احتمال انتشار آیفون SE با قابلیت 5G در سال 2022 و طراحی مشابه نسخه ی قدیمی

بر اساس گزارش، اپل خط تولید آیفون SE را متوقف نخواهد کرد. در ادامه به احتمال انتشار آیفون SE با قابلیت 5G در سال 2022 می‌پردازیم.

45
0
احتمال انتشار آیفون SE با قابلیت 5G در سال 2022 و طراحی مشابه نسخه ی قدیمی

بر اساس گزارش جدید تحلیلگر Ming-Chi Kuo، اپل خط تولید آیفون SE را متوقف نخواهد کرد و قصد دارد ارزان‌ترین مدل تلفن خود را در سال ۲۰۲۲ احیا کند. در ادامه به احتمال انتشار آیفون SE با قابلیت 5G در سال ۲۰۲۲ و طراحی مشابه نسخه‌ی قدیمی می‌پردازیم.

انتشار آیفون SE با قابلیت 5G

1 احتمال انتشار آیفون SE با قابلیت 5G در سال 2022 و طراحی مشابه نسخه ی قدیمی

در گزارش منتشر شده توسط MacRumors ،Kuo می‌گوید آیفون SE جدید در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. خریداران علاقه مند نباید انتظار یک طراحی جدید را داشته باشند، طراحی گوشی مذکور تقریباً همان SE موجود خواهد بود که مؤلفه‌های طراحی‌اش را از آیفون ۸ وام گرفته است. اما تغییرات داخلی دیگری نیز برای جلب رضایت بیش‌تر خریداران وجود دارد.

بزرگ‌ترین به روزرسانی‌های این نسخه، پشتیبانی از 5G و پردازنده جدید است که احتمالاً هنوز جانشین پردازنده A14 Bionic در iPhone 12 و 12 Pro نیست. اپل 5G را با آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ وارد بازار کرد. در نتیجه، افرادی که علاقه مند به تهیه یک آیفون ارزان قیمت هستند، چه مدل قدیمی یا SE خوش شانس نیستند. آیفون SE با قابلیت 5G این مشکل را برطرف می‌کند. هنگامی که نوبت به قیمت گذاری می‌رسد، گفته می‌شود این مدل “ارزان‌ترین آیفون 5G تاکنون” خواهد بود که آیفون ۱۲ مینی ۶۹۹ دلاری را پشت سر می‌گذارد.

دلایل احتمالی ساخت iPhone SE جدید

2 احتمال انتشار آیفون SE با قابلیت 5G در سال 2022 و طراحی مشابه نسخه ی قدیمی

آیفون SE ۲۰۲۰ قبلی تلفن خوبی بود که توانست طراحی جمع و جور، یک دوربین قدرتمند متناسب با قیمت و تمام مزایای نرم افزار کامل iOS را فقط با ۴۰۰ دلار فراهم کند. یک تلفن با فناوری مدرن در سال ۲۰۲۲ می‌تواند رقابتی برای تلفن‌های اندرویدی در بازار زیر ۴۰۰ دلار ایجاد کند و خریداران بیش‌تری را به سمت اپل سوق دهد.

iPhone SE ۲۰۲۲ تنها آیفونی نیست که تحلیلگران پیش بینی‌های مربوط به آن را به اشتراک گذاشته‌اند. گفته می‌شود که آیفون 12S امسال با نمایشگر جدید ۱۲۰ هرتز و پردازنده قدرتمندتر با همان قیمت مدل سال گذشته ارائه می‌شود و برخی گزارش ها می‌گویند اپل ممکن است در سال ۲۰۲۲ طرحی شبیه به Pixel 5 را برای آیفون SE ارائه دهد.

گزارش‌های دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه اپل در حال بررسی آیفون SE Plus با صفحه نمایش ۶/۱ اینچی بوده است. که می تواند بر اساس طراحی آیفون ۱۱ باشد به همان روشی که آیفون SE آیفون ۸ را منعکس کرد. Kuo پیش از این پیش بینی کرده بود که قبل از تأخیر گزارش شده در نیمه اول سال ۲۰۲۱ منتشر شود، در حالی که JP Morgan Chase، طبق گزارش GizChina، آن را برای انتشار در ۲۰۲۲ پیش بینی کرده بود. با توجه به اینکه آیفون SE کوچکتر در حال حاضر در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود، منطقی است که آیفون SE با الهام از آیفون ۱۱ در سال ۲۰۲۳ منتشر گردد.

حال که احتمال انتشار یفون SE با قابلیت 5G در سال 2022 را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس