تصاویر پشت گوشی S23 فاش شد

86
0
تصاویر پشت گوشی S23

تنها چند روز تا برگزاری رویداد Galaxy Unpacked فاصله داریم. در این رویداد که ۱ فوریه ۲۰۲۳ (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) برگزار می‌شود،‌ سامسونگ قصد دارد پس از مدت‌ها انتظار سری Galaxy S23 را رونمایی کند. سری گلکسی S23 که پیش از عرضه اکثر مشخصاتش فاش شده است، از مدل‌های گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا تشکیل می‌شود. در این خبر به بررسی تصاویر پشت گوشی S23 می پردازیم.

تصاویر پشت گوشی S23

یکی از افشاگران صنعت موبایل، ایوان بلس، پوسترهای پیش‌سفارش گوشی‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا را منتشر کرده است که پنل پشتی این گوشی‌ها را به‌نمایش می‌گذارد. آن‌گونه که از تصاویر پیدا است، این گوشی‌ها به‌ترتیب با رنگ‌های وانیلی و بژ و صورتی روشن رونمایی خواهند شد. طراحی پنل پشت مدل‌های Galaxy S23 و +Galaxy S23 به‌لطف ماژول دوربین الهام‌گرفته از مدل اولترا بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد.

اس ۲۳ اولترا، پرچم‌دار جدید سامسونگ، از‌نظر طراحی در‌مقایسه‌با نسل قبل تغییر چندانی نکرده است و ظاهری مشابه Galaxy S22 Ultra 2022 دارد؛ بااین‌حال، از ویژگی‌های جدیدی از‌جمله بهبود عملکرد دید در شب و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که قطعاً تصاویر ثبت‌شده با آن تماشایی خواهند بود. گفتنی است این گوشی قلم استایلوس نیز به‌همراه دارد.

سامسونگ تاریخ پیش‌خرید محصولات جدیدش را از قبل مشخص کرده است و احتمالاً از ۱ فوریه ۲۰۲۳ پیش‌فروش سری گلسی اس ۲۳ آغاز خواهد شد. اسناد فاش‌شده نشان می‌دهند سامسونگ قصد دارد قیمت گوشی‌های سری S23 را در کره‌‌جنوبی افزایش دهد؛‌ اما کاربران ایالات متحده‌ی آمریکا از این افزایش قیمت در امان خواهند بود.

sammobile

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس