افشای اطلاعات آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس

51
0
افشای اطلاعات آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس

دیروز، مارک گورمن، از بلومبرگ، گفت که آیفون 14 دارای “یک بروزرسانی نسبتا حداقلی” خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که آیفون 14 6.1 اینچی استاندارد و آیفون 14 مکس 6.7 اینچی تا حد زیادی مشابه نمونه های 2021 خود خواهند بود. افشای اطلاعات آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس را در ادامه بخوانید.

آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی با طراحی جلویی جدید که ممکن است قطعی باشد، دوربین 48 مگاپیکسلی با رزولوشن بالاتر و تراشه نسل بعدی، همه چیز را ادغام خواهند کرد. اما علیرغم این ارتقاها، گوشی های جدید ممکن است تجربه کاربری بسیار بهتری را ارائه نکنند.

LeaksApplePro، که دقیقاً یک افشاگر شناخته شده نیست، اما هر از چند گاهی اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذارد، و به قول خودش، «گاهی اوقات درست می‌گوید»، می ‌گوید که منبع آن‌ها به موقع با واحدهای آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس کار می ‌کنند و نظراتی برای به اشتراک گذاشتن دارند. واحدها و افکاری برای به اشتراک گذاشتن داشت.

بریدگی‌های حفره + قرص آیفون 14 پرو روی شما رشد می‌کند (یا یاد می‌گیرید با آن زندگی کنید)

اولاً، تنظیم قرص و سوراخ از نظر عملکردی با بریدگی که جایگزین می ‌شود تفاوتی ندارد و اگرچه ممکن است برای برخی چشم زخم باشد، اما پس از مدتی حتی متوجه آن نخواهید شد، یا شاید منبع خبری ما اینطور فکر می‌کند.

آنها همچنین اضافه می کنند که کیفیت نمایشگر در مقایسه با آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس بهبود نیافته است، که با گزارشی که گفته بود آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس از آخرین فناوری OLED نسل M12 سامسونگ استفاده می کنند، مطابقت ندارد.

آنها همچنین می گویند که iPhone 14 Pro Max مانند یک آجر است. گزارش‌ها گفته‌ اند که ابعاد آن افزایش خواهد یافت و ما را به این فکر فرو میبرد که آیا کمی هم سنگین ‌تر خواهد بود. طبق شایعات قبلی، آیفون 14 پرو مکس باتری 4323 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که کمی کوچکتر از باتری 4352 میلی آمپر ساعتی در نسل قبلی خود است. از طرف دیگر، آیفون 14 پرو باتری 3200 میلی آمپر ساعتی کمی بزرگتر در مقایسه با باتری 3095 میلی آمپر ساعتی آیفون 13 پرو ارائه می دهد.

یک شایعه جداگانه گفته بود که آیفون 14 پرو مکس ممکن است 2 ساعت و 10 دقیقه بیشتر عمر باتری داشته باشد و افشاگری خبر امروز این موضوع را تأیید می کند، با اشاره به اینکه عمر باتری چند ساعت افزایش می یابد.

برای استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی یک شرط وجود دارد

آیفون سال‌هاست که در دوربین ۱۲ مگاپیکسلی گیر کرده است، در حالی که هنوز عکس‌های فوق‌ العاده‌ای می‌ گیرد. در سال جاری می‌توانیم انتظار ارتقای رزولوشن از ۱۲ مگاپیکسل به ۴۸ مگاپیکسل را داشته باشیم. سنسور جدید حدود 57 درصد بزرگتر از واحد فعلی است.

نقطه ضعف آن این است که پیکسل‌های کوچک ‌تری دارد و بنابراین، در حالی که سنسور جدید باید به مدل ‌های پرو کمک کند تا تصاویر دقیق ‌تری ارائه دهند، پیکسل ‌های کوچک ‌تر می‌توانند بر عملکرد نور کم تأثیر بگذارند.

این ترس توسط LeaksApplePro تکرار شده است که می گوید در حالی که ماژول 48 مگاپیکسلی در صورت وجود نور کافی عالی کار می کند، حالت شب آنقدرها هم چشمگیر نیست و تصاویر مستعد نویز هستند. اپل احتمالاً قبل از عرضه این مشکل را برطرف خواهد کرد.

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، قبلاً گفته بود که دوربین آیفون 14 پرو “عکاسی دوربین تلفن همراه را به سطح جدیدی ارتقا می دهد”، بنابراین بدون در نظر گرفتن هر گونه کاستی جزئی، آیفون 14 پرو احتمالا امسال یکی از بهترین دوربین های تلفن همراه خواهد بود.

همانطور که گزارش‌های قبلی و واحدهای ساختگی فاش شده و شماتیک ‌ها نشان می دهند، فضای دوربین برای قرار دادن سنسور بزرگ‌ تر 48 مگاپیکسلی کمی بزرگ ‌تر شده است. شایعه امروز همچنین می گوید که آیفون 14 پرو به بلندگوهای بهتری مجهز است که صدای واضح تری ارائه می دهد. افشای اطلاعات آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس انجام شد.

بهتر است با این شایعه با احتیاط برخورد کنید زیرا LeaksApplePro امتیاز اعتبار بالایی ندارد. همچنین، با وجود اینکه محصولات اپل از افشای اطلاعات در امان نیستند، به ندرت پیش می آِد که به صورت عمدی اخباری از محصولات این شرکت به بیرون درز کند.

انتظار می رود اپل در تاریخ 6 سپتامبر از سری آیفون 14 در کنار ساعت استاندارد سری 8، یک پوشیدنی مقرون به صرفه و یک اپل واچ پرو مقاوم رونمایی کند.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس