آموزش نصب مود ماینکرافت روی سرور | نصب مود های Forge بر روی کلاینت

داشتن یک سرور ماینکرافت مود شده یک راه عالی برای سفارشی سازی تجربه بازی شما می‌باشد. در ادامه به نصب مود ماینکرافت روی سرور می‌پردازیم.

760
0
آموزش نصب مود ماینکرافت روی سرور نصب مود های Forge بر روی کلاینت

داشتن یک سرور ماینکرافت مود شده یک راه عالی برای سفارشی سازی تجربه بازی شما می‌باشد. با این حال، بازی با مودها به سادگی بارگذاری آنها بر روی سرور شما نیست. برای هر مود که وارد سرور شما می‌شود، باید در سمت سرویس گیرنده اجرا شود. ماینکرافت به طور پیش فرض مود‌ها را اجرا نمی‌کند، بنابراین شما باید از Mod Forge استفاده کنید. چندین روش مختلف وجود دارد که می‌توانید مود‌ها را اضافه کنید. نکته مهم این است که آیا شما فقط Forge و mods را به صورت دستی در Minecraft نصب می‌کنید یا از Twitch Desktop App نیز استفاده می‌کنید. در ادامه به نصب مود ماینکرافت روی سرور می‌پردازیم.

توجه: برای اینکه مود‌ها کار کنند باید Forge را راه اندازی کرده باشید. این بخش تنها نحوه انجام راه اندازی پیش فرض ماینکرافت با Forge نصب شده را پوشش می‌دهد.

نصب مود ماینکرافت روی سرور

بارگیری مودها

4 آموزش نصب مود ماینکرافت روی سرور نصب مود های Forge بر روی کلاینت

شما باید مود‌ها را از CurseForge یا سایت رسمی mod دریافت کنید. با انجام این کار مطمئن می‌شوید که درگیر فایل‌ها یا ویروس‌ها نخواهید شد. پس از تصمیم گیری در مورد مود موردنظر، روی نام آن کلیک کنید تا صفحه mod باز شود.

برای مشاهده نسخه‌ها، برگه Files را باز کنید. در سمت راست نسخه موردنظر، download را فشار دهید. بهتر است آخرین به روزرسانی توصیه شده را برای نسخه ماینکرافت خود دانلود کنید.

به صفحه mods برگردید و Relations tab را باز کنید. این مرحله بسیار مهم است زیرا اینها حالت‌هایی هستند که برای عملکرد صحیح به آنها نیاز دارید. اگر تعلقات‌ها را دانلود نکنید، مود به شکل درستی کار نمی‌کند یا می‌تواند باعث خرابی بازی شود.

افزودن مود در Windows

2 آموزش نصب مود ماینکرافت روی سرور نصب مود های Forge بر روی کلاینت

۱. مطمئن شوید client Minecraft شما بسته است.

۲. کلید Windows ((Start)) را فشار دهید

۳. ٪appdata٪ را تایپ کرده و enter را فشار دهید.

۴. پوشه .minecraft را باز کرده و سپس وارد پوشه mods شوید.

۵. از اینجا، فقط مود‌هایی را که می‌خواهید اضافه کنید کپی کنید.

دوباره Minecraft را باز کرده و روی Play کلیک کنید و اکنون باید مود‌ها دانلود شوند. با کلیک روی برگه Mods در صفحه اصلی Minecraft می‌توانید آن را بررسی کنید.

افزودن مود در Mac

3 آموزش نصب مود ماینکرافت روی سرور نصب مود های Forge بر روی کلاینت

۱. مطمئن شوید client Minecraft شما بسته است.

۲. در بالای مک خود، روی برگه Go و سپس “Go to Folder…” کلیک کنید.

۳. in/Library/Application Support/minecraft را تایپ کرده و بر روی Go کلیک کنید.

۴. وارد پوشه mods شوید و سپس mods را بکشید.

۵. ماینکرافت را باز کرده و روی Play کلیک کنید و اکنون باید مود‌ها بارگیری شوند.

سوالات رایج در مورد نصب مود ماینکرافت روی سرور

1 آموزش نصب مود ماینکرافت روی سرور نصب مود های Forge بر روی کلاینت

  • ماینکرافت هنگام راه اندازی خراب می‌شود

خرابی ماینکرافت در هنگام راه اندازی می‌تواند ناشی از دلایل مختلفی باشد. اگر این اتفاق برای شما می‌افتد، باید بررسی کنید که همه مود‌های شما برای نسخه صحیح Forge هستند، هیچ حالت تکراری وجود ندارد. شما همچنین می‌توانید با راه اندازی بازی بدون بارگذاری هیچ گونه مود، تست کنید تا ببینید آیا مود‌های بازی خراب هستند یا خیر. اگر هنوز نمی‌توانید بفهمید مشکل از کدام مود است، می‌توانید مودها را یکی یکی اضافه کنید. این ممکن است کمی زمان ببرد اما جوابگو است.

  • در هنگام تلاش برای پیوستن به سرور، اخطارهای Mod دریافت می‌شود

رد کردن مود یا به این معناست که مود مناسب نسخه سرور نیست، یا اینکه مدتی را در سرویس گیرنده ماینکرافت خود که روی سرور شما قرار دارد از دست می‌دهید یا برعکس. دوبار بررسی کنید که پوشه mods شما از سمت client با پوشه mods سمت سرور مطابقت داشته باشد.

  • سرور دارای حالت‌هایی است که نیاز به نصب FML/Forge بر روی سرویس گیرنده دارد

این به این معنی است که Forge به هیچ وجه روی Minecraft client شما نیست. که ممکن است به این دلیل باشد که شما در حال راه اندازی نسخه اشتباه هستید. Client را ببندید و دوباره بررسی کنید که نسخه Forge در حال اجرا است، اگر Forge را در نسخه‌ها نمی‌بینید باید دوباره آن را نصب کنید.

حال که با نصب مود ماینکرافت روی سرور آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس