اینستاگرام تایید کرد که در حال آزمایش قابلیت Repost است

77
0
آزمایش قابلیت Repost

ممکن است یک ویژگی جدیدی به اینستاگرام اضافه شود که به کاربران این امکان را می دهد تا پست ها یا ریلزهای دیگران را در صفحه خود پست کنند.آزمایش قابلیت Repost توسط اینستاگرام کلید خورده است.

این قابلیت توسط Matt Navarra، تحلیلگر رسانه های اجتماعی، که یک اسکرین شاتی را در توییتر خودش منتشر کرده بود، مشخص شد. در آن اسکرین شات یک تب جدید در پروفایل به نام “Reposts” وجود داشت. اینستاگرام بعداً در بیانیه ای برای TechCrunch تأیید کرد که در حال تست این ویژگی است.

“ما در حال بررسی این قابلیت برای اشتراک گذاری مجدد پست ها در فید هستیم – مشابه روشی که می توانید در استوری ها مجدداً پستی را به اشتراک بگذارید – تا افراد بتوانند آنچه را که خوششان آمده را به اشتراک بگذارند، و به این ترتیب به سازندگان اصلی برای کارشان اعتبار داده می شود[…] ما قصد داریم به زودی این قابلیت را بر روی تعداد محدودی از کاربران آزمایش و بررسی کنیم.”

در حال حاضر، رایج ترین راه برای پست مجدد یا اشتراک گذاری پست ها، افزودن آنها به استوری است که آن هم بعد از 24 ساعت منقضی می شود. این ویژگی جدید “Repost” با ارسال یک ریلز یا پستِ بازپست شده به فید اصلی فالوورهای یک کاربر به جای استوری عمل می کند. هم توییتر و هم تیک تاک هر کدام این ویژگی را دارند.

این ویژگی repost اینستاگرام فعلا اینگونه به نظر می رسد.

h/t @alex193a pic.twitter.com/ldOX5PO4Eg

– (@MattNavarra) Matt Navarra 9 سپتامبر 2022

اسکرین شات های منتشر شده نشان می دهد که این ویژگی repost به این صورت است که «پست هایی را به دوستانتان توصیه کنید که ممکن است از طریق پست کردن مجدد آن در فید یا استوری از آن لذت ببرند». این ویژگی Repost در منوی اشتراک گذاری یک پست یا ریلز قرار می گیرد و فالوورها می توانند به آن محتوای باز پست شده به آن فردی که این پست را بازنشر کرده، پاسخ دهند. علاوه بر این، تب repost در پروفایل کاربر هم نشان داده می شود تا فالوورها نیز بتوانند آن را ببینند. کاربران همچنین ممکن است بتوانند قبل از به اشتراک گذاشتن یک repost، متن یا تصویری را نیز به آن اضافه کنند.

اخیرا، اینستاگرام از طریق ریلز و محتوای ویدیویی فشار زیادی را اعمال کرده است، و چندی قبل از آن هم ویژگی فروشگاه را تحت فشار قرار داده است – و به خاطر تلاش برای رقابت با محبوبیت شدید پلتفرم ویدیوی کوتاه TikTok ، چشم انداز اصلی این برنامه اجتماعی را از یک مکانی برای اشتراک گذاری عکس ها نادیده گرفت و بی اهمیت نشان داد. آزمایش قابلیت Repost می تواند گام مفیدی در جهت پیشرفت برای اینستاگرام باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس