استودیو CD Projekt Red می‌گوید که Witcher 3 برای کنسول‌های نسل 9 عرضه خواهد شد

64
0
استودیو CD Projekt Red می‌گوید که Witcher 3 برای کنسول‌های نسل 9 عرضه خواهد شد

بازی Witcher 3 قرار بود سال گذشته برای PS5 و Xbox Series عرضه شود، و در حالی که تاخیرهایی وجود داشته، CDPR اصرار دارد که پورت هنوز در مسیر خود قرار دارد. استودیو CD Projekt Red می‌گوید که Witcher 3 برای کنسول‌های نسل 9 عرضه خواهد شد. در ادامه با اول نیوز همراه شوید.

پس از چند تاخیر، توسعه‌دهنده CD Projekt Red می‌گوید که نسخه‌های PS5 و Xbox سری ایکس و اس بازی The Witcher 3: Wild Hunt همچنان برای سال 2022 برنامه‌ریزی شده‌اند  این بازی یکی از همه‌جانبه‌ترین بازی‌های جهان باز در تاریخ اخیر محسوب می‌شود و سومین نسخه از این سری است. ویچر 3 مورد علاقه طرفداران ژانر فانتزی، عناوین نقش آفرینی، داستان سرایی عالی یا ترکیبی از هر سه است. کسانی که دارای یک کنسول نسل فعلی هستند، صبورانه منتظر بودند تا بازی به کنسول‌های جدید منتقل شود.

به نظر می‌رسد که انتظار زیادی نیز وجود نخواهد داشت. حتی با وجود این‌که CD Projekt Red در حال کار روی یک محصول جدید Witcher است، به نظر می‌رسد که این استودیو لهستانی در حال بازگشت به سری‌هایی است که از همان ابتدا آن را به یک نام آشنا در هنرصنعت تبدیل کرد. در حالی که توسعه‌دهنده در سال 2020 برای Cyberpunk 2077 که مدت‌ها در انتظارش بود، منشعب شد، این عنوان علمی تخیلی گسترده در آن زمان به دلیل باگ‌های وحشتناک خود مورد اعتراض واقع شد. منتهی این اعتراضات مانع از فروش بالای آن نشد. هر چند که وجهه و اعتبار آن‌ها آسیب وارد کرد.

به هر حال، حداقل The Witcher 3 قرار است برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series عرضه شود. بر اساس گزارش اخیر VGC، طی تماسی که این هفته برای نشست تجاری انجام شد، مدیر عامل مشترک این استودیو، آدام کیسینسکی، گفت که تیم “در مسیر” قرار دارد تا نسخه‌های نسل فعلی عنوان بسیار موفق خود را تا اواخر سال 2022 عرضه کند. پورتی که قرار بود در سال 2021 عرضه شود، اما تا آوریل سال جاری به تعویق افتاد. با این حال، CDPR مجبور شد دوباره آن را به تعویق بیندازد، اگرچه به نظر می‌رسد که طرفداران در نهایت می‌توانند بازی The Witcher 3 را قبل از پایان سال جاری روی کنسول‌های نسل فعلی ببینند. این پروژه پس از انتقال اولیه توسط Saber Interactive که روی نسخه Switch بازی کار می‌کرد، به توسعه دهنده بازگردانده شد.

استودیو CD Projekt Red می‌گوید که Witcher 3 برای کنسول‌های نسل 9 عرضه خواهد شد

در حالی که این مجموعه The Witcher است که این شرکت بیشتر به خاطر آن شناخته شده است، تیم هنوز به سختی در تلاش است تا Cyberpunk 2077 را به روز نگه دارد، باگ‌های بیشتری را برطرف کند، و همچنین اخیراً از برخی DLC‌ها رونمایی کرده است. در حالی که این بازی به عنوان یکی از فاجعه‌بارترین عرضه‌های این نسل در هنرصنعت قلمداد می‌شود، استودیو حداقل در تلاش برای بهبود اوضاع است.

علاوه بر پورت‌های آینده و DLC Cyberpunk، استودیوی CD Projekt Red اوایل امسال تایید کرد که یک بازی جدید Witcher روی Unreal Engine 5 در حال توسعه است. اطلاعات زیادی در مورد قسمت بعدی این مجموعه در دست نیست، اما استودیو گفته است که نام آن Witcher 4 نخواهد بود. بدون شک بسیاری از طرفداران علاقه مند خواهند بود که ببینند فرنچایز چه عاقبتی را پیدا خواهد کرد. آیا سی دی پراجکت قادر به جبران مافات خواهد بود؟ تنها گذر زمان پاسخ ما را خواهد داد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است و نسخه‌های آن برای پلی استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس اواخر سال 2022 عرضه خواهد شد. نظر شما در این خصوص چیست؟ علاقه‌ای به تجربه مجدد بازی ویچر 3 روی کنسول‌های نسل ۹ خواهید داشت؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس