اپلیکیشن برای ایجاد بهترین روال صبحگاهی

94
0
اپلیکیشن برای ایجاد بهترین روال صبحگاهی

با کمی تفکر و خلاقیت، می توانید شروعی عالی برای روز خود بسازید. با این نکات برای صبح خود انگیزه ایجاد کنید و برای هر کاری آماده باشید. اپلیکیشن برای ایجاد بهترین روال صبحگاهی را بشناسید.

چرت میزنی، باختی این چیزی بیش از یک چرخش عبارت است. همانطور که مشخص است، زدن دکمه چرت زدن بر روی ساعت زنگ دار می تواند چرخه خواب شما را کوتاه کند و حتی پس از بیرون آمدن از رختخواب شما را گیج کند. با این حال، تکان دادن آن عادت سختی است. خوشبختانه، با استفاده از یک برنامه منظم صبحگاهی برای جلب توجه خود به جای دیگری، می توانید بر وسوسه زدن دکمه چرت زدن هر روز صبح غلبه کنید. مجموعه کاملی از برنامه‌ ها، وب‌ سایت ‌ها و دستگاه‌ ها وجود دارد که به شما کمک می ‌کنند این هدف را دنبال کنید.

اگر هر روز برای بلند شدن از رختخواب تلاش می کنید، دیگر تنها نیستید. بر اساس مقاله ‌ای در Sleep Medicine Reviews، در واقع، دوره‌ ی گیجی شدید و حتی سرگیجه ‌ای که هنگام بیدار شدن از خواب تجربه می ‌کنید، به عنوان اینرسی خواب شناخته می‌ شود. مانند سایر اشکال اینرسی، شما می خواهید در حالت استراحت بمانید. در اینجا نحوه ایجاد انگیزه در صبح با چند نکته فنی آورده شده است.

1. ساعت های زنگ دار هوشمند را بررسی کنید

اگر استراحت خوبی دارید، احتمالاً بدون ساعت زنگ دار بیدار می شوید که شما را راهنمایی کند. اگر برای درست بیدار شدن به کمک کمی نیاز دارید، ساعت زنگ دار بخرید که به عادات چرت زدن شما نگاه مهربانی نکند. در واقع، بهترین ساعت ‌های زنگ دار هوشمند از ویژگی ‌هایی مانند صدای طبیعی، نور تقلید کننده طلوع خورشید و حتی سازگاری با الکسا استفاده می‌ کنند تا به شما کمک کنند تا به آرامی از خواب بیدار شوید. اگر آلارم‌ های بلند و بی ‌صدا جواب نمی ‌دهند، این ساعت ‌ها با حجم قابل تنظیم برای موسیقی یا صدا هایی که انتخاب می ‌کنید گزینه ‌های بهتری هستند.

2. از برنامه ها برای بیدار شدن استفاده کنید

بسیاری از برنامه های ساعت زنگ دار عالی طراحی شده اند تا شما را در کمترین زمان به حرکت درآورند. این آلارم ‌ها با درخواست از شما برای استفاده از مغزتان یا حرکت در اطراف، به شما کمک می ‌کنند عادت دکمه چرت زدن را ترک کنید.

اپلیکیشن برای ایجاد بهترین روال صبحگاهی Alarmy

شاید محبوب ‌ترین برنامه ساعت زنگ دار و با جذاب ‌ترین نام Alarmy می‌ تواند شما را با مأموریت‌ های ریاضی یا تایپ، تمرین‌ ها و بررسی بیدار کند تا مطمئن شود کاملاً بیدار هستید.

به عنوان مثال، ماموریت اسکات شما را مجبور می کند روز را با تعدادی تمرین شروع کنید، در حالی که گزینه تایپ یک عبارت الهام بخش یا دشوار را تایپ می کند. از معادلات ساده گرفته تا ضرب سه رقمی پیچیده، مسائل ریاضی مغز شما را نیز به کار می ‌اندازد.

با بیش از 160000 بررسی و میانگین 4.8 از 5 در iOS و همچنین بیش از 10 میلیون بارگیری در Google Play، یکی از محبوب ترین برنامه های ساعت زنگ دار موجود است.

دانلود: زنگ هشدار برای iOS | Android (خرید های درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

اپلیکیشن برای ایجاد بهترین روال صبحگاهی Mathe Alarm Clock

اول صبح مهارت های حل مسئله خود را درگیر کنید تا برنامه ساعت زنگ دار ریاضی را خاموش کنید. تا زمانی که متوجه سه مشکل مورد نیاز برای خاموش کردن زنگ هشدار شوید، احتمالاً کاملاً هوشیار خواهید بود. این برنامه همچنین به شما این امکان را می دهد که یک روال صبحگاهی تنظیم کنید، و همچنین ظاهر عملکرد ساعت را شخصی سازی کنید. استفاده از آن رایگان است و با ارتقاء از شر تبلیغات خلاص می شود.

دانلود: Mathe Alarm Clock برای iOS | Android (خرید های درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

3. از موسیقی برای حرکت استفاده کنید

هیچ چیز مانند یک لیست پخش از آهنگ های شاد مورد علاقه شما برای حرکت بدن شما وجود ندارد. از آن به عنوان بخشی از برنامه صبحگاهی خود استفاده کنید. یک لیست پخش «صبح» در Spotify یا SoundCloud ایجاد کنید، یا زنگ موسیقی را در Google Home یا Google Nest تنظیم کنید. لیست ‌های پخش مبتنی بر خلق و خو ایجاد کنید، آهنگ ‌های سرحال و پرانرژی را برای روز های هفته و چیزی زیبا و رویایی برای آخر هفته انتخاب کنید.

4. با اخبار بیدار شوید

گوش دادن به آنچه در نقاط مختلف جهان می گذرد، شما را در جریان روز آینده نگه می دارد. از برنامه ای مانند NewsON برای پخش جریانی اخبار محلی خود به صورت زنده یا بر اساس تقاضا استفاده کنید. یا وب سایت های خبری خوب را مرور کنید تا روز خود را مثبت شروع کنید.

5. خود را با ورزش بیدار کنید

ضربان قلب خود را افزایش دهید و تا بیداری ورزش کنید. برخی از بهترین برنامه های تمرینی مبتدی مانند 7 دقیقه تمرین را امتحان کنید تا عادت کنید هر روز صبح حرکت کنید. حتی چند دقیقه هم حرکت زدن می تواند به طور قابل توجهی سر شما را از خوا آلودگی پاک کند.

هنگامی که عادت به ورزش مداوم را پیدا کردید، می توانید سایر اشکال ورزش مانند ایروبیک، یوگا، دویدن، شنا، دوچرخه سواری یا پیاده روی را تجربه کنید. اگر اینها برای شما نیستند، فقط عرق تان را بپوشید، یک موسیقی خوب پخش کنید، و با قلبتان برقصید. نکته مهم این است که عرق کنید و متابولیسم خود را تقویت کنید.

6. یک فشار ذهنی پیدا کنید

دریافت یک دوز سالم از الهام در صبح راهی فوق ‌العاده برای شروع روزتان با یادداشت درست است. این به مغز شما کمک می کند تا فوراً به تجهیزات خود بپردازد.

بر اساس کلمات کلیدی خاص یا از طریق منابع خاص، یک دستور IFTTT برای ارائه الهام به صندوق ورودی خود تنظیم کنید.

اگر آهنگ یا نقل قولی پیدا کردید که می ‌دانید شما را از کاناپه پایین می ‌آورد و می ‌خواهید بروید، از آن به عنوان محرکی برای شروع صبح خود با یک نوت مثبت استفاده کنید. آن نقل قول را به تصویر زمینه تلفن خود یا آن آهنگ را به آهنگ زنگ خود تبدیل کنید.

تعداد انگشت شماری پادکست را انتخاب کنید که داستان افرادی را که آن را ساخته اند به اشتراک بگذارد و به یک یا دو قسمت گوش دهید. با پروژه زندگی خوب شروع کنید.

برنامه‌ ای را بررسی کنید که مقالات آموزنده ‌ای در مورد خود سازی دارد و مقاله ‌ای را به‌طور تصادفی بخوانید. ممکن است از این طریق بینش های الهام بخش پیدا کنید. سپس، بهترین برنامه ‌های خود در زمینه ی بهبود برای سیستم عامل اندروید مانند Make Me Better را امتحان کنید.

7. شریک برای پاسخگویی

اگر برایتان سخت است که خودتان روی برنامه صبحگاهی‌تان کار کنید، با یک شریک مسئولیت ‌پذیر همراه شوید. می ‌توانید یک شریک پاسخگویی مجازی پیدا کنید تا مطمئن شوید که به موقع از خواب بیدار می‌ شوید و برنامه صبحگاهی مورد نظر خود را دنبال می ‌کنید. هر روز همدیگر را برای ورزش کردن فشار دهید و ببینید چه کسی طولانی ‌ترین رشته را در طول زمان حفظ می ‌کند. ایده ها را از یکدیگر دور کنید. چیز های بی اهمیت جالب را رد و بدل کنید. آیا می دانستید که دوهکی کوچولوی انتهای بند کفش شما، آگلت نامیده می شود؟

اولین قدم را برای بهتر کردن صبح خود بردارید

اگر هنوز یک تصمیم مناسب برای مراسم صبحگاهی را اتخاذ نکرده اید، می تواند روز شما را برای بهتر شدن بسازد. با کمک چند برنامه و سایر فناوری ها، ممکن است حتی شروع به تبدیل شدن به یک فرد صبحگاهی کنید (یا حداقل فردی که می تواند در اولین زنگ ساعت از خواب بلند شود). اگر هنوز روی عادات خود کار می کنید، برنامه های بیشتری برای شروع یک روال صبحگاهی شاد و سازنده وجود دارد. با کمی فکر و خلاقیت، می توانید شروعی عالی برای روز خود، به روش خود ایجاد کنید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب یک روال مناسب صبحگاهی بگیرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس