جانی دپ در فیلم Jeanne du Barry

43
0
فیلم Jeanne du Barry

به تازگی مجموعه تصاویر جدیدی از فیلم تاریخی Jeanne du Barry منتشر شده که در آن‌ها شاهد بازگشت دوباره ستاره سینما، جانی دپ، پس از دادگاه جنجالی علیه همسر سابقش امبر هرد، به دنیای بازیگری هستیم.

فیلم Jeanne du Barry

این تصاویر که توسط نشریه فرانسوی Première در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده، دپ را در نقش لوئی پانزدهم، پادشاه قرن هجدهم فرانسه نشان می‌دهد. این فیلم که تماماً به زبان فرانسوی ضبط شده (دپ این زبان را زمانی که قبلاً در فرانسه زندگی می‌کرد، یاد گرفته) حول محور زندگی لوئی با مادام دو بری می‌چرخد.
در تصویر اول، دپ با لباس لوئی، در حال مکالمه با دو بری، با بازی مایوین لو بسکو، کارگردان پروژه دیده می‌شود که مایوین سر خود را روی شانه پادشاه گذاشته است. تصویر دوم مادام دو بری را نشان می‌دهد که در میان انبوه تماشاچیان، در جایی که به نظر می‌رسد کاخ ورسای باشد، با تواضع به لویی تعظیم می‌کند.

در این تصویر، دپ لباس سلطنتی‌تری نسبت به لباس قبلی به تن دارد که مطابق با شکوه و جلال اشرافیان کشور قبل از انقلاب فرانسه است. سومین و آخرین عکسی که توسط پریمیر به اشتراک گذاشته شده، نمای دیگری از دپ را در لباس پادشاه با رنگ‌های متفاوت و در عین حال جامه‌ای مجلل نشان می‌دهد.

فیلم Jeanne du Barry
فیلم Jeanne du Barry

علاوه بر جانی دپ و مایون، در فیلم Jeanne du Barry بازیگران دیگری همچون پیر ریچارد، لوئیس گارل، بنجامین لاورنه، نومی لووفسکی، ملویل پوپو، ایندیا هیر و پاسکال گرگوری ایفای نقش می‌کنند. به احتمال زیاد یکی از آن‌ها نقش همسر لوئی، ماری لشچنسکا را بازی خواهد کرد.

فیلم Jeanne du Barry
فیلم Jeanne du Barry

Maïwenn علاوه بر بازیگری و کارگردانی، فیلمنامه این اثر را نیز با همکاری تدی لوسی-مودست نوشته و در کنار پاسکال شوشتو و گرگوار سورلات از طریق لیبل فرانسوی Why Not Productions تهیه‌کننده فیلم است.
دپ در ژانویه ۲۰۲۲ برای نقش لوئی انتخاب شد و نتفلیکس در تیر ماه حق پخش آن را به دست آورد. این شرکت Jeanne du Barry را که در فرانسه با نام La Favorite شناخته می‌شود، در سینماهای این کشور در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد کرد. با این حال، آن را تا ۱۵ ماه بعد از اکران در سرویس استریم خود منتشر نخواهد کرد.

collider

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس