اشکودا فابیا در اواخر این دهه جایگزین تمام الکتریکی می شود

59
0
اشکودا فابیا

پس از توقف تولید سیتیگو (Citigo) حدود دو سال پیش، فابیا (Fabia) در حال حاضر کوچکترین مدل اشکودا (Skoda’s) در بازار اروپا است. این یک وسیله نقلیه کاربردی با راه حل های داخلی هوشمند است که جزو پرفروش ترین پلاک ها در بخش خود است. با این حال، به نظر می رسد که آینده نام فابیا (Fabia) نامشخص است.

رئیس این شرکت چک، کلاوس زلمر اخیراً در جریان معرفی کانسپت Vision 7S با نمایندگان رسانه ها صحبت کرد. زلمر به Autocar تایید کرد که جانشین تمام الکتریکی فابیا در حال حاضر در دست توسعه است، اگرچه به نظر می رسد که برای عرضه در بازار قبل از سه ماهه پایانی این دهه آماده نخواهد بود.

زلمر گفت: «فابیا با موقعیت قیمتی خود با یک خودروی الکتریکی با باتری جایگزین خواهد شد و ما در حال کار بر روی آن هستیم. “بزرگ ترین چالش در حال حاضر هزینه وسایل نقلیه برقی با باتری است، به ویژه در هنگام تولید خودرویی [به اندازه] فابیا. ما باید کمی صبور باشیم.»

این نشریه بریتانیایی گزارش می دهد که مدل تمام الکتریکی جدید احتمالاً بر اساس نسخه اولیه معماری MEB فولکس واگن است. این خودرو به یکی از آخرین خودروهای الکتریکی VAG تبدیل خواهد شد که قبل از حرکت این مجموعه به پلت فرم جدید SSP، توسط آن پلتفرم پشتیبانی می‌شود.

از نظر طراحی، جانشین فابیا ظاهراً دارای زبان طراحی جدید اشکودا خواهد بود که توسط کانسپت Vision 7S پیش نمایش شده است. احتمالاً این بدان معناست که مدل جدید می تواند کمی بیشتر شبیه یک کراس اوور کوچک باشد تا یک هاچ بک کلاسیک مانند فابیای امروزی.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این خودروی الکتریکی جدید نام فابیا را بر تن خواهد کرد یا خیر (خواهد داشت یا خیر). اشکودا می‌خواهد تا پایان دهه به خط تولید مدل‌های کاملاً برقی برود و ممکن است تصمیم بگیرد برخی از مدل‌های بدون آلایندگی خود را نام‌های جدیدی بگذارد که از نظر تاریخی به این برند مانند فابیا مرتبط نیستند.

به گزارش اتوکار، در جریان اولین رویداد در پراگ، زلمر همچنین تایید کرد که اشکودا نسخه تولیدی کانسپت Vision 7S را در اواخر این دهه همراه با یک خودروی برقی شهری و یک کراس اوور عرضه خواهد کرد. مدت کوتاهی پس از آن، دو خودروی باتری‌دار دیگر از جمله جانشین فابیا به بازار عرضه خواهند شد.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس