گوشی هوشمند iQOO 9T با Snapdragon 8+ Gen 1 و تراشه ی V1+ وارد بازار می‌شود

22
0
گوشی هوشمند iQOO 9T

گوشی هوشمند iQOO 9T اکنون در هند با چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 به صورت رسمی رونمایی شده است. همچنین این گوشی هوشمند دارای یک تراشه نمایشگر vivo V1+ است که امکان دید در شب به شدت در زمان واقعی فراهم می کند.

گوشی جدید زیر مجموعه ی vivo چیزهای زیادی از نسل قبلی خود iQOO 9 Pro به ارث برده است، که آنها شامل صفحه نمایش 6.78 اینچی E5 AMOLED همچنین دارای نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز است.شایان به ذکر است که یک اسکنر اثر انگشت مافوق صوت در زیر این صفحه نمایش نیز آن وجود دارد.

گوشی هوشمند iQOO 9T
گوشی هوشمند iQOO 9T

در پشت گوشی، یک جزیره مستطیلی داریم که سه دوربین را در خود جای داده است – دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی با سنسور GN5 سامسونگ و OIS، و دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 12 مگاپیکسل تله فوتو.

iQOO 9T یک سیستم خنک کننده مایع محفظه بخار با 3930 میلی متر مربع را ارائه می دهد. منطقه ای که به شما تضمین میدهد که اتلاف گرمای زیاد و خنک سازی مناسب دستگاه را در هنگام استفاده طولانی برای شما انجام می دهد.

قطعات داخلی گوشی دارای موتور خطی X-Axis دوگانه در سمت بالا و پایین (در حالت افقی چپ و راست) میباشد که برای تجربه لمسی و بازی مناسب است و همچنین بلندگوهای استریو دوگانه نیز وجود دارد.

تراشه Vivo V1+ قبلاً در گوشی هوشمند vivo X80 Pro معرفی شده بود، اما این اولین بار است که به یک دستگاه از مدل iQOO راه پیدا می کند. این فناوری کاهش نویز و جبران حرکت تخمینی حرکتی را ارائه می دهد که در تلویزیون ها به عنوان اثر Soap Opera شناخته می شود.

گوشی هوشمند iQOO 9T
گوشی هوشمند iQOO 9T

همچنین برای پیش نمایش عکس ها هنگام عکاسی در حالت شب استفاده می شود. در گوشی هوشمند X80 Pro این فناوری واقعاً خوب عمل کرد و دلیلی نداریم که در گوشی هوشمند iQOO 9T چیز کمتر یا متفاوتی را تجربه کنیم.

یکی دیگر از ویژگی های iQOO 9T که این را از سری 9 قبلی خود به ارث برده است باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی سیمی و 50 واتی بی سیم است. ما در گذشته ادعای 8 دقیقه‌ ای شارژ از 0 تا 50 درصد را درست اعلام کرده‌ایم، درضمن باتری در 20 دقیقه کاملا پر می‌شود، بنابراین ما کاملاً مطمئن هستیم که این مورد در مورد 9T نیز صادق است.

iQOO 9T دارای دو نسخه رنگی است – یک نسخه Legend با نوار و رنگ‌های BMW M Motorsport و یک نسخه مشکی ساده به نام آلفا. قیمت این گوشی هوشمند 49999 روپیه با (رم 8/128 گیگابایت حافظه) یا 54999 روپیه با (رم 12/256 گیگابایت حافظه) است و خریداران اولیه یک گیم پد رایگان iQOO دریافت خواهند کرد که ارزش آن 3999 روپیه است که به صورت جداگانه در بازار فروخته می شود. فروش در فروشگاه آنلاین iQOO در هند هم اکنون باز است، در حالی که آمازون فروش آن را از 4 آگوست آغاز خواهد کرد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس