گوگل ویدئویی از واکنش مردم پس از مشاهده‌ پیکسل ۷ پرو منتشر کرد

31
0
واکنش مردم پس از مشاهده‌ پیکسل ۷ پرو

گوگل ویدئویی از واکنش مردم پس از مشاهده‌ پیکسل ۷ پرو منتشر کرد، همچنین تاریخ شروع پیش خرید این محصول را اعلام کرد

گوگل در ادامه ی روند کمپین تبلیغاتی خود برای معرفی گوشی های هوشمند سری پیکسل ۷، ویدئویی جدید منتشر کرده است. این شرکت از ماه می تا به امروز، سعی می کند نسل بعدی گوشی های خود یعنی Pixel 7 و Pixel 7 Pro را با روش های مختلف به نمایش بگذارد؛ اما این ویدیو با تبلیغات قبلی متفاوت است.

گوگل در ویدئو جدید خود عکس العمل مردم را پس دیدن پیکسل ۷ پرو نمایش می دهد. همه چیز در این کلیپ بسیار خوب به نظر می رسد و در ابتدا شاهد واکنش افراد هستیم در حالی که ما و شما می‌توانیم مردم و واکنش‌هایشان را ببینیم، اما به طور دقیق نمی‌توانیم محصولات را ببینیم.درنهایت نمایی از پیکسل ۷ پرو درکنار ساعت پیکسل واچ را شاهد خواهیم بود. در زیر ویدئو واکنش مردم پس از مشاهده‌ پیکسل ۷ پرو را مشاهده کنید:

گوگل پیش از این نیز چندین بار تصاویری از پیکسل ۷ پرو را به نمایش گذاشته است و یک بخش کامل در فروشگاه آنلاین آن وجود دارد که به آن اختصاص داده شده است، امروز حتی از رنگ بندی این گوشی ها نیز اطلاع داریم.

البته همانطور که اشاره کردیم، یک ساعت نیز در این ویدیو وجود دارد (فقط اگر تا آخر ویدیو را تماشا کنید این ساعت را مشاهده خواهید کرد).

به هرحال، انتظار می رود این شرکت در رویداد ۶ اکتبر، درکنار این گوشی ها اولین ساعت هوشمند خود را نیز معرفی کند. گفته می شود امکان پیش خرید این محصولات از همان روز فراهم خواهد شد و گوگل نیز با انتشار ویدئو جدید خود، این خبر را تأیید کرده است. علاوه براین، انتظار می رود عرضه ی این گوشی ها از ۱۳ اکتبر آغاز شود؛ ولی این خبر هنوز به طور رسمی تأیید نشده است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس