رئیس JPMorgan: قرض پول برای خرید بیت کوین کاری احمقانه است

Jamie Dimon مدیرعامل یکی از بزرگ‌ترین موسسات مالی جهان، JPMorgan اظهار داشت که کسی که برای خرید بیت کوین پول قرض می‌کند “احمق” است.

31
0
رئیس JPMorgan قرض پول برای خرید بیت کوین کاری احمقانه است

Jamie Dimon، مدیرعامل یکی از بزرگ‌ترین موسسات مالی جهان، JPMorgan، بار دیگر جهان را از موضع گیری خودش در مورد بیت کوین و کریپتوکارنسی‌ها مطلع کرد. Dimon اظهار داشت که کسی که برای خرید بیت کوین پول قرض می‌کند، “احمق” است. با این حال، نظر شخصی او با این واقعیت که JPMorgan در حال حاضر دسترسی به شش صندوق کریپتوکارنسی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد و حتی توکن دفتر کل دیجیتال خود را برای پرداخت‌ها، به نام JPM Coin، ایجاد کرده است، مغایرتی ندارد. در ادامه به قرض پول برای خرید بیت کوین و نظر Jamie Dimon، مدیرعامل JPMorgan در مورد بازار رمز ارز می‌پردازیم.

رئیس JPMorgan: قرض پول برای خرید بیت کوین کاری احمقانه است

1 رئیس JPMorgan قرض پول برای خرید بیت کوین کاری احمقانه است

Jamie Dimon، مدیرعامل JPMorgan بار دیگر کریپتو و بیت کوین را مورد انتقاد قرار داد. مدیر اجرایی JPMorgan هفته گذشته در مصاحبه‌ای با Times of India در مورد ارزش واقعی کریپتوکارنسی‌ها و نظر خودش درباره دنیای کریپتوکارنسی بحث کرد. Dimon اظهار داشت که آخرین بازار گاوی در کریپتوکارنسی‌ها به دلیل نقدینگی زیاد در سیستم ایجاد شده است، که منجر به احتکار می‌شود. Dimon اعلام کرد:

من خریدار بیت کوین نیستم. و فکر می‌کنم اگر برای خرید بیت کوین پول قرض کنید، یک احمق هستید.

با این حال، Dimon همچنین اذعان کرد که این احتمال وجود دارد که بخش کریپتوکارنسی ارزش خود را در سال‌های آینده ده برابر افزایش دهد.

مقررات و پیشنهادات JPMorgan

2 رئیس JPMorgan قرض پول برای خرید بیت کوین کاری احمقانه است

همچنین از Dimon در مورد اینکه چگونه قواعد و قوانین در آینده بر کریپتوکارنسی‌ها تأثیر خواهد گذاشت، سوال شد. در حالی که Dimon تأکید کرد بیت کوین علاقه اصلی‌اش نیست، ولی معتقد است دولت‌ها در زمان خاصی بیت کوین را ساماندهی خواهند کرد. او توضیح داد:

مقررات قرار است تنظیم شوند. دولت‌ها تقریباً همه چیز را ساماندهی می‌کنند. نمی‌دانم این یک دارایی است یا نه. نمی‌دانم یک صرافی خارجی است یا نه. نمی‌دانم یک ارز است یا نه. نمی‌دانم قانون اوراق بهادار است یا نه. اما آنها این کار را انجام خواهند داد.

با این حال، نظرات شخصی Dimon در مورد اعتبار کریپتوکارنسی و مقررات آتی بازار کریپتوکارنسی، روی حرکت تجارت JPMorgan به سمت کریپتو تأثیری نگذاشته است. در حقیقت، این شرکت اکنون از بیش از دو یا سه سال پیش به کریپتوکارنسی‌ها روی آورده است. در ماه آگوست، این شرکت اطلاع داد که به مشتریان خود اجازه می‌دهد به شش صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر کریپتوکارنسی (Grayscale’s Bitcoin Trust ،Bitcoin Cash Trust Ethereum Trust ،Ethereum Classic Trust و Osprey Bitcoin Trust) دسترسی داشته باشند.

همچنین، وقتی پای ارزهای دیجیتالی به میان می‌آید، موقعیت سنجی می‌کند و محافظه کارانه عمل می‌کند. در اکتبر ۲۰۲۰، JPMorgan ایجاد “JPM Coin” را اعلام کرد، که در واقع شبکه‌ای است که به مشتریان خود اجازه می‌دهد با استفاده از فناوری بلاکچین پرداخت‌های آنی و سریع را انجام دهند.

حال که با نظرات Jamie Dimon در مورد قرض پول برای خرید بیت کوین آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس