معرفی اپلیکیشن Clubhouse | نحوه‌ی عضویت در Clubhouse

اپلیکیشن Clubhouse یک برنامه شبکه اجتماعی مبتنی بر گفتگوی صوتی است که تبدیل به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های IOS شده.

91
1

اپلیکیشن Clubhouse یک برنامه شبکه اجتماعی مبتنی بر گفتگوی صوتی است که تبدیل به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های IOS شده. کاربران می‌توانند به مکالمات، مصاحبه‌ها و گفتگوهای افراد جالب در مورد موضوعات مختلف گوش دهند، این دقیقاً مانند اتصال به پادکست است اما به صورت لایو اجرا می‌شود. در ادامه به کاربرد اپلیکیشن Clubhouse و نحوه‌ی عضویت در Clubhouse می‌پردازیم.

کلاب هاوس فقط به صورت دعوتی است. نمی‌توانید فقط آن را از App store بارگیری کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. دقیقاً مانند یک کشور واقعی یا کلوپ اختصاصی است، شما باید برای عضویت عضو موجود دعوت شوید.

کاربرد اپلیکیشن Clubhouse

1 معرفی اپلیکیشن Clubhouse نحوه‌ی عضویت در Clubhouse

هنگام پیوستن ، موضوعات موردعلاقه مانند فناوری، کتاب، تجارت یا بهداشت را انتخاب می‌کنید. هرچه اطلاعات بیش‌تری راجع به علایق خود به برنامه بدهید، برنامه اتاق‌های مکالمه و افراد بیش‌تری را به شما پیشنهاد می‌کند که آن‌ها را دنبال کنید یا به آن‌ها بپیوندید.

اتاق مکالمه دقیقاً مانند یک تماس کنفرانسی است، اما برخی از افراد در حال مکالمه هستند و بیش‌تر آن‌ها گوش می‌دهند و درست مانند یک تماس تلفنی، پس از پایان مکالمه، اتاق بسته می‌شود. بر خلاف Twitch، جایی که فیلم‌های پخش مستقیم روی سیستم عامل باقی می‌مانند تا افراد به آنجا برگردند و آن را تماشا کنند، گفتگوی صوتی زنده در اتاق‌های مکالمه ناپدید می‌شود و دیگر قادر به گوش دادن به آن در طریق کلاب هوس نمی‌باشید. (با این حال، این باعث نمی‌شود که کاربران مکالمه زنده را ضبط کنند. به عنوان مثال یک کاربر YouTube، یک اتاق مکالمه را که توسط Elon Musk راه اندازی شده است، به صورت مستقیم پخش می کند.)

نحوه‌ی عضویت در Clubhouse

0 معرفی اپلیکیشن Clubhouse نحوه‌ی عضویت در Clubhouse

برای عضویت، یک کاربر موجود در Clubhouse مجبور است از برنامه خود دعوتنامه‌ای برای شما ارسال کند تا به شما امکان راه اندازی یک حساب را بدهد. اگر از شما دعوت شده باشد، پیوندی را مشاهده خواهید کرد که به شماره تلفن شما ارسال شده و شما را به یک صفحه ثبت نام در برنامه هدایت می‌کند.

با این حال کاربران Clubhouse نمی‌توانند فقط به هرکسی که می‌خواهد ملحق شود دعوت نامه ارسال کنند. کاربران موجود در ابتدا فقط دو دعوت نامه در دسترس دارند.

در پست اخیر وبلاگ، سازندگان اعلام کرده‌اند که هدف ۲۰۲۱ آن‌ها تکمیل مرحله بتا برنامه است، بنابراین در نهایت می‌توانند “کلاب هاوس را به روی همه جهان باز کنند”.

حال که با اپلیکیشن Clubhouse آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود از دیگر مقالات سایت اول نیوز هم دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “معرفی اپلیکیشن Clubhouse | نحوه‌ی عضویت در Clubhouse

  1. من دوستدارم در اپلیکیشن کلاب هوس عضو شوم لطفا هر کس میتواند این دعوت نامه را ارسال کند ممنون میشم

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس