اول پرداخت : تحلیل تکنیکال دوج کوین 11 دی

31
0
تکنیکال دوج کوین 11 دی

اکوسیستم دوج کوین پنج میلیون توکن DOGE را برای بهبود پروژه دریافت کرد. دوج کوین برای مدت کوتاهی افزایش یافته است، اما ممکن است این پایدار نباشد و دوام نیاورد. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین 11 دی می پردازیم.

تحلیل تکنیکال دوج کوین 11 دی

بنیاد دوج کوین (DOGE) با اعلام بودجه 5 میلیون دلاری DOGE به صندوق توسعه اکوسیستم، یک هدیه پایان سال به جامعه خود داد. در پست 31 دسامبر، این بنیاد اشاره کرد که کمک برای پیشرفت اکوسیستم ضروری است.

با این حال، تیم اعلام کرد که توسعه دهندگان و سایرینی که سهم خود را در رساندن DOGE به جایی که بود انجام دادند، سهمی از این صندوق خواهند داشت. پست وبلاگ خوانده شد،

دوج کوین که در کیف پول چند امضایی جدید نگهداری می‌شود، پاداش‌هایی را به توسعه‌ دهندگان اصلی برای کار بر روی همه مشارکت‌ها، صرف نظر از بزرگ یا کوچک بودن، پرداخت می‌کند. این کیف پول چند امضایی جدید توسط توسعه دهندگان Dogecoin Core و اعضای بنیاد دوج کوین اداره می شود.

نشانه های ناامید کننده در نمودار دوج کوین

حمایت سرمایه گذاران با خرید دوج کوین به دنبال توسعه اخیر افزایش سریع قیمت را به همراه داشت. بر اساس پلتفرم ردیابی قیمت CoinMarketCap، میم کوین در 24 ساعت گذشته 2.42 درصد افزایش یافته است.

نشانه های نمودار روزانه نشان می دهد که DOGE قادر به حفظ مقاومت خود از 5 دسامبر نبوده است. مقاومت بیشتر از 0.11 دلار به 0.07 دلار در 21 دسامبر کاهش یافت.

اگرچه DOGE برای مدت کوتاهی بهبود یافت، اما دوباره حمایت خود را از دست داد. در زمان انتشار، منطقه حمایت 0.067 دلار بود. علاوه بر این، واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) نشان داد که DOGE ممکن است نتواند افزایش قیمت اخیر را حفظ کند.

بر اساس سیگنال MACD، حرکت نزولی است. این استنتاج به این دلیل بود که اختلاف میانگین متحرک نمایی 12-26، همانطور که توسط MACD نشان داده شده است، به سمت پایین در حال حرکت است.

علاوه بر این، قدرت فروش (نارنجی) از قدرت خرید دوج کوین (آبی) پیشی گرفته است. از این رو، حرکت نزولی doge در کوتاه مدت می تواند ادامه یابد.

تکنیکال دوج کوین 11 دی
تکنیکال دوج کوین 11 دی

کاهش نوسانات دوج کوین

داده های زنجیره ای از Santiment نشان داد که بعید است DOGE با نوسانات قیمت بالا مواجه شود. نوسان قیمت یک روزه در حداقل سطح بود. با این حال، آدرس‌های فعال 24 ساعته حاکی از واکنش کند جامعه نسبت به تراکنش‌ها بود.

تا زمان نگارش این مقاله، آدرس‌های فعال 24 ساعته به 120000 رسید که نشان دهنده حجم نسبتا کم است.

در نهایت، بنیاد دوج کوین خاطرنشان کرد که صاحب کیف پول‌هایی که دارایی در آن ذخیره می‌شود، هیچ حقی برای توزیع بدون تأیید ندارند.

تکنیکال دوج کوین 11 دی
تکنیکال دوج کوین 11 دی

او گفت:

حافظان هیچگونه حقی نسبت به پولی که در کیف پول نگهداری می شود، به صورت انفرادی یا گروهی ندارند. همه توزیع‌ها باید به صورت عمومی اعلام و در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی به بهترین نحو توزیع شود.

اول پراخت

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس