Xbox Game Preview چیست؟

81
0
Xbox Game Preview چیست؟

بازی کردن بازی ها قبل از انتشار رسمی، برای نسخه های آزمایشی یا بتا محفوظ است. اما در Xbox، می‌توانید این کار را از طریق Xbox Game Preview انجام دهید. اگر به بازی کردن عناوین قبل از انتشار علاقه دارید، Xbox Game Preview ممکن است برای شما مناسب باشد. Xbox Game Preview چیست؟

اما Xbox Game Preview چیست و از چه بازی هایی پشتیبانی می‌کند؟ در این مقاله بررسی می‌کنیم.

Xbox Game Preview به شما امکان می‌دهد عناوین در حال تولید را خیلی قبل از انتشار بازی کنید، بازخورد خود را به توسعه دهندگان بازی ارائه دهید و به پیشرفت بازی کمک کنید.

به همین دلیل، بسیاری از بازی های موجود در Xbox Game Preview ممکن است دارای اشکالات، باگ ها یا خطاهای اساسی باشند. اگر با یک باگ یا اشکال مواجه شدید، می‌توانید آن را به توسعه دهندگان گزارش دهید و روی توسعه بازی تأثیر مثبتی داشته باشید.

Xbox Game Preview راهی عالی برای تجربه عناوین از توسعه دهندگان کوچکتر و کمتر شناخته شده به عنوان یک راه دسترسی اولیه برای بازی است. حتی اگر به عیب یابی باگ ها علاقه ندارید، Xbox Game Preview می‌تواند به شما این امکان را بدهد که بازی را خیلی زودتر از زمان انتشار، تجربه کنید.

یک مثال عالی، بازی Slime Rancher است. بازی ای که به طور کامل از طریق Xbox Game Preview تولید شده و دنباله آن، Slime Rancher 2، تقریبا یک سال زودتر در Xbox Game Preview عرضه شد.

Xbox Game Preview چیست؟
Xbox Game Preview چیست؟

با Xbox Game Pass و Xbox Cloud Gaming، دسترسی و پخش عناوین پیش از انتشار در Xbox Game Preview شاید حتی نیاز به خرید بازی را برطرف کند.

Xbox Game Preview یک راه عالی برای درگیر شدن در توسعه بازی ها و اجرای عناوین است. به دلیل ماهیت ناتمام، فرجام عناوین آن غیرقابل پیش بینی است.

از کجا می‌توانیم Xbox Game Preview را پیدا کنیم؟

اگر می‌خواهید تجربه Xbox Game Preview را شروع کنید، ساده ترین راه از طریق کنسول Xbox One یا Series S|X یا فروشگاه رسمی مایکروسافت است.

برای پیدا کردن Xbox Game Preview در کنسول Xbox، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه Xbox را روی کنترلر خود فشار دهید تا منوی راهنما باز شود.
  • به برگه های پایین بروید و فروشگاه را انتخاب کنید.
  • از منوی اصلی فروشگاه، از گزینه های سمت چپ برای برجسته کردن بازی ها استفاده کنید.
  • Home Games را انتخاب کنید تا دسته بندی های مختلف بازی ظاهر شود.
  • دسته های نمایش داده شده را به پایین اسکرول کنید تا پیش نمایش بازی را پیدا کنید.
  • برای مشاهده عناوین موجود، نمایش همه را انتخاب کنید.

از طرف دیگر، بسیاری از عناوین Game Preview به Xbox Game Pass گره خورده اند، سرویس دیگری که مایکروسافت بازی محور ارائه می‌دهد. استفاده از ویژگی های Xbox Game Pass می‌تواند عناوین Game Preview را برای شما قابل دسترس تر کند و به طور کلی تجربه شما را بهبود بخشد.

انواع بازی ها در Xbox Game Preview

اکنون می‌دانید که Xbox Game Preview چیست و چگونه آن را پیدا کنید. شاید بخواهید بدانید که Xbox Game Preview از چه نوع عناوینی پشتیبانی می‌کند.

به طور کلی، Xbox Game Preview از توسعه دهندگان کوچک و عناوین مستقل پشتیبانی می‌کند. با این حال، این بدان معنا نیست که بازی های Xbox Game Preview ارزش بازی کردن را ندارند یا این سرویس هیچ بازی AAA ندارد.

در ابتدا بازی هایی مانند PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) و 7 Days to Die به عنوان عناوین Xbox Game Preview عرضه شده اند. از طریق رفع اشکال های متعدد و بازخوردهای بازیکنان، به طور کامل بر روی کنسول ها عرضه شدند.

با وجود عناوین بیشتر شناخته شده، Xbox Game Preview یک پلتفرم عالی برای تجربه بازی های کمتر شناخته شده ایست که ممکن است از دست داده باشید، مانند Prodeus, a Doom (1993) FPS.

در مجموع، Xbox Game Preview، بسیار شبیه به Xbox Game Pass است. یک پلتفرم عالی برای تجربه بازی های مختلف است و بازی ها را پیش از انتشار رسمی، منتشر می‌کند.

از انواع بازی های Xbox نهایت استفاده را ببرید

با خدمات Xbox مانند Game Preview، Game Pass و Cloud Gaming که گزینه های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد، Xbox تجربه بازی اجتماعی خود را در کنار بازی به طور کلی گسترش دهد.

با پیوند دادن Discord به Xbox، می‌توانید بازی های اجتماعی را بین پلتفرم تجربه کنید و عناوین Game Preview را تجربه کنید و بدون توجه به کنسول با بازیکنان معاشرت کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس