17 بهترین بازی نینتندو سوییچ برای کودکان

89
0
بازی نینتندو سوییچ برای کودکان

نینتندو سوییچ یک کنسول عالی برای تمام سنین است، به ویژه برای جوانان. دلیلش این است که تعداد زیادی بازی جذاب، روشن و کاملاً سرگرم کننده وجود دارد تا آنها را خوشحال نگه دارد. سوئیچ خواه اکشن، ماجراجویی، پازل یا کاردستی باشد. بازی نینتندو سوییچ برای کودکان را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر به دنبال خرید چند بازی برای کودکان یا نوجوانان هستید، ما این لیست از بهترین بازی های نینتندو سوییچ برای کودکان را گردآوری کرده ایم. این بازی‌ها بی‌اهمیت هستند، البته ممکن است بخواهید از قبل آن‌ها را بررسی کنید، به ویژه به این دلیل که بدون شک از بازی کردن آن‌ها نیز لذت خواهید برد!

1.Animal Crossing: New Horizons

Animal Crossing: New Horizons تعریف آرامش است. کودکان می توانند جزیره خود را از پایه بسازند، با ساکنان حیوانات بامزه تعامل داشته باشند، برای تزئین خانه های خود پول به دست آورند، و ماهی و موجودات را برای پر کردن موزه صید کنند. این بازی در زمان واقعی پخش می‌شود و دنیای درون بازی نسبت به آب و هوا و تعطیلات واقعی واکنش نشان می‌دهد، که لایه‌ای از سرگرمی را اضافه می‌کند.

2. Minecraft

Minecraft پرفروش ترین بازی ویدیویی تمام دوران است، بنابراین بعید است که فرزندان شما نیاز به معرفی آن داشته باشند. این پلتفرم روی طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها، شامل نینتندو سوییچ، در دسترس است و به بازیکنان اجازه می‌دهد جهان‌هایی را که به‌طور تصادفی تولید می‌شوند کشف کنند و هر آنچه را که تصور می‌کنند بسازند. نسخه Switch شامل پوسته‌ها، بافت‌ها و موسیقی شخصیت‌ها با تم ماریو است.

3. Just Dance 2023

برای تشویق ورزش، Just Dance به شما امکان می‌دهد با آهنگ‌های هنرمندانی مانند اولیویا رودریگو، تیلور سویفت و بیلی آیلیش همراه باشید. در مجموع بیش از 40 آهنگ وجود دارد، اگرچه می‌توانید این را از طریق سرویس اشتراک پولی گسترش دهید. در Just Dance، شما شخصیت های رنگارنگ روی صفحه را دنبال می کنید و از حرکات خود نمره می گیرید.

4. LEGO Marvel Super Heroes

تقریباً همه بچه‌ها لگو و مارول را دوست دارند، پس چه چیزی بهتر از یک بازی ویدیویی که این دو را ترکیب کند؟ صادقانه بگویم، با هیچ یک از بازی های لگو نمی توانید اشتباه کنید، اما این یکی از بهترین ها است. این یک اکشن-ماجراجویی لذت بخش است که به فرزندان شما اجازه می دهد تا به عنوان ابرقهرمانان مورد علاقه خود در هنگام مبارزه با دکتر دووم و لوکی در نقشه خود برای نابود کردن جهان بازی کنند.

5. Super Mario Odyssey

Super Mario Odyssey یکی از بهترین بازی های انحصاری Nintendo Switch است و برای کودکان نیز عالی است. این ماجراجویی جهانگردی سرشار از هیجان و نوآوری است و ماریو در حال کاوش در دنیاهای مختلف برای کشف اسرار و جمع آوری ستاره ها است. حالت کمکی ویژه ای وجود دارد که بازی را ساده می کند، از جمله سلامت احیا کننده و فلش های هدایت کننده، که آن را برای جوانان ایده آل می کند.

6. Fortnite

مانند Minecraft، Fortnite نیز بازی دیگری است که نیازی به معرفی ندارد. این نبرد رویال رایگان، بازیکنان را به دنیایی بزرگ و دیوانه می کشاند، با این هدف که آماده شوند و آخرین نفری باشند که می ایستند. با توجه به خشونت کارتونی و ماهیت آنلاین بازی، Fortnite برای بچه‌های بزرگتر مناسب‌تر است – بدون شک دوستان آن‌ها قبلاً آن را بازی می‌کنند و می‌توانند به صورت مجازی یا حضوری با آن‌ها ارتباط برقرار کنند تا به عنوان یک تیم مبارزه کنند.

7. Kirby and the Forgotten Land

Kirby and the Forgotten Land یک پلتفرمر سه بعدی فوق العاده و نه چندان چالش برانگیز است که لکه صورتی عنوان را در حال کشف تمدن های متروکه می بیند. کودکان از توانایی کربی برای بلعیدن اشیا و تبدیل شدن به آنها مانند ماشین‌های خودکار و ماشین‌ها خوششان می‌آید، و یک حالت Co-op وجود دارد تا بتوانند به صورت جفت با هم کار کنند.

8. Captain Toad: Treasure Tracker

کاپیتان وزغ یک گیج کننده ایزومتریک است که در آن کودکان وزغ کاوشگر را کنترل می کنند که او از موانع طفره می رود و به دنبال ستاره های طلایی می گردد. اگرچه کمی مهارت لازم است، Treasure Tracker همچنین در مورد برنامه ریزی مسیر شما و چرخاندن دوربین برای کشف مناطق مخفی با کمک قدرت های ویژه است. همچنین یک حالت Co-op برای سرگرمی دو نفره وجود دارد.

9. Mario Party Superstars

سری Mario Party قدیمی است و از نظر کیفیت متفاوت است، اما Superstars بازگشتی به فرم است و دارای بردهای کلاسیک از ورودی Nintendo 64 مانند Space Land و Horror Land است. این یک بازی مهمانی درخشان با 100 مینی بازی است که می‌توان آن را به صورت محلی یا آنلاین بازی کرد—فرزندان شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد.

10. Mario + Rabbids Kingdom Battle

Rabbids یک سلیقه اکتسابی است، اما هرگز از آنها بهتر از Mario + Rabbids Kingdom Battle، یک بازی استراتژی نوبتی از Ubisoft استفاده نشده است. ماریو و رابیدز برای نجات پادشاهی قارچ، با نبردهای سرگرم کننده و پویا که در کنار پازل های حیله گر می نشینند، با هم متحد می شوند.

11. Yoshi’s Crafted World

از نظر بصری تنها، Yoshi’s Crafted World برای کودکان خردسال عالی است. سطوح از اشیاء روزمره ساخته شده اند، با دایناسور سبز دوستانه که می دود، می پرد و راهش را می بلعید تا تمام کلکسیون ها را به دست آورد. برای بازیکنان بسیار جوان، حالت Mellow وجود دارد که کارها را آسان‌تر می‌کند، مانند دادن بال به یوشی، قابل مشاهده‌تر کردن آیتم‌های مفید و آسیب کمتر از دشمنان.

12. Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Crash Bandicoot یک شخصیت نمادین است که در ابتدا توسط Naughty Dog به عنوان یک انحصاری پلی استیشن از سال 1996 به بعد توسعه یافت. فرنچایز Crash دو دهه بعد با ریمستر دوباره زنده شد، اما It’s About Time یک پلتفرمر کاملاً جدید است. این بازی با تعداد انگشت شماری از شخصیت های قابل بازی، سطوح حواس پرت، و مکانیک های گیم پلی خلاقانه، مطمئناً کودکان در هر سنی را راضی می کند.

13. Mario Kart 8 Deluxe

Mario Kart 8 Deluxe نسخه قطعی این سری نینتندو است. شخصیت‌های دنیای ماریو را در مسابقات کرت دیوانه‌وار در برابر یکدیگر قرار می‌دهد. به لطف مواردی مانند پوسته، پوست موز و بمب، هیچ کس برای مدت طولانی ایمن نیست. Mario Kart 8 Deluxe با جلوه‌های بصری پر جنب و جوش و آهنگ‌های ساخته‌شده فوق‌العاده، یک خرید ضروری برای نینتندو سوییچ است.

14. Pokémon Sword and Shield

علیرغم شروع سال‌ها پیش، فرنچایز پوکمون هیچ نشانه‌ای از کاهش یا از دست دادن محبوبیت ندارد. Pokémon Sword and Shield یک بازی RPG عالی است که به کودکان اجازه می‌دهد تا زمانی که دنیای فانتزی را کشف می‌کنند و مهارت‌های رزمی خود را تقویت می‌کنند، به بهترین مربی پوکمون تبدیل شوند. این بازی با حداکثر چهار نفر دیگر به صورت محلی یا آنلاین قابل بازی است.

15. Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

Super Mario 3D World در ابتدا در Wii U منتشر شد، اما برای دومین بار در سوییچ، با محتوای اضافی به نام Bowser’s Fury، زندگی خود را دریافت کرد. این بازی یک پلتفرمر سه بعدی است که در هر قدمی جذابیت دارد—شما می توانید ماریو و دوستانش را به گربه تبدیل کنید! کودکان می توانند بازی را به صورت انفرادی یا با حداکثر سه دوست به صورت تعاونی بازی کنند.

16. Splatoon 3

Splatoon 3 یکی از محبوب ترین عناوین نینتندو سوییچ است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. این یک بازی نبرد چند نفره است که در آن از سلاح های جدیدی مانند سطل و غلتک استفاده می کنید، با هدف پوشش دادن سطح در جوهر رنگی تیم خود. این یک سرگرمی سریع است، وقتی با دوستان بازی می کنید حتی بهتر می شود.

17. Chicory: A Colorful Tale

Chicory: A Colorful Tale قطعاً مستقل‌تر از بازی‌های دیگر این فهرست است، اما به هیچ وجه نباید آن را نادیده بگیرید زیرا برای بچه‌ها عالی است. این بازی ماجراجویی در یک کتاب رنگ آمیزی تنظیم شده است، جایی که شما با استفاده از قلم مو، محیط را تغییر می دهید، معماها را حل می کنید و با گروهی از شخصیت های بامزه حیوانات آشنا می شوید.

خرید سوئیچ بازی دیجیتال را در نظر بگیرید

هر یک از این بازی‌ها ساعت‌ها کودکان شما را سرگرم می‌کند و ارزش تکرار زیادی دارد. اگر نگران گم شدن کارتریج‌های بازی Switch کوچک هستید، فراموش نکنید که می‌توانید بازی‌ها را به صورت دیجیتالی از طریق فروشگاه الکترونیکی نینتندو خریداری کنید—فقط مطمئن شوید که سوییچ شما فضای ذخیره‌سازی اضافی لازم را دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس