بررسی بازی‌های سرویس گلد ایکس باکس لایو دسامبر ۲۰۲۲

72
0
بازی‌های سرویس گلد ایکس باکس لایو

با رسیدن به آخرین روز ماه میلادی، مایکروسافت همچون همیشه بازی‌های سرویس گلد ایکس باکس لایو در ماه آینده یعنی دسامبر ۲۰۲۲ را معرفی کرد.

بازی‌های سرویس گلد ایکس باکس لایو

در Xbox One و Xbox Series X/S، مشترکین می‌توانند Colt Canyon (با قیمت ۱۵ دلار) را از ۱ تا ۳۱ دسامبر (۱۰ آذر تا ۱۰ دی) دریافت کنند. Bladed Fury (با قیمت ۲۰ دلار) به عنوان یک بارگیری رایگان از ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ تا ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۵ آذر تا ۲۵ دی) در دسترس خواهد بود.
Colt Canyon یک شوتر پیکسل آرت ۲ بعدی است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. بازیکنان با در دست گرفتن کنترل یک گاوچران سعی می‌کنند شریک زندگی خود را از دست راهزنان نجات دهند. کلت کانیون با عناصر روگ‌لایک و مراحل تصادفی و ارتقاهای فراوان، سفری سخت‌تر نسبت به سبک هنری زیبای آن است.

Bladed Fury یک بازی اکشن دوبعدی است که در چین باستان با سبک هنری متاثر از اساطیر چینی شکل گرفته است. این بازی ترکیبی از سبک هک اند اسلش با عناصر پلتفرمینگ توصیف می‌شود. اگرچه کمپین کوتاه ۳-۴ ساعته است، اما اکشن گرم و زیبای آن می‌تواند برای یک روز سرد سرگرم‌کننده باشد.

به‌ عنوان بخشی از سری بازی‌های سرویس گلد ایکس‌ باکس در ماه نوامبر، اعضا همچنان می‌توانند Pretorians – HD Remaster را تا پایان امروز دانلود کنند، در حالی که Dead End Job تا ۱۵ دسامبر برای ثبت در اکانت در دسترس خواهد ماند.

سرویس Xbox Games with Gold از اکتبر ۲۰۲۲ دیگر شامل عناوین کنسولی قدیمی مایکروسافت، ایکس باکس ۳۶۰ نمی‌شود. یکی از سخنگویان مایکروسافت هنگام اعلام این خبر گفته بود:

ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای تکامل تجربه Xbox بر اساس تعامل جامعه بازیکنان، بازخورد و تغییر اولویت‌های شرکت هستیم. به دلیل محدودیت‌های فنی و مجوز، به محدودیت‌های توانایی خود برای آوردن بازی‌های جدید به کاتالوگ از گذشته رسیده‌ایم. ما همچنان بر ارائه عناوین Xbox One از طریق برنامه Games with Gold تمرکز خواهیم کرد.

خرید پیشنهادی استودیو اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت بدون قید و شرط در کشور صربستان تایید شده است. همچنین ادعا شده که سازنده ایکس باکس به احتمال زیاد به زودی امتیازاتی را به رگولاتورهای اتحادیه اروپا در تلاش برای کمک به پیشبرد قرارداد بحث برانگیز ۶۸.۷ میلیارد دلاری، ارائه خواهد کرد.

منبع: VGC

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس