محصولات جدید اپل در سال های 2022-2023

102
0
محصولات جدید اپل

اپل در رویداد ماه سپتامبر سری آیفون 14، سه اپل واچ جدید و مجموعه جدیدی از AirPods Pro را معرفی کرد. اما اپل همچنان در ماه‌های باقیمانده سال 2022 محصولاتی جدیدی را عرضه خواهد کرد. در ادامه به معرفی این محصولات میپردازیم.

محصولات که اپل در سال 2022 عرضه کرد

  • آیفون 14 و 14 پلاس
  • آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس
  • اپل واچ اولترا
  • اپل واچ سری 8
  • اپل واچ SE (نسل دوم)
  • AirPods Pro (نسل دوم)
  • آیفون SE (نسل سوم)
  • آیپد ایر (نسل پنجم)
  • مک استودیو (نسل اول)
  • نمایش استودیو
  • مک بوک ایر M2
  • M2 13in MacBook Pro

چه محصولات جدیدی از اپل در سال های 2022 و 2023 عرضه می شوند؟

محصولاتی که در ادامه سال 2022 عرضه میشوند شامل موارد زیر است.

  • مک مینی (M2 و M2 Pro)
  • مک بوک پرو (M2 Pro و M2 Max)
  • آیپد پرو (M2)

آیا این محصولات جدید در رویداد اکتبر اپل عرضه خواهند شد؟ مشخص نیست که آیا اپل رویدادی را برگزار خواهد کرد یا فقط یک بیانیه مطبوعاتی منتشر میکند، اما انتظار می رود این محصولات معرفی شوند.

مک های جدید

اکنون بیش از دو سال از زمانی که اپل در ژوئن 2020 اعلام کرد که طی دو سال آینده تمام مک های خود را از پردازنده های اینتل به سیلیکون تغییر میدهد، می گذرد. اپل در حال حاضر بسیاری از دستگاه های خود از جمله مک بوک ایر، مک مینی، آی مک 24 اینچی، مک بوک پرو 13 اینچی، مک بوک پرو 14 و 16 اینچی و مک استودیو را به روز کرده است. همچنین در WWDC در ژوئن 2022 اپل تراشه M2 را در مک بوک ایر و مک بوک پرو 13 اینچی معرفی کرد.

این امر باعث می‌شود که مک‌هایی که در ادامه به معرفی آن میپردازیم به به‌روزرسانی سیلیکونی اپل نیاز داشته باشند. فراموش نکنید که پاییز 2022 اپل به‌روزرسانی‌هایی برای macOS دارد که می‌تواند ویژگی‌های جدیدی را به‌طور خاص برای جدیدترین مک‌ها ارائه دهد.

مک مینی

مارک گورمن از بلومبرگ در یک خبرنامه در دسامبر 2021 اعلام کرد که دو مک مینی جدید در سال 2022 عرضه خواهند شد. M2 Mac mini با مک بوک های M2 عرضه نشد و باعث تعجب بود، اما گفته می شود که اپل در حال کار بر روی یک مک مینی جدید با M2 Pro است که جایگزین مدل Mac mini مجهز به اینتل خواهد شد.

مک بوک پرو

اگر مک مینی دارای تراشه M2 Pro باشد، مک بوک پرو 14 اینچی و 16 اینچی نیز احتمالاً همین روند را دنبال خواهند کرد. تاریخ عرضه این محصول اکتبر 2022 خواهد بود.

آی مک

انتظار میرود که M2 iMac و iMac M2 Pro و شاید حتی iMac Pro در WWDC 2023 عرضه شوند.

مک پرو

گفته می شود که کار روی Apple Silicon Mac Pro در حال انجام است که می تواند تراشه M2 Ultra یا حتی M2 Extreme را داشته باشد و در WWDC 2023 عرضه میشوند.

مک بوک ایر 15 اینچی

شایعات مربوط به عرضه یک مک بوک ایر بزرگتر مدتی است که به گوش می رسد و سال 2023 می تواند سالی باشد که بالاخره شاهد یک مک بوک ایر بزرگتر باشیم. عرضه در WWDC 2023 خواهد بود.

آیپدهای جدید

ما در WWDC نگاهی به iPadOS 16 داشتیم و نسخه نهایی iPadOS 16 در ماه اکتبر عرضه شود. آیپدهایی که انتظار داریم در کنار به روز رسانی سیستم عامل ارائه شود شامل موارد زیر است.

آیپد پرو

طبق شایعات می توانیم منتظر آیپد پرو جدید با طراحی به روز و پشتیبانی از شارژ بی سیم باشیم. با توجه به اینکه آیپد پرو فعلی دارای تراشه M1 است، انتظار داریم مدل جدید دارای تراشه M2 باشد. علاوه بر این گفته می‌شود مدل جدی آیپد پرو از شارژ بی سیم و شارژ وایرلس معکوس MagSafe پشتیبانی میکند. تاریخ عرضه این محصول اکتبر 2022 خواهد بود.

آی پد (نسل دهم)

شایعات حاکی از آن است که می‌توانیم در سال 2022 منتظر به‌روزرسانی آیپد با تراشه جدید و صفحه نمایش کمی بزرگ‌تر باشیم. اما دکمه Home همچنان باقی خواهد ماند. تاریخ عرضه این محصول احتمالا اکتبر 2022 یا بهار 2023 است.

آیپد پرو بزرگتر

ممکن است یک آیپد پرو ۱۴ اینچی از اپل عرضه شود. مارک گورمن پیش بینی کرده است که اپل در پاییز 2023 یک آیپد پرو 14 اینچی عرضه خواهد کرد.

آیپد مینی

آیپد مینی جدید نسل هفتم احتمالا در پاییز 2023 عرضه می شود.

آیفون های جدید

ورود مجموعه جدیدی از آیفون ها در سپتامبر 2023 بسیار محتمل است. اما آیا آیفون های جدید دیگر در سال 2023 وارد بازار خواهند شد؟

آیفون 15

آیفون 15 ( پلاس، پرو و پرو مکس) احتمالاً در سپتامبر 2023 وارد بازار خواهند شد.

آیفون SE پلاس

چند سال پیش شایعاتی مبنی بر اینکه اپل نسخه بزرگ‌تری از iPhone SE Plus را عرضه خواهد کرد وجود داشت. بنابراین برای کسانی که میخواهند یک آیفون بزرگتر با دکمه هوم داشته باشند، گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

محصولات جدید

با توجه به پیشرفت های اپل جای تعجب نیست که این شرکت در زمینه های مختلف جدید نیز کار کند. ما انتظار نداریم که محصولات جدید در سال 2022 عرضه شوند، اما شایعات حاکی از آن است که برخی از این محصولات ممکن است عرضه شوند.

هوم پاد با صفحه نمایش

این هوم پاد ممکن است در سال 2022 عرضه نشود، اما امیدواریم که شایعات مبنی بر اینکه اپل در حال کار بر روی هوم پاد با صفحه نمایش است، واقعیت داشته باشد. قطعا صفحه نمایش هوم پاد را قابل استفاده‌تر می‌کند. با یک HomePod دارای صفحه نمایش می توانید پادکست ها و گزارش های خبری و ویدیوهای یوتیوب را تماشا کنید و با FaceTime تماس های ویدیویی برقرار کنید. زمان عرضه این محصول احتمالا بهار 2023 است.

Apple TV کوچک و ارزان

ممکن است اپل یک Apple TV کوچک و ارزانتر در دست ساخت داشته باشد. توییتی توسط حساب تایید نشده مینگ چی کو در می 2022 ادعا کرد که اپل در حال برنامه ریزی برای انتشار نسخه جدیدی از Apple TV با هزینه ای کمتر در نیمه دوم سال جاری است.

عینک AR/هدست واقعیت ترکیبی

اپل علاقه خود را به واقعیت افزوده اعلام کرده است و ممکن است در مورد برنامه های این کمپانی برای ساخت عینک AR بیشتر بشنویم. طبق اطلاعات بدست آمده می توانیم محصول واقعیت ترکیبی AR اپل را در سال آینده ببینیم. تاریخ عرضه محصول احتمالا در WWDC 2023 است.

کنسول بازی

شایعاتی وجود دارد که اپل برنامه‌هایی برای عرضه یک کنسول بازی یا حداقل یک Apple TV سازگار با بازی دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس