بررسی بازیگر اصلی فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور 2)

88
0
فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور 2)

سال‌ها است که اخبار ساخت فیلم Gladiator 2 شنیده می‌شود، اما اکنون به‌نظر می‌رسد که یک قدم به ساخت این فیلم نزدیک‌تر شده‌ایم؛ چرا که طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اصلی دنباله فیلم Gladiator مشخص شده است.

بازیگر اصلی فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور 2)

پاول مسکل، بازیگر سریال Normal People در حال انجام مذاکرات نهایی با یونیورسال برای بازی در نقش لوسیوس در فیلم گلادیاتور 2 است. طبق گفته بوریس کیت از هالیوودریپورتر، مسکل یکی از چندین بازیگری است که برای این نقش تست داده بوده است.

از دیگر بازیگرانی که برای نقش لوسیوس تست بازیگری داده‌اند یا با تهیه‌کنندگان فیلم ملاقات کرده‌اند می‌توان به ریچارد مدن، مایلز تلر، آستین باتلر و تیموتی شالامی اشاره کرد که درنهایت مسکل انتخاب شد. گفته می‌شود که فیلم Gladiator 2 قرار است داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی واکین فینیکس را دنبال کند. لوسیوس در پایان فیلم Gladiator بسیار تحت تاثیر ماکسیموس با بازی راسل کرو قرار گرفته بود که او و مادرش را نجات داد.

ریدلی اسکات برای کارگردانی فیلم Gladiator 2 باز خواهد گشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم گلادیاتور ۲ بر عهده دیوید اسکارپا بوده که پیش از این با اسکات در فیلم All The Money In the World و فیلم Napoleon همکاری کرده است. فیلم Gladiator در سال ۲۰۰۰ روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۴۶۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. فیلم گلادیاتور همچنین توانست نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شود و ۵ جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای راسل کرو دریافت کند.

اسکات اخیرا فیلم Napoleon را کارگردانی کرده است که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون واکین فینیکس، ونسا کربی و بن مایلز هستیم. فیلم ناپلئون قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران و از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شود. علاوه‌بر سریال Normal People، پاول مسکل سابقه بازی در آثار دیگری چون فیلم Aftersun، فیلم The Lost Daughter، فیلم God’s Creatures و فیلم Carmen را نیز داشته است. مسکل همچنین اخیرا در فیلم Foe و فیلم Strangers جلوی دوربین رفته است.
hollywoodreporter

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس