مجموعه NFT پیتر شیف رونمایی شد

21
0
مجموعه NFT پیتر شیف

پیتر شیف، معروف به دشمن بیت کوین و طرفدار طلا، با اعلام مجموعه NFT خود در شبکه بیت کوین، جامعه رمزارزها را شوکه کرده است. مجموعه NFT پیتر شیف رونمایی شد.

مجموعه NFT پیتر شیف

پیتر شیف که به مدت طولانی به بیت کوین اعتقاد منفی داشت و برای آن ارزشی قائل نبود، به نظر می‌رسد که در نهایت تصمیم به انتشار مجموعه NFT خود در شبکه بیت کوین گرفته است. یکی از بزرگ‌ترین منتقدان بیت کوین که در دهه گذشته تلاش کرده است که به بیتکوینرها اثبات کند که بیت کوین بی‌ارزش است، اکنون در صدد کسب سود از Ordinals است.
این اقتصاددان و حامی سرسخت طلا، با مجموعه هنری توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) همکاری خود را با بیت کوین اعلام کرده است که قرار است به زودی در حراجی در معرض فروش قرار بگیرد. این تصمیم و اعلام پیتر شیف باورنکردنی بود و جامعه رمزارزها را شوکه کرد.
افراد فعال در حوزه رمزارزها در توییتر با تعجب به اعلام این اقتصاددان واکنش نشان دادند. این شوک از خبر ورود این اقتصاددان به حوزه رمزارزها به حدی زیاد بود که برخی مدعی شدند که حساب او در تویتر هک شده است. آنتونی پامپلیانو، کارآفرین حوزه ارزهای دیجیتال، در یک توییت نوشت، خوش آمدی، پیتر. ما منتظر ورودت بودیم.
البته پیتر شیف حتی پس از اعلام ورود خود به دنیای رمزارزها و بیت کوین، عقیده خود درباره ارزهای دیجیتال را تغییر نداده است. پیتر شیف در توییت خود نوشت که، این یک هنر است و یک احترام به طلا. اما برای بیتکوینرها هم چیزی وجود دارد. اما هنوز عضو این باشگاه نیستم. وقتی یک کاربر توییتر پرسید که آیا شما فکر می‌کنید قرار دادن NFTهای شما روی بیت کوین ارزش دارد، اما خود بیت کوین ارزشی ندارد؟ پیتر شیف پاسخ داد: درست است!
با توجه به اعلان پیتر شیف، مجموعه NFT او شامل تابلوی اصلی “تریومف طلایی” به همراه چندین کتیبه و Ordinals است که روی شبکه بیت کوین منقش می‌شوند.
این مجموعه از طریق یک حراج در تاریخ 2 ژوئن شروع و تا 9 ژوئن ادامه خواهد داشت.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس