سریال Wednesday پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس شد

101
0
سریال Wednesday

سریال Wednesday سرانجام منتشر شد و در همین ابتدای کار توانسته نظر مثبت بسیاری از مخاطبان را جلب کند و آمار و ارقام خوبی را به ثبت برساند. این سریال فانتزی ترسناک با بازی جنا اورتگا با ۳۴۱.۲ میلیون ساعت بازدید پس از اول نمایش خود در ۲۳ نوامبر در صدر جدول ۱۰ فیلم برتر نتفلیکس قرار گرفت.

سریال Wednesday

سریال Wednesday
Wednesday

طبق آمارهای نتفلیکس، بیش از ۵۰ میلیون خانوار از زمان پخش تا به حال این سریال را تماشا کرده‌اند. به همین بهانه، نتفلیکس در توییتی از سریال Wednesday بخاطر این عملکرد خوب و پیشی‌ گرفتن از سریال Stranger Things که پیش از این رکورددار بیشترین ساعت تماشا در یک هفته بود تمجید کرده است. در خلاصه داستان این سریال آمده:

سریال Wednesday یک داستان رمزآلود و فراطبیعی است که حول شخصیت آدامز ونزدی به عنوان دانش‌آموز آکادمی Nevermore جریان دارد. وی در آنجا باید بتواند قدرت‌های روانی در حال رشد خود را کنترل کند، یک هیولا را از تخریب شهر متوقف کند و معمای ماوراء‌طبیعی که حدود ۲۵ سال قبل خانواده او را تحت تاثیر قرار داده است، حل کند.

سریال Wednesday
Wednesday

این سریال بر اساس شخصیت Wednesday در داستان خانواده آدامز نوشته چارلز آدامز ساخته شده و توجه تیم برتون به جزییات شخصیت‌ها از لباس ونزدی گرفته تا مدل موی خاص گومز بسیار شگفت‌انگیز است. کریستینا ریچی، گوئندولین کریستی (بازیگر سریال تاج و تخت)، جورج بورچا، اما مایرز، ریکی لیندهوم، ویلیام هیوستون و جیمی‌ مک‌شین از دیگر بازیگران این سریال هستند.

منبع: GameSpot
امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس