دوربین گلکسی S24 اولترا با قدرت زوم 105 برابری

111
0
گلکسی S24 اولترا

شایعات درباره‌ی گلکسی S24 اولتر مدت‌ها قبل از اینکه حتی توسعه‌ی گلکسی اس ۲۳ تمام شود، شروع شده بود. یکی از این شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس ۲۴ اولترا دوربین تله‌فوتو بهبودیافته‌ای خواهد داشت و امروز افشاگری اطلاعاتی در این زمینه فاش کرده است.

گلکسی S24 اولترا

براساس گزارشات و براساس توییت منتشرشده توسط افشاگری به نام RGcloudS، گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای دوربین تله‌فوتو با روشنایی Gen4 و دیافراگم بین F2.5 و F.9 خواهد بود. هر دوی این موارد دوربین تله‌فوتو را قادر به ثبت تصاویری با زوم ۱۵۰ برابری می‌کند که در مقایسه با زوم ۱۰۰ برابری در گلکسی اس ۲۲، ۵۰ درصد بیشتر است.

نکته‌ی جالب‌تر این است که افشاگر ادعا می‌کند دوربین تله‌فوتو در گلکسی اس ۲۴ می‌تواند قابلیت زوم متغیر داشته باشد. ماه گذشته، زمانی که LG Innotek دوربین تله فوتویی را معرفی کرد که می‌توانست محدوده‌ی زوم پیوسته از 4x تا 9x را ارائه دهد، ما امیدوار بودیم که گلکسی اس ۲۴ هم بتواند قابلیتی مشابه داشته باشد و به‌نظر می‌رسد شاهد وجود چنین قابلیتی در پرچم‌دار ۲۰۲۴ این شرکت خواهیم بود.

به‌گفته‌ی این افشاگر، دوربین تله‌فوتو در گلکسی اس ۲۴ باوجود ارائه‌ی قابلیت زوم بسیار بهتر نسبت به نسل قبلی خود، هنوز هم به خوبی دوربین می ۱۳ اولترا شیائومی خواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی احتمالا دوربین تله‌فوتو شگفت‌انگیزی خواهد داشت. باتوجه به‌اینکه Mi 13 شیائومی قرار است در نمایشگاه MWC 2023 معرفی شود، می‌تواند تهدیدی جدی برای گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ باشد.

sammobile

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس