برترین برندهای کولر گازی در جهان

104
0
برترین برندهای کولر گازی در جهان

آیا می دانستید که اولین تهویه مطبوع در واقع برای کنترل رطوبت و رطوبت در یک کارخانه چاپ ساخته شد؟ از دهه 1950، AC از یک ترجیح سبک زندگی به یک نیاز حیاتی در هر مکانی از خانه گرفته تا فضاهای عمومی تغییر کرده است. تقریباً هزاران شرکت برتر تهویه مطبوع در سراسر جهان و در سراسر جهان وجود دارند و انتخاب بهترین AC یک کار طاقت فرسا است. این مقاله لیست خواسته های شما را در مورد 10 بهترین مارک های کولر گازی محدود می کند. برترین برندهای کولر گازی در جهان را در ادامه معرفی کرده ایم.

10.برترین برندهای کولر گازی در جهان: Panasonic

شرکت پاناسونیک قبلاً به عنوان شرکت برق صنعتی ماتسوشیتا شناخته می‌شد. این یک شرکت MNC ژاپنی است که دفتر مرکزی آن در کادوما، اوزاکا قرار دارد و یک شرکت بزرگ الکترونیکی پیشرو و سازنده سیستم تهویه مطبوع است. ویژگی های متمایز AC در زیر آمده است.

. تکنولوژی Intellicomfort

. تکنولوژی 3D Cool

. فناوری کمپرسور دو فن

. فیلتراسیون 4 در 1

. کندانسور مس

. فناوری پیشرفته MPFI و Turbo Cool

. کمپرسور اینورتر Intellisense

. منطق جبران ولتاژ

این ویژگی ها در واقع به آنها در فروش موفق AC خود کمک کرده است. از یک واحد تولید لامپ، بدون شک به یکی از غول‌های صنعت الکترونیک با تمرکز بر AC تبدیل شده است. ویژگی های جدید و بهبود مداوم آنها برای رقابت با سایرین در بازار قطعا نتیجه داده است.

9. Hitachi

یک شرکت چند ملیتی که از چیودا، توکیو، ژاپن پدید آمده است، یکی از تولیدکنندگان پیشرو در بهترین سیستم های تهویه مطبوع است. آنها در بین خریداران محبوب هستند زیرا محصولاتی با طیف بسیار گسترده ای از نرم کننده های درجه یک تا قیمت پایین تر را برای مصرف کنندگان خود ارائه می دهند.

. فناوری کارآمد مستقیم

. موتور آهنربای دائمی

. کمپرسور اینورتر استوایی

. ماژول فعال پاور

. عملکرد تمیز کردن خودکار

. فیلتر کوکین

. کنترل خودکار رطوبت

. تایمر روشن/خاموش با راه اندازی پیشرفته

. فناوری آب و هوای خودکار

. دیجیلاک

. توزیع هوا 4 طرفه

اینها برخی از ویژگی های ضروری است که این شرکت در AC هایی که تولید می کند ارائه می دهد. آنها AC را از مسکونی تا تجاری ارائه می دهند و یکی از بهترین مارک ها است. آنها طیف متنوعی از AC اینورتور تا AC تقسیم شده را با توجه به وضعیت اقتصادی مصرف کنندگان خود دارند. آنها همچنین خدمات پس از فروش عالی را ارائه می دهند.

8.برترین برندهای کولر گازی در جهان: Whirlpool

این یک شرکت آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شهرک منشور بنتون، میشیگان ایالات متحده آمریکا قرار دارد و میراثی 100 ساله دارد و برای تولید محصولات با کیفیت مورد اعتماد است. ویژگی های منحصر به فرد در آنها می باشد

. حس ششم هوش راحت

. تکنولوژی 3D Cool

. فناوری کمپرسور دو فن

. فیلتراسیون 4 در 1 با محافظ آنیون

. تشخیص هوشمند

ویرپول برای این برند که یکی از برترین شرکت های تهویه مطبوع شناخته شده برای محصولات با کیفیت و خدمات مشتری است، اعتماد مصرف کننده را ایجاد کرده است. این یکی از شرکت های معتبر است و با داشتن تجربه صدها ساله نوآوری های جدیدی را برای اعمال قدرت خود در صنعت ارائه می دهد و ویژگی های شگفت انگیزی را ارائه می دهد که صرفاً روی خانواده ها متمرکز است.

7.برترین برندهای کولر گازی در جهان: Voltas

شرکتی که زیر نظر تاتا اینترپرایز تأسیس شده و تنها بر تولید بهترین سیستم های خنک کننده و تهویه مطبوع تمرکز دارد. آنها ویژگی های عالی مانند

. کمپرسور دو مرحله ای ثابت

. جریان هوا متقاطع رفت

. حالت خواب هوشمند

. اسپین های هیدروفیلیک

. کندانسور مسی

. مبرد سازگار با محیط زیست

. فیلترها

آنها بازار گسترده ای را در کشور خود و در تجارت بین المللی به دست آورده اند. یکی از قدیمی ترین برندهای هندی است که انواع AC را از تجاری تا خانگی تولید می کند. Voltas برای خرید AC از برترین شرکت های تهویه مطبوع یک انتخاب ثابت بوده است.

6. Carrier

شرکت کریر آمریکایی مستقر در پالم بیچ گاردنز فلوریدا، ایالات متحده برای خدمت به تقاضای فزاینده برای هوا و فن آوری های الکترونیکی تأسیس شد و خدماتی مانند ارائه می دهد.

. تشخیص نشت مبرد

. پاک کننده

. رطوبت ساز نسل بعدی

. کندانسور مس

. مبرد سازگار با محیط زیست

Hybridjet Invertor برای خنک کننده دقیق

این باعث شده است که آن را به یکی از شرکت های معتبر در برترین شرکت های تولید AC تبدیل کند. آنها که به دلیل طراحی خارق‌العاده و ساخت محصول خود شناخته می‌شوند، رقابت بزرگی در تولید بهترین سیستم‌های تهویه مطبوع برای شرکت‌های برتر بوده‌اند.

5. Lucky Goldstar (LG)

LG Electronics Inc با تاسیس Goldstar، یک شرکت MNC تولید کننده لوازم الکترونیکی کره جنوبی از Yeouido-dong، سئول است. ال‌جی برندی قابل اعتماد است که بیشتر به خاطر عمر طولانی محصولاتش و خدمات عالی به مشتریانش، برخی از ویژگی‌هایی که آن‌ها را از سایر بهترین برندهای تهویه مطبوع متمایز می‌کند، شناخته شده است.

. راحتی موسمی برای مقابله با رطوبت بالا

. فیلتر محافظ دوگانه برای از بین بردن باکتری ها و قارچ های مضر

. فناوری دور کردن پشه

. سوال حفاظت سیاه و سفید با قابلیت تمیز کردن خودکار.

اینها دلایل رشد موفق آنها و افزایش تقاضا برای AC آنها است. ال جی برای مدت طولانی جایگاه اول را در صنعت به خود اختصاص داده است و هنوز هم ادامه دارد. مشتریان به دلیل طراحی واضح و قیمت مقرون به صرفه و محصولات با کیفیت خوب به این برند اعتماد کرده اند که اساساً ارزش خوبی برای پول آنها دارد.

4.برترین برندهای کولر گازی در جهان: Bluestar

یک شرکت MNC هندی که صرفاً مبتنی بر تهویه مطبوع و تبرید تجاری است از بمبئی، هند سرچشمه گرفته است. آنها دارای ویژگی هایی مانند

. فیلتراسیون هوای پیشرفته

. فیلتراسیون لوله از راه دور

. کمپرسور دوار با راندمان بالا

. عملکرد توربو

. باله های اواپراتور آبی هیدروفیل

. کندانسور مسی باله آبی ضد خوردگی

به دلیل این ویژگی ها و بسیاری دیگر از این قبیل، بلواستار توانسته است در این صنعت و در برترین شرکت های تهویه مطبوع در جهان نامی برای آن ها کسب کند. آنها قدیمی ترین برند هندی با طیف گسترده ای از محصولات هستند که با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس هستند.

3. Daikin

دایکین که در ابتدا با نام Osaka Kinzoku Kogyosho تأسیس شد، با فروش خالص بیش از 17 میلیارد دلار، با داشتن بیش از 100 واحد تولیدی در سراسر جهان، برجسته‌ترین برند AC در جهان است، امتیازات و ویژگی‌های محصولات آنها به آنها کمک کرده تا از نردبان شرکت جهانی در صدر صعود کنند. موقعیت ویژگی های برجسته ای مانند

. محصولات سازگار با محیط زیست

. جریان کوآندا

. چشمان باهوش

. فناوری تخلیه جریان

. فناوری اینورتر

. عملکرد بی صدا

همه اینها آنها را از سایر AC های محبوب متمایز می کند.

2.برترین برندهای کولر گازی در جهان: O General

این برند بهترین کولر گازی تولید شده توسط فوجیتسو جنرال لیمیتد ژاپن است. آنها محبوب ترین برند در میان ضلع شرقی هستند که در آن آب و هوای سختی را تجربه می کنند. بنابراین O General AC برای آب و هوای شدید دستی طراحی شده است. آنها طیف متنوعی از اسپلیت Ac تا کولرهای هوا و غیره دارند.

آخرین ویژگی های O General هستند

. گرم و سرد

. حسگر انسانی

. فناوری V-PAM

. مبدل حرارتی چند مسیره با چگالی بالا

. مراقبت آسان از فیلتر خوشبو کننده یون های منفی هوا

آنها یکی از قدیمی ترین برندها هستند، تنوع زیادی از کولرهای گازی دارند زیرا به دلیل نام تثبیت شده خود به عنوان یکی از بهترین مارک های کولر گازی، یک برند همه کاره هستند.

1.برترین برندهای کولر گازی در جهان: Samsung

سامسونگ یک گروه برجسته در صنعت الکترونیک بوده است که به دلیل کیفیت، تنوع و محدوده قیمتی شناخته شده است زیرا ایده‌ها و اختراعات جدیدی را برای برآورده کردن نیازهای مشتریان خود ارائه کرده است. اگرچه آنها بازار ثابتی در تولید کولر گازی ندارند، اما نوآوری های جدید مداوم آنها به آنها کمک زیادی کرده است تا جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین شرکت های تهویه مطبوع به دست آورند. آنها اولین شرکتی بودند که طراحی مثلثی بدون باد و بسیاری ویژگی های دیگر را معرفی کردند

. فیلترهای HD

. حالت خواب پیشرفته BIO

. حالت رطوبت زدایی

. مدت زمان و فناوری چند جت

. عملکرد بدون تثبیت کننده

. اینورتر قطب

. کمپرسور S-UTR

. فناوری تقویت قدرت

. کنترل هوشمند و نصب هوشمند

این ویژگی ها به آنها کمک کرده است تا بهترین Ac را در جهان تولید کنند.

برترین برندهای کولر گازی در جهان: نتیجه

برای فرار از موج گرمای سوزان ناشی از افزایش دمای جهانی، AC به بخشی ضروری از زندگی ما تبدیل شده است. زنده ماندن بدون این سیستم های تهویه مطبوع غیرممکن است زیرا آنها به یک ضرورت برای زندگی تبدیل شده اند. اگر در انتخاب بهترین AC یا شرکت‌های برتر AC سردرگم شده‌اید، این مقاله به شما کمک می‌کند مقایسه کنید و ایده روشنی برای محدود کردن انتخاب‌هایتان به شما ارائه دهد. همچنین ویژگی‌هایی را در بر می‌گیرد که با هر برند Ac متفاوت است و آنها را از رقبای خود در بازار جهانی متمایز می‌کند.

4.4/5 - (5 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس