چگونگی انتقال پلی لیست اپل موزیک به اسپاتیفای

85
0
انتقال پلی لیست اپل موزیک به اسپاتیفای

شما می توانید به راحتی بدون از دست رفتن اطلاعات، پلی لیست خود را، از Apple Music به Spotify منتقل کنید. انتقال پلی لیست اپل موزیک به اسپاتیفای را در ادامه بخوانید.

انتقال فایل ها از Apple Music به Spotify به دلیل هشدار از دست رفتن داده های پلی لیست می تواند ترسناک باشد. با این حال باید توجه داشته باشید که جای نگرانی نیست؛ این یک روش معمول است که پلتفرم‌های پخش موسیقی از آن برای نگهداشتن شما در پلتفرم خود استفاده می‌کنند.

اگر شما شرایط مشابهی دارید، راه های دیگری هم برای انتقال موزیک از Apple Music به Spotify وجود دارد، بنابراین می‌توانید در نهایت بدون هیچ نگرانی این کار را انجام دهید. ما به شما چگونگی انجام این فرآیند را نشان خواهیم داد.

شرایط لازم برای انتقال پلی لیست اپل موزیک به Spotify

پلتفرم‌های استریم معمولاً یک مسیر رسمی برای صدور پلی لیست ها به شما ارائه نمی‌کنند و Apple Music نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای انجام این کار، ما باید از خدمات شخص ثالث اختصاصی استفاده کنیم.

در این راهنما، از «Tune My Music» برای انتقال پلی لیست Apple Music به Spotify استفاده می‌کنیم. Tune My Music بهترین انتخاب ما است زیرا از بسیاری از پلتفرم های پخش موسیقی پشتیبانی می کند و مهم تر از همه اینکه رایگان است.

با این حال، دو شرط برای انجام این فرآیند وجود دارد.

اول، باید یک طرح اشتراک Apple Music فعال داشته باشید. اگر اشتراک شما منقضی شده است، نگران نباشید. می‌توانید Apple Music را به‌صورت رایگان دریافت کنید و بعد از اینکه پلی لیست خود را منتقل کردید، آن را لغو کنید. دوم، باید Sync Libraryرا در Apple Music فعال کنید. می‌توانید با طی مسیر زیر Settings > Music > Sync Libraryروشن یا خاموش بودن این گزینه را بررسی کنید.

چگونه پلی لیست خود را از Apple Music به Spotify منتقل کنیم؛

با در نظر گرفتن این موضوع، مراحل زیر را برای انتقال پلی لیست خود از Apple Music به Spotify دنبال کنید:

  • مرحله 1. به «Tune My Music» بروید و «Let’s Start» را انتخاب کنید. در صفحه بعد، Apple Music را از لیست سرویس های موجود انتخاب کنید.

    اگر در مرورگر خود وارد Apple Music نشده اید، پنجره جدیدی باز می شود تا این کار را انجام دهید. Login to your Apple Music account را انتخاب کنید. اپل آیدی و رمز عبور خود را برای تایید هویت خود وارد کنید.
  • مرحله ۲. بعد، با کلیک روی Allow، به Tune My Music اجازه دسترسی به کتابخانه Apple Music خود را بدهید.

    در صفحه بعد، Tune My Music پلی لیست Apple Music شما را نمایش می دهد. به طور پیش فرض، این ابزار همه لیست های پخش و آهنگ ها، آلبوم ها و هنرمندان کتابخانه شما را انتخاب می کند.اگر نمی خواهید همه موارد را منتقل کنید، آنها را لغو کنید. همچنین می توانید تمام پلی لیست های خود را منتقل کنید یا اینکه فقط لیست های خاصی را که می خواهید به Spotify منتقل کنید انتخاب کنید.
  • مرحله 3. وقتی فرآیند انتخاب را به اتمام رساندید ، روی «Select Destination» کلیک کنید.
  • مرحله 4. در صفحه بعد روی Spotify کلیک کنید و Agree را انتخاب کنید تا به ابزار اجازه دسترسی به حساب شما در پنجره جدید داده شود. اگر قبلاً وارد Spotify نشده اید، باید لاگین کنید.
    Tune My Music صفحه ای را نمایش می دهد که مبدا، مقصد و لیست های پخش شما را برای انتقال نمایش می دهد. اگر هنوز از لیست انتخابی خود اطمینان ندارید، می توانید هر آنچه را که نیاز دارید اضافه یا حذف کنید.
  • مرحله 5. فرآیند انتقال خود را با کلیک روی Start Moving My Music شروع کنید.
    انتقال پلی لیست اپل موزیک به اسپاتیفای
    انتقال پلی لیست اپل موزیک به اسپاتیفای

    سپس وب سایت یک نوار پیشرفت به شما نشان می دهد. می‌توانید آهنگ‌ها و پلی لیست ها را در این قسمت مشاهده کنید. همچنین میتوانید در این قسمت موزیک هایی که با موفقیت منتقل نشده اند را ببینید.
    این اتفاق به این معنی نیست که آن موزیک در Spotify در دسترس نیست. ممکن است در دسترس باشد، اما متا دیتای آن متفاوت است. همچنین می توانید آنها را به صورت دستی به کتابخانه Spotify خود اضافه کنید.

  • مرحله 6. برای باز کردن پلی لیست منتقل شده خود به Spotify، روی گزینه Open در کنار نام پلی لیست کلیک کنید.

یادداشتی درباره Tune My Music

در حالی که Tune My Music رایگان است، در صورت نیاز به انتقال محتوایی شامل بیش از 500 آهنگ به طور همزمان، این ابزار یک نسخه پولی در اختیار شما قرار می دهد. اگر سعی کنید بیش از 500 آهنگ را در نسخه رایگان انتقال دهید، این ابزار فقط 500 آهنگ اول را منتقل می کند.

انتقال پلی لیست اپل موزیک به اسپاتیفای
انتقال پلی لیست اپل موزیک به اسپاتیفای

نسخه پریمیوم همچنین به شما امکان می‌دهد تا آهنگ‌ها را به‌طور خودکار روزانه، هفتگی یا ماهانه همگام‌سازی کنید، که این ویژگی در صورتی که می‌خواهید از دو سرویس به طور همزمان استفاده کنید مفید است. با همگام‌سازی، دفعه‌ی بعد‌ی، نیازی به انتقال موزیک های خود از Spotify به Apple Music ندارید.

بدون از دست رفتن پلی لیست های خود، Spotify را جایگزین، Apple Music کنید.

به لطف سرویس‌های موسیقی شخص ثالث مانند Tune My Music، دیگر نگرانی بابت از دست رفتن لیست‌های پخش خود در هنگام تغییر پلتفرم ندارید. اگر مدت‌هاست که می‌خواهید اسپاتیفای را جایگزین اپل موزیک کنید یا برای این کار برنامه‌ریزی کرده‌اید و تنها به دلیل ترس از دست رفتن پلی لیست های خود، تعلل کرده اید، اکنون زمان آن رسیده که این کار را انجام دهید. انتقال پلی لیست اپل موزیک به اسپاتیفای را یاد گرفتید؟!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس