نحوه بستن برنامه ها در آیفون 13

218
0
نحوه بستن برنامه ها در آیفون 13

اپل به تازگی از آیفون 13 با چندین ویژگی و پیشرفت جدید رونمایی کرد. با این حال، برخی از کاربرانی که احتمالا از آیفون 8 یا آیفون‌های نسل قبلی استفاده می کردند، ممکن است در مورد چگونگی بستن برنامه‌ها در آیفون 13 کمی گیج شده باشند. اپل از زمان عرضه آیفون X، رابط کاربری iOS را بسیار تغییر داده است. فرآیند بستن برنامه ها در iPhone 13 بهبود یافته است زیرا به طی کردن مراحل کمتری نیاز دارد.

با توجه به طراحی نمایشگر در آیفون 13، اپل دستگاه را بدون تاچ آیدی عرضه کرد. با این حال، این شرکت Face ID را برای ارائه امنیت بهتر روی آن پیاده سازی کرد. تمامی دستگاه ها از جمله سری آیفون 13، سری آیفون 12، سری آیفون 11، آیفون XS، آیفون XR و آیفون X از Face ID روی تاچ آیدی پشتیبانی می کنند. در ادامه یک روش گام به گام برای انجام این کار وجود دارد.

نحوه بستن اپلیکیشن ها در آیفون 13 بدون دکمه هوم

قبل از بستن برنامه ها، مطمئن شوید که هر یک از فعالیت های خود را ذخیره کرده اید، زیرا بسته شدن آن ممکن است منجر به از دست رفتن داده های جدید شود.

بستن یک برنامه در آیفون 13 کار بسیار آسانی است، زیرا اپل روش هایی را برای انجام این کار معرفی کرده است.

مراحل بستن برنامه ها در آیفون 13

هنگام استفاده از تلفن هوشمند خود، همیشه انگشت خود را از پایین به بالا بکشید و در وسط صفحه مکث کنید تا منوی Recent app’s باز شود.

اکنون می‌توانید با کشیدن انگشت به چپ و راست بین برنامه‌ها جابه‌جا شوید، یا می‌توانید با کشیدن به سمت بالا هر برنامه‌ای را که می‌خواهید، ببندید.

مراحل بستن برنامه ها در iPhone 8، iPhone SE

از آنجایی که این گوشی‌های هوشمند از Touch ID پشتیبانی می کنند و همچنین دکمه هوم اختصاصی دارند، روش بستن برنامه‌ها در این دستگاه‌ها کمی متفاوت است.

روی دکمه Home دوبار کلیک کنید تا منوی Recents App باز شود.

سپس، بین برنامه ها جابه جا شوید.

برنامه‌ای را که می‌خواهید ببندید به سمت بالا بکشید.

گاهی اوقات بستن و باز کردن مجدد برنامه ای که با مشکل روبرو شده است بسیار خسته کننده می شود. با این حال، احتمال بروز این مشکل در آیفون بسیار کم است، اما توصیه می شود همیشه تغییرات مورد نظر خود را قبل از بستن برنامه در آیفون خود ذخیره کنید.

3.2/5 - (4 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس