معرفی 5 افزونه برای نوشتن متن به انگلیسی

126
0
افزونه برای نوشتن متن به انگلیسی

استفاده از افزونه تصحیح کلمات راهی عالی برای جلوگیری از اشتباهات نوشتاری است. اما اگر چند زبانه هستید، تغییر تنظیمات زبان هر بار ممکن است دردسرساز باشد. همچنین به دلیل وجود لهجه‌های مختلف انگلیسی به یک افزونه تصحیح کلمات نیاز دارید که از بسیاری از لهجه‌ها پشتیبانی کند و بتوانید به راحتی زبان را تغییر دهید. در این مقاله 5 افزونه برای نوشتن متن به انگلیسی را معرفی میکنیم. با ما همراه باشید.

1-افزونه برای نوشتن متن به انگلیسی: WProofreader

WProofreader
WProofreader

این تصحیح کننده املای کلمات از 26 زبان و لهجه‌های زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال می‌توانید انگلیسی، آمریکایی، کانادایی یا استرالیایی را انتخاب کنید.

این افزونه از هوش مصنوعی برای تشخیص زبان و لهجه‌ای که تایپ می کنید استفاده می کند. سپس گرامر آن زبان را اعمال میکند. بنابراین وقتی می خواهید از زبان یا لهجه‌ی دیگری استفاده کنید، اصلاً لازم نیست وارد تنظیمات شوید. فقط کافی است شروع به نوشتن کنید.

2-افزونه برای نوشتن متن به انگلیسی: LanguageTool

این افزونه محبوب از تشخیص خودکار برای تصحیح کلمات استفاده می‌کند. هنگام تنظیم این افزونه همه زبان‌هایی را که میخواهید انتخاب کنید. هوش مصنوعی LanguageTool زبانی را که استفاده می‌کنید به صورت خودکار تشخیص می‌دهد. سپس قواعد گرامر و املا برای آن زبان اعمال می‌کند.

LanguageTool همچنین از لهجه‌های خاص انگلیسی، آلمانی، پرتغالی و کاتالان پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از لهجه‌های دیگر باید از روش دیگری استفاده کنید. به عنوان مثال LanguageTool فقط از فرانسوی پاریسی پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید در برخی از سایت‌ها از زبان فرانسوی Québécois استفاده کنید، باید LanguageTool را برای آن سایت‌ها غیرفعال کنید.

3-افزونه برای نوشتن متن به انگلیسی: ProWritingAid

ProWritingAid ویژگی‌هایی بیشتر از یک افزونه تصحیح املای کلمات ارائه میدهد. توصیه‌های این افزونه همچنین می‌تواند به شما در یادگیری سریعتر زبان انگلیسی کمک کند. ProWritingAid افزونه‌های مرورگر زیادی را ارائه میدهد و با Google Docs، Microsoft Word و OpenOffice ادغام می‌شود.

تغییر زبان یا لهجه‌ تنها به دو کلیک نیاز دارد. کافی است روی آیکون افزونه کلیک کنید و زبان مورد نظر را انتخاب کنید. تغییرات سریع انجام میشود و نیازی به رفرش کردن صفحه نیست. ProWritingAid پیشنهاد ‌می‌کند انگلیسی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا را بررسی کنید. همچنین یک گزینه “انگلیسی” دارد که خطاهای مربوط به لهجه را نادیده می گیرد.

4-افزونه برای نوشتن متن به انگلیسی: Sapling

Sapling
Sapling

Sapling مشابه ProWritingAid کار می‌کند، اما طراحی بسیار ساده‌تری دارد. وقتی روی افزونه مرورگر کلیک می‌کنید، فضای پیش نویس باز می‌شود. Sapling به طور خودکار برای متنی که قبلاً تایپ کرده‌اید اجرا می‌شود.

برای تغییر زبان روی دکمه بنفش کوچک در سمت راست پایین قسمت پیش نویس کلیک کنید. سپس لوگوی apling را انتخاب کنید. در این مرحله پروفایل شما را باز می‌شود و می‌توانید از بین شش زبان انتخاب کنید. وقتی لهجه را تغییر می‌دهید، Sapling فوراً بدون نیاز به فرش صفحه آپدیت می‌شود.

اگر زبان غیر انگلیسی را انتخاب کنید، لهجه‌های انگلیسی نشان داده می‌شود. فقط کاربران پریمیوم Sapling می‌توانند به پیشنهادات مربوط به خطاهای غیر انگلیسی دسترسی داشته باشند.

5-افزونه برای نوشتن متن به انگلیسی: Writer

Writer
Writer

افزونه Writer از لهجه‌های مختلف انگلیسی پشتیبانی می‌کند و استفاده از آن بسیار راحت است. این افزونه مرورگر هنگام تایپ کلمات شما را علامت گذاری نمی‌کند که حواس شما را پرت نشود. با کلیک بر روی آیکون افزونه می‌توانید لهجه‌ را تغییر دهید و Writer بلافاصله آپدیت می‌شود و نیازی به رفرش صفحه نیست.

برای مشاهده خطاها، روی حباب کوچک در سمت راست پایین پنجره متن کلیک کنید. سپس Writer اشتباه املایی کلمات را نشان می‌دهد. کاربران پریمیوم همچنین در مورد لحن، انتخاب کلمه و سایر توصیه‎‌ها بازخورد دریافت می‌کنند.

بهترین افزونه‌های تصحیح کلمات برای تایپ چند زبانه

تشخیص خودکار هوش مصنوعی در WProofreader و LanguageTool آنها را به راحت‌ترین گزینه‌ به خصوص برای جابجایی بین زبان‌های مختلف استفاده تبدیل می‌کند. برای جابه‌جایی بین لهجه‌ها شاید بهتر باشد افزونه‌ای را انتخاب کنید که از هوش مصنوعی استفاده نکند.

زیرا تشخیص لهجه برای یک آشکارساز هوش مصنوعی دشوار است. توصیه می‌کنیم از افزونه ای مانند ProWritingAid یا Writer برای این کار استفاده کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس