اکنون می توانید از ادوبی فتوشاپ به صورت رایگان در وب استفاده کنید

53
0
ادوبی فتوشاپ به صورت رایگان

از این پس کاربران Adobe می توانند به صورت رایگان در وب به Photoshop دسترسی داشته باشند. اما آیا برای همه اینطور است؟ و از کدام ویژگی های آن می توان استفاده کرد؟ بیایید ادوبی فتوشاپ به صورت رایگان را بررسی کنیم.

فرقی نمی کند در چه زمینه ای به فعالیت می پردازید، تقریباً به طور قطع تا به امروز حداقل یکبار نام ادوبی فتوشاپ را شنیده اید. این ابزار قدرتمند چندین ویژگی مفید برای ویرایش عکس ها، طرح ها و موارد دیگر ارائه می کند. و به زودی، استفاده از آن در رایانه شما می تواند بسیار ساده تر شود.

ادوبی آزمایش نسخه وب رایگان فتوشاپ را آغاز کرده است و قصد دارد در زمان مناسب آن را برای تمام افراد عرضه کند. این مقاله آنچه را که اتفاق می‌افتد و اینکه چه کسانی می‌توانند به نسخه رایگان دسترسی داشته باشد را بررسی می‌کند. همچنین اینکه به چه ابزارهایی می‌توانید دسترسی داشته باشید، آشنا خواهید شد.

Adobe در حال آزمایش یک نسخه رایگان فتوشاپ در وب است

در ژوئن 2022، Adobe شروع به آزمایش نسخه رایگان جدید Adobe Photoshop بر روی مرورگرهای وب کرد. این شرکت در حال حاضر دارای نسخه وب ساده شده با قابلیت‌های محدود است، اما نسخه فعلی در حال آزمایش دارای طیف گسترده‌تری از ابزارها است.

در حالی که بسیاری از ویژگی‌ها در حال حاضر رایگان هستند، Adobe قصد دارد بسیاری از این ویژگی‌ها را بعدها در اختیار مشترکین دارای حق اشتراک قرار دهد.

چه کسانی و از کجا می توانند به فتوشاپ رایگان در وب دسترسی داشته باشند؟

چه کسانی و از کجا می توانند به فتوشاپ رایگان در وب دسترسی داشته باشند؟
چه کسانی و از کجا می توانند به فتوشاپ رایگان در وب دسترسی داشته باشند؟

برای شروع، Adobe در حال آزمایش نسخه وب رایگان فتوشاپ خود در کانادا است. قبل از ویرایش تصاویر یا طرح های خود باید برای ایجاد یک حساب کاربری ثبت نام کنید، البته انجام این کار رایگان است.

می‌توانید از نسخه وب رایگان Adobe در چندین رایانه، از جمله مک‌بوک‌ها و دستگاه‌هایی که روی ChromeOS کار می‌کنند، استفاده کنید.

اگر خارج از کانادا زندگی می کنید، ممکن است بتوانید به نسخه بتا دسترسی داشته باشید. سافاری در حال حاضر پشتیبانی نمی‌شود، بنابراین باید از Chrome یا Edge استفاده کنید.

چه ویژگی هایی در نسخه وب رایگان فتوشاپ موجود است؟

نسخه رایگان فتوشاپ Adobe دارای ابزارهای مختلفی است که می توانید بدون نیاز به فعال کردن اشتراک پولی از آنها استفاده کنید.

استفاده از لایه‌ها در فتوشاپ یک راه عالی برای دستیابی به نتیجه‌ی مورد نظر است، و می‌توانید از طریق نسخه جدید وب نیز از این ویژگی استفاده کنید.

چه ویژگی هایی در نسخه وب رایگان فتوشاپ موجود است؟
چه ویژگی هایی در نسخه وب رایگان فتوشاپ موجود است؟

اگر می‌خواهید ابعاد تصاویر خود را تغییر دهید، می‌توانید از ویژگی Transform برای تغییر اندازه استفاده کنید. همچنین می‌توانید از ابزار Dodge برای افزودن روشنایی به بخش‌های خاصی از پروژه خود استفاده کنید، در حالی که Spot Healing به شما امکان می‌دهد جزئیات غیرضروری را حذف کنید. می‌توانید این ویژگی‌ها، به‌علاوه برخی ویژگی های دیگر را در نوار ابزار سمت چپ پیدا کنید.

چه ویژگی هایی در نسخه وب رایگان فتوشاپ موجود است؟
چه ویژگی هایی در نسخه وب رایگان فتوشاپ موجود است؟

پس از استفاده از این نسخه، مطمئنا متوجه خواهید شد که نسخه وب فتوشاپ نسبت به برنامه دسکتاپ رابط شیک تری دارد و کارشما را نیز آسان تر می کند.

برنامه های عرضه آتی Adobe

در حالی که Adobe قصد دارد نسخه وب رایگان خود را در بازارهای دیگر نیز عرضه کند، اما اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان این موضوع در دسترس وجود ندارد.

Adobe همچنین اعلام نکرده است که کدام ابزارها را منحصر به مشتریان دارای حق اشتراک پولی می کند. اما با همه ی اینها، این شرکت عنوان کرده است که کاربران همچنان می توانند به ابزار های مهم این پلتفرم دسترسی داشته باشند.

با این کار نرم افزار فتوشاپ در دسترس تر می شود

در حالی که این تصمیم هنوز در گام های اولیه خود است، نسخه قابل دسترس فتوشاپ دارای پتانسیل قابل توجهی برای ساده کردن گردش کار و کمک به کاربران است تا ایده های خود را اجرایی کنند.

اگر ساکن کانادا هستید، نسخه رایگان فتوشاپ را امتحان کنید تا متوجه شوید که آیا برای شما مناسب است یا خیر. و اگر در جای دیگری زندگی می کنید، پس لازم است تا کمی صبر داشته باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس