8 تا از بهترین سایت های سازنده آواتار برای تصاویر پروفایل

97
0
سایت های سازنده آواتار

خیلی از مواقع زمانی که می خواهیم در بستر اینترنت فعالیت داشته باشیم، نیاز به داشتن آواتار داریم. استفاده از آواتار بیشتر به جهت حفظ حریم خصوص بوده و در زمان هایی که نمی خواهیم از عکس خود در فضای اینترنت استفاده کنیم، به کار می آید. سایت های سازنده آواتار بسیار زیاد است بهترین سایت های سازنده آواتار را در این مطلب بشناسید.

اگر با مفهوم آواتار هنوز آشنا نیستید، باید بدانید که آواتار همان عکس پروفایل است، اما به جای یک عکس واقعی، شما یک تصویر کوچک از شخصی ایجاد می کنید که به بهترین شکل شما را نشان می دهد. انواع مختلفی از آواتارها وجود دارد که می توانید به دلخواه خود از آن ها بهره‌مند شوید و خیلی از آواتارها به شکل کارتون و بنر هستند که می توانید ویژگی های ظاهری خود را به آن ها اضافه کنید.

برای ساختن آواتار ها نیازی نیست که حتماً هنرمند یا گرافیست باشید، سایت‌ های رایگان زیادی وجود دارند که به شما امکان می‌ دهند آواتارهای جالب و حرفه ای بسازید. به کمک این سایت ها می توانید آواتارهای خود را شخصی سازی کنید و پس از آن از سایت دانلود نمایید.

در ادامه این مطلب، همراه اول نیوز باشید تا با ساده ترین راه ها برای ایجاد آواتارهای شخصی سازی شده آشنا شویم. همه ما برای حضور در بخش های مختلف اینترنت نیاز داریم تا یک آواتار مناسب از خود ارائه دهیم، چرا که خیلی وقت ها استفاده از عکس شخصی امکان پذیر نبوده و یا به دلایل حریم شخصی دوست نداریم از آن ها استفاده نماییم. برای آشنایی با بهترین راه ها برای ساخت آواتارهای زیبا و کاربردی، در ادامه همراه ما باشید.

1. Avataaars Generator

Avataaars Generator
Avataaars Generator

اصول و استانداردهای طراحی وب سایت در طول زمان تغییر می کند. آواتارهایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند، به شکل های خاصی هستند و طوری به نظر می آیند که متعلق به وب سایت ها هستند. از آنجایی که امروزه شکلک ها یک ظاهر پذیرفته شده هستند، این سایت به شما کمک می کند تا یک آواتار شکلک مانند بسازید.

شما می توانید برای آواتار خود رنگ مو یا سر، لوازم جانبی، لباس، چشم، ابرو، دهان و رنگ پوست را انتخاب کنید. با طرح های مختلف موجود در سایت سر و کله بزنید تا آواتاری بسازید که شبیه شما باشد و یا آواتاری بسازید که می‌خواهید با استفاده از آن در اینترنت ظاهر شوید. پس از اتمام کار نیز این فرصت را دارید تا آن را در هارد دیسک خود دانلود کنید. استفاده از Avataaars Generator کاملاً رایگان است. در این سایت می توانید آواتار خود را به صورت یک فایل PNG یا یک گرافیک برداری SVG دانلود کنید و یا می توانید آن را به صورت کد HTML یا React مشاهده کنید.

2. Face.co

Face.co
Face.co

اگر چه استفاده از سایت Avataaars Generator بسیار آسان است و می توانید با استفاده از آن آواتارهای زیبایی بسازید، اما آیتم هایی که در آن سایت وجود دارد بسیاری محدود هستند، برای آن که بتوانید آزادانه تر آواتار های خود را بسازید و از آیتم ها و گزینه های مختلف استفاده کنید، ما سایت Face.co را به شما پیشنهاد می دهیم. با استفاده از این سایت می توانید همه جنبه های آواتار مورد نظر خود را با سلیقه خودتان بسازید.

شما قادر خواهید بود تا دهان، بینی، گوش ها، چشم ها، ابروها و موهای خود را به سلیقه خود انتخاب کنید. حتی انواع رنگ برای عنبیه، مو و پوست موجود است و می‌توانید لباس‌ های خود را نیز تغییر دهید و یا همچنین یک تصویر پس‌زمینه جالب اضافه کنید.

اگر چه سایت های بسیاری مانند Face.co در بستر اینترنت وجود دارند، به طور مثال سایت Avatar Maker. نیز امکاناتی مانند سایت Face.co را ارائه می دهد، اما دلیل این که سایت Face.co را برای این لیست انتخاب کرده این است که یک اتصال امن از طریق HTTPS ارائه می دهد.

3.سایت های سازنده آواتار: 8BitIcon

8BitIcon
8BitIcon

حتماً می دانید که بازی ها و کارتون های قدیمی و نوستالژی چقدر محبوب و دوست داشتنی هستند، 8BitIcon این امکان را برای علاقه‌مندان به کارتون های نوستالژی به وجود آورده تا بتوانند آواتارهای خود را با الهام از آن ها بسازند.

کاربرد 8BitIcon بسیار شبیه به Face.co است، با این تفاوت که در این سایت می توانید از آیتم های پیکس آرت نیز استفاده نمایید، به طور مثال این امکان را دارید تا از پس زمینه های متنوع، صورت، لباس، دهان، مو، چشم و همچنین جنسیت خود را همان‌طور که می خواهید انتخاب نمایید.

یک نکته جالب در مورد 8BitIcon این است که شما می توانید با استفاده از این سایت حتی برای خود توکن های غیرقابل تعویض و یا NFT بسازید. با این حال برای این کار باید هزینه ای را از طریق ارز دیجیتال اتریوم به سایت واریز نمایید.

آواتارهایی که در سایت 8BitIcon می سازید را می توانید به راحتی و تنها با یک کلیک راست بر روی آن، با فرمت یک فایل PNG از طریق مرورگر خود به صورت رایگان دانلود کنید. با این که تنوع بسیاری در بین آیتم های سایت 8BitIcon وجود ندارد اما برای ساخت آواتارهای جذاب، به اندازه کافی خوب است.

4. Powerpuff Yourself

Powerpuff Yourself
Powerpuff Yourself

Powerpuff Girls یکی از کارتون های نوستالژی و قدیمی به شمار می آید که منبع بسیاری از آواتارها نیز است. اگر شما نیز یکی از علاقه‌مندان به این کارتون هستید، می توانید با استفاده از سایت Powerpuff Yourself آواتار Powerpuff Girls خود را بسازید. برای این کار ابتدا باید رنگ پوست، چشم، دهان، مو، ریش (اختیاری) را در قسمت Self انتخاب کنید.

سپس، به Gear بروید تا لباس، عینک، یک شی در دستتان و یک همراه مانند سگ یا جسمی مانند توپ فوتبال را انتخاب کنید. پس از اتمام کار، Powerpuff Yourself برای شما پس زمینه های زیبایی را پیشنهاد می دهد که می توانید از آن ها بهره‌مند شوید.

پس زمینه های ارائه شده در انواع پس زمینه ثابت، متحرک و یا خالی هستند و بعد از انتخاب هر کدام از آن ها آواتار شما تکمیل می شود و در نهایت می توانید آن را دانلود کرده و یا با استفاده از لینک، به اشتراک بگذارید.

5. ساخت آواتار در Character Creator

Character Creator
Character Creator

Character Creator یکی دیگر از سا های آواتار ساز جالب است. سایت Character Creator به شما این امکان را می دهد که از ابتدایی ترین موارد، آواتار خود را انتخاب کنید و با استفاده از ویژگی های مختلف ارائه شده در سایت، آواتار خود را شخصی سازی نمایید. در گام اول، شما باید انتخاب کنید که می خواهید شخصیتتان مرد باشد یا زن و کم کم در قدم های بعدی ویژگی ‌های دیگری را اضافه می ‌کنید تا ظاهر آواتار خود را همان‌طور که می‌خواهید سفارشی کنید.

پس از اتمام، می توانید آواتار را به صورت فایل SVG یا PNG دانلود کنید. Character Creator به شما این امکان را می دهد که یک آواتار تمام بدن، فقط بالاتنه، تصاویر نمایه و یا یک نمای نزدیک از آواتار خود دانلود کنید. سپس شما آزاد هستید که از هنر خود در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.

با ایجاد یک حساب کاربری، می توانید در آینده نیز هر وقت که بخواهید به آواتار خود دسترسی داشته باشید. به علاوه، می توانید چندین مورد از آواتارهای مختلف را ایجاد کنید و همه آن‌ها را به عنوان بخشی از حساب خود ذخیره کنید.

6. سایت های سازنده آواتار: DoppelMe

DoppelMe
DoppelMe

سایت DoppelMe نیز تفاوت زیادی با سایت‌های دیگری که تا به این جا معرفی کرده این ندارد و البته که جای تعجبی هم نیست! در این سایت، شما با یک آواتار برهنه و بدون آیتم شروع به کار می کنید و رفته رفته آیتم های مورد نظر خود را به آن اضافه می کنید تا همان شخصیتی شود که می خواهید، پس از آن که طراحی شما تمام شد، می توانید آواتار خود را دانلود کرده و یا لینک آن را دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که شما فقط با ثبت نام در سایت به همه آیتم ها دسترسی خواهید داشت. اما هنگامی که ثبت نام کردید، گزینه های منحصر به فرد زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید یک آواتار جذاب و بامزه بسازید.

7. سازنده آواتار Avachara

Avachara
Avachara

اگر یکی از طرفداران انیمه هستید، پس حتماً به شما پیشنهاد می دهیم که یک بار به سایت Avachara سر بزنید. سایت Avachara به شما این امکان را می دهد تا انیمه خود را بسازید! برای ساخت آواتار خود در این سایت، علاوه بر تعیین رنگ پوست و جنسیت، می‌توانید از میان مجموعه‌ای از اشکال صورت، چشم‌ها، بینی، دهان، ابروها و موها را انتخاب کنید.

شما این فرصت را دارید تا از بین طیف گسترده ای از لباس ها که شامل همه چیز به غیر از کفش است، لباس های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در آیتم لباس، دسته ای برای لباس‌ های اصلی وجود دارند و اگر هم می خواهید خاص و هیجان انگیز به نظر برسید، می توانید لباس های خود را از موارد غیرعادی ‌تر مانند کلاه ایمنی و لباس بابانوئل انتخاب کنید؛ در واقع اگر علاقه‌مند به ساخت آواتارهای غیر عادی هستید، سایت Avachara آیتم ها و گزینه های بسیاری را به شما ارائه می دهد. مواردی مانند گیتار و شمشیر و همچنین حیوانات خانگی، عینک و نمادهای پرچم برای انتخاب وجود دارد. در نهایت، می توانید یک الگو یا رنگ پس زمینه را برای آواتار خود برگزینید.

زمانی هم که کارتان تمام شد، می‌توانید آواتار خود را به‌عنوان یک فایل PNG یا JPEG، در دو اندازه مختلف دانلود کنید، اندازه ها به صورت تمام بدن و دیگری فقط سر و شانه‌ می باشند.

8.سایت های سازنده آواتار: Ready Player Me

Ready Player Me
Ready Player Me

با Ready Player Me، می توانید آواتار خود را به سبک سه بعدی و با مزه بسازید. سایت Ready Player Me امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد، به عنوان مثال، شما این فرصت را دارید تا عکس خود را در سایت آپلود کنید و اجازه دهید این سایت به طور خودکار یک آواتار جالب برای شما ایجاد کند. یا می ‌توانید به صورت دستی آیتم ها و ویژگی های آواتار خود را انتخاب کنید. در هر صورت، شما قادر خواهید بود که یک آواتار تمام بدن و یا فقط سر و شانه در اختیار داشته باشید.

در حین ساخت و طراحی آواتار خود، می توانید آن را بچرخانید و بخش های مختلف را ادیت بزنید؛ اما با همه این امکانات، شما برای ساخت صورت آواتار خود به جز آیتم های رنگ ابرو و رنگ چشم، جزئیات دیگری را در اختیار نخواهید داشت. موهای صورت، موهای سر و رنگ مو نیز می تواند کمی آواتار شما را منحصر به فرد نماید، همچنین می توانید آرایش، عینک، کلاه، لباس، ماسک و خال‌کوبی اضافه کنید.

هنگامی که طراحی خود را به پایان رساندید، باید منتظر بمانید تا سایت آواتار شما را ارائه کند. این آواتارها برای برنامه های سه بعدی و واقعیت مجازی طراحی شده اند، بنابراین علاوه بر یک تصویر صاف PNG، می توانید آواتار خود را در قالب فایل سه بعدی نیز دانلود کنید.

همچنین در سایت Ready Player Me نحوه استفاده از آیتم های مختلف برای ایجاد یک آواتار VR برای متاورس آورده شده است که می توانید با استفاده از این آموزش، آواتار خود را در متاورس ایجاد کنید و وارد دنیای مجازی شوید.

کلام آخر

این روزها ساخت آواتار می تواند بسیار حائز اهمیت باشد، چرا که می توانیم از آن ها در بسیاری از پلتفرم ها استفاده کنیم و هویت خود را به نحوی تایید نماییم. با این حال، ساخت آواتار در گذشته نیازمند دانش و مهارت بسیار بود و با مشاهده آواتار های قدیمی در میابید که چقدر ساده و ابتدایی بوده اند.

سایت هایی که در این لیست معرفی کردیم، از بهترین سایت های برای ساخت آواتار در پلتفرم ها و یا حتی متاورس و فضاهای مجازی دیگر می باشد. در صورتی که علاقه‌مند به کسب اطلاع در مورد ترفندهای مختلف در زمینه تکنولوژی و فناوری هستید و یا می خواهید با جدیدترین آیتم ها در این زمینه آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم به مطالب مختلف در سایت اول نیوز سر بزنید.

5/5 - (4 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس