنها Galaxy Tab S8+ سطح متوسط ​​در انبار باقی مانده است، . با توجه به محبوبیت دو مدل دیگر، ممکن است موجودی آن نیز به زودی به اتمام برسد.

به سختی می توان گفت که چرا دستگاه ها به این سرعت فروخته شده اند، بدون اینکه بدانیم واقعا سامسونگ، چند دستگاه برای فروش گذاشته است.

با کمبود تراشه ای که این روزها بسیار دردسرساز شده است، ممکن است سامسونگ در ابتدا فقط تعداد محدودی تبلت عرضه کرده باشد. از سوی دیگر، این امکان نیز وجود دارد که سامسونگ دستگاه های گلکسی تب اس 8 زیادی ساخته بود ولی تقاضا واقعا زیاد بوده است.

در هر صورت، این نشان می‌دهد که اپل بازار تبلت را کاملاً انحصاری نکرده است و وقتی دستگاه قدرتمند و با کیفیت دیگری نیز وجود داشته باشد، مردم آن را می‌خرند.

5/5 - (6 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس