باز کردن قفل گوشی اندروید | آموزش وارد شدن به گوشی اندروید در صورتی فراموشی رمز

139
0
باز کردن قفل گوشی اندروید

اگر رمز گوشی اندروید خود را فراموش کرده اید، نگران نباشید، ما قصد داریم در این مقاله نحوه باز کردن قفل یک گوشی اندروید را به شما آموزش دهیم.

باز کردن قفل گوشی اندروید

اندروید گزینه های امنیتی زیادی برای ایمن سازی دستگاه شما ارائه کرده است، از جمله؛ الگو، رمز عبور، پین و گزینه های دیگر مانند تشخیص چهره و اثر انگشت.  با این حال، ممکن است تحت شرایطی رمز عبور خود را فراموش کنید.

مقاله های مرتبط:

استفاده از اپل واچ، مک و آیفون برای باز کردن قفل یکدیگر استفاده کنید

معرفی 9 مورد از بهترین ویژگی های مخفی iOS 16

چگونه ویجت صفحه قفل آیفون را قرار دهیم

 چند دلیل وجود دارد که چرا ممکن است این اتفاق بیفتد، : ممکن است رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، یا یک تلفن اندرویدی دست دوم خریداری کرده اید که نمی دانید رمز عبور آن چیست، یا حتی ممکن است بیومتریک کار نکند.

اگر شما نیز در موقعیت اینچنینی هستید، پس این مقاله برای شما مناسب است.  ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در صورت فراموش کردن رمز عبور گوشی اندروید خود، قفل آن را باز کنید.

 باز کردن قفل گوشی اندرویدی بدون رمز عبور

باز کردن قفل گوشی ساده نیست. یک روش ADB وجود دارد که ممکن است نتیجه بخش باشد، اما اکثر مردم نمی توانند بدون داشتن اطلاعاتی در این زمینه از آن استفاده کنند.  اینجاست که DroidKit به کار می آید.

 DroidKit راه‌حل‌هایی برای رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است در یک دستگاه Android با آن مواجه می‌شوید را به شما ارائه می‌دهد.  DroidKit شما را قادر می سازد قفل دستگاه اندرویدی خود را بدون رمز عبور باز کنید، فایل های از دست رفته را بازیابی کنید، یا مشکلات اندروید را بدون روت کردن رفع کنید.

DroidKit از طیف گسترده ای از قفل های صفحه اندروید مانند پین، رمز عبور، بیومتریک و موارد دیگر پشتیبانی می کند.  DroidKit  احتمال موفقیت بالایی در باز کردن قفل تلفن های اندرویدی دارد، به شرطی که در لیست دستگاه های پشتیبانی شده آنها باشد.

 بیش از 20000 دستگاه اندرویدی از جمله تبلت ها را پشتیبانی می کند.  OnePlus تنها سازنده ای است که در این لیست طویل نیست و آنها قول داده اند که به زودی خدماتی برای آن نیز ارائه کنند.

علاوه بر این، DroidKit با تمام محدودیت‌های «Find My Device» مطابقت دارد و هیچ مشکلی برای باز کردن قفل دستگاه Android شما وجود نخواهد داشت.

 توجه: مراحل زیر ممکن است داده های دستگاه شما را حذف کند.  برای محافظت از فایل های خود، بهتر است ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات خود در رایانه بگیرید.

نحوه باز کردن قفل دستگاه اندرویدی بدون رمز عبور با استفاده از DroidKit

با توجه به اینکه دستگاه اندرویدی شما اندروید 4.4 و بالاتر دارد، در اینجا نحوه باز کردن قفل هر گوشی اندرویدی با استفاده از DroidKit آورده شده است.

DroidKit را در سیستم عامل Mac یا Windows خود دانلود کنید و تلفن Android خود را به رایانه متصل کنید.

باز کردن قفل گوشی اندروید
باز کردن قفل گوشی

گزینه Unlock Screen را انتخاب کنید و سپس روی گزینه Start کلیک کنید.

باز کردن قفل گوشی اندروید
باز کردن قفل گوشی اندروید

روی گزینه Remove Now کلیک کنید تا یک فایل پیکربندی برای باز کردن قفل دستگاه شما آماده شود.

 سپس، سازنده دستگاه اندرویدی خود را انتخاب کنید.

باز کردن قفل گوشی اندروید
باز کردن قفل گوشی اندروید

دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا دستگاه خود را در حالت بازیابی قرار دهید و داده های آن را پاک کنید.

 پس از انجام مراحل، صفحه قفل حذف می شود و قفل دستگاه شما باز می شود.

پس از باز شدن قفل دستگاه، می توانید برنامه های مورد علاقه خود را بدون اینکه نگران از دست دادن اطلاعات خود باشید، نصب کنید.  در مقایسه با روشADB  که انجام آن بسیار دشوار است، این روش بسیار راحت تر است.

 این واقعیت که برای بازنشانی رمزعبور دستگاه Android خود نیازی به روت کردن ندارید، بهترین بخش استفاده از DroidKit است.

قفل دستگاه اندروید خود را به راحتی باز کنید

 می توانید از روشی که در بالا گفته شد برای باز کردن قفل هر دستگاه اندرویدی که رمز آن را فراموش کرده اید، استفاده کنید.  DroidKit  ابزار مناسب تر و بسیار بهتر نسبت به ADB برای باز کردن قفل گوشی های اندرویدی است.

همانطور که قبلا ذکر شد، DroidKit چیزی بیش از یک ابزار برای باز کردن قفل گوشی های هوشمند اندرویدی است.  این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که یک گوشی اندرویدی را مدیریت کنید و بدون نیاز به روت کردن، تمامی مشکلات آن را برطرف کنید.

 در هر صورت، بهتر است دفعه ی بعد پس از باز کردن قفل گوشی، رمز عبوری برای آن تنظیم کنید که به راحتی در حافظه شما باقی بماند.  با این کار می توانید از حذف شدن اطلاعات خود جلوگیری کنید و گوشی خود را ایمن نگه دارید.  با این حال بهترین کار این است اگر برای یک دستگاه الکترونیکی  رمز عبوری تعیین می کنید، آن را یادداشت کرده و در مکانی امن نگهداری کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس