آشنایی با بهترین زمان برای خرید ارز ایاس EOS

EOS.IO یک پروتکل بلاک چین مبتنی بر ارز رمزنگاری شده EOS است. در ادامه به بهترین زمان و موقعیت برای خرید ارز ایاس EOS می‌پردازیم.

31
0
آشنایی با بهترین زمان برای خرید ارز ایاس EOS

EOS.IO یک پروتکل بلاک چین مبتنی بر ارز رمزنگاری شده EOS است. این پلتفرم قرارداد هوشمند ادعا می‌کند که هزینه تراکنش‌ها را حذف کرده و همچنین میلیون‌ها تراکنش را در ثانیه انجام می‌دهد. در ادامه به بهترین زمان برای خرید ارز ایاس EOS می‌پردازیم.

بهترین زمان برای خرید ارز ایاس EOS

1 آشنایی با بهترین زمان برای خرید ارز ایاس EOS

EOS در سطح ۲۳/۶٪ فیبوناچی با مقاومت سختی روبرو شده است. پس از یک شکست، به نظر می‌رسید که فروشندگان آماده شروع مجدد کاهش هستند و بازار را در پایین‌ترین سطح خود قرار می‌دهند که آخرین بار در اواخر ژوئیه مشاهده شده بود. در همین حال‌، افراد به دنبال جلوگیری از ریزش در حمایت ۳/۸ دلار هستند و امیدوارند که شتاب را احیا کنند.

بسته شدن بیش از ۴/۵ دلار روند بازیابی را تسریع می‌کند و باعث پیشرفت بیش‌تر قیمت می‌شود. در زمان نگارش این مقاله، ارزش EOS تقریبا ۴ دلار است که ۶/۴ درصد در چند روز گذشته کاهش یافته است.

EOS از اواسط ماه اوت در نمودار ضعیف شد. پنج پایین‌ترین سطح، که با خط روند کاهشی رو به پایین مشخص شد، بلافاصله پس از تجمع‌های قوی رخ داد. این نشانه‌ای بود که تعداد فروش پس از پایان تجمع‌ها بیشتر شد. با توجه به تهدید دائمی سود در بازار، ایاس EOS به دنبال حمایت ۳/۸ دلار در جلسات بعدی بود. بعد از اینکه یک شمعدان زیر 20-SMA (قرمز) حرکت کرد، Momentum در حال حاضر با فروشندگان بود. بسته شدن زیر ۳/۸ دلار می‌تواند تا ۲۰ درصد دیگر از ارزش خود را از دست بدهد. این امر EOS را به محدوده تقاضای ۳ دلار تا ۳/۱۹ دلار می‌رساند.

استدلال

2 آشنایی با بهترین زمان برای خرید ارز ایاس EOS

 

شاخص قدرت نسبی که در منطقه نزولی معامله می‌شد و در زمان مطبوعات، هنوز نتوانسته منطقه فروخته شده خود را لمس کند. این بدان معناست که ضررهای بیش‌تر قبل از هر گونه تلاش برای بازگشت صعودی امکان پذیر است.

سیگنال‌های ضعیف در MACD نیز آشکار بود زیرا به یک کراس اوور نزولی در زیر خط نیمه خود نزدیک می‌شد. در واقع، Supertrend Indicator یک سیگنال فروش واضح ارائه داد و توقف ضرر را در ۴/۶ دلار قرار داد.

سیگنال های فوق برای فروشندگان بیشتر از خریداران مطلوب بود. با ضعف بازار در زیر ۴/۵ دلار، می‌توان در جلسات آینده بازآزمایی منطقه تقاضای ایاس EOS از ۳ تا ۳/۱۹ دلار را انتظار داشت.

هنگامی که ایاس EOS به این منطقه تقاضا رسید خریداران می‌توانند دوباره وارد بازار شوند. با این حال، قبل از تصدی موقعیت، باید منتظر تأیید برگشت باشید.

حال که با بهترین زمان برای خرید ارز ایاس EOS آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس