بررسی ساعت گوگل پیکسل | پیکسل واچ و مشخصات آن

26
0
ساعت گوگل پیکسل

سال گذشته، گوگل و سامسونگ با هم متحد شدند تا نسخه‌ای از Wear OS را منتشر کنند، نسخه‌ای قابل دسترس و روشن تر است و تقریباً یک سال در انحصار دستگاه‌های Samsung Watch باقی می‌ماند. اکنون، تنها با تعداد انگشت شماری از ساعت‌های هوشمند دارای سیستم عامل Wear OS 3.5، پیکسل واچ گوگل به عنوان استاندارد طلایی برای ساعت‌های هوشمند Wear OS در نظر گرفته می‌شود.

Google Pixel Watch اولین پیشنهاد پوشیدنی پیکسل گوگل است که نوید یک تجربه صاف و صیقلی را می دهد و امیدوار است به عنوان «اپل واچ اندرویدی ها» در نظر گرفته شود. Pixel Watch همچنین آینده Wear OS را به عنوان یک پلتفرم حمل می کند و بسیاری در حال تماشای آن هستند تا ببینند آیا این سیستم عامل پیشرفتی را به همراه خواهد داشت یا خیر.

Pixel Watch ویژگی هایی را معرفی کرد که Wear OS قبلاً قبل از Wear OS 3.5 داشته است، اما سیستم عامل کاملاً با جلا بیشتر و توجه بهتر به جزئیات در انیمیشن ها و صداها دوباره طراحی شده است. ساعت به گونه ای ساخته شده است که استفاده از آن در تمام روز راحت باشد و جذاب و مفید به نظر برسد.

مشخصات ساعت گوگل پیکسل

  • بدنه: ابعاد و وزن (بدون بند) 41 x 12.3 میلی متر، 36 گرم; کیس فولادی ضد زنگ مات یا جلا (80% فولاد ضد زنگ بازیافت شده)؛ نوار اکتیو فلورالاستومر با پوشش نرم لمسی
  • صفحه نمایش: 1.2 اینچی AMOLED، صفحه نمایش گرد 450 x 450، تراکم پیکسلی 320ppi، حداکثر روشنایی 1000 نیت، گوریلا گلس 5 گنبدی 3 بعدی
  • تسمه: بست اختصاصی قابل جدا شدن؛ تسمه‌های Active Band کوچک و بزرگ – متناسب با مچ‌های 130-175 میلی‌متر یا 165-210 میلی‌متر در اطراف
  • ویژگی ها: رتبه 5ATM (IP68)، پایش مداوم ضربان قلب، ردیابی خواب، نظارت بر استرس، ردیابی ورزش و تناسب اندام، گام شمار، اعلان ها، یادآوری بیکار، یاب تلفن، آب و هوا، تقویم، کنترل موسیقی، دستیار Google، پخش موسیقی، تماس ها، و همگام‌سازی اعلان از طریق LTE، برنامه‌های Wear OS، Fitbit fitness (پیش‌فرض)
  • حس گرها: قطب نما، ارتفاع سنج، سنسور اکسیژن خون، سنسور الکتریکی چند منظوره (ECG)، سنسور نوری ضربان قلب، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور نور محیط
  • نرم افزار: Wear OS 3.5، جفت با برنامه Pixel Watch 32GB eMMC. 2 گیگابایت SDRAM
  • قابلیت اتصال: بلوتوث 5.0، Wi-Fi b/g/n 2.4 گیگاهرتز، NFC، LTE و UMTS (فقط مدل LTE)، سازگار با اندروید 8.0 یا جدیدتر
  • باتری و شارژ: 294 میلی آمپر ساعت; کابل شارژ مغناطیسی USB-C (50٪ در 30 دقیقه)، شارژ 5 واتی
  • رنگ ها: ابسیدین، زغالی، گچ، بادرنجبویه، فندقی

یکپارچه‌سازی Fitbit برای Wear OS جدید است و در Pixel Watch با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جامع‌تر برای ردیابی سلامت و تناسب اندام نسبت به Google Fit به کار می‌رود. Pixel Watch با شش ماه Fitbit Premium ارائه می‌شود که ویژگی‌های پیشرفته ردیابی سلامت و دسترسی به مجموعه کاملی از ویدیوهای تمرینی و محتوای تمرکز حواس مانند تنفس هدایت‌شده و مدیتیشن را ارائه می‌دهد.

ساعت گوگل پیکسل از قیمت 349 دلار در ایالات متحده شروع می شود (399 دلار برای مدل LTE) که آن را 50 دلار ارزان تر از ساعت اپل با قیمت 399 دلار می کند. با این حال، گوگل با توجه به قیمت خود، مشتریان خود را با انتظارات بالایی از ساعت تنظیم می کند.

بیایید ببینیم همه چیز در Pixel Watch چگونه است. در اینجا جعبه گشایی از مدل LTE مشکی مات/ابسیدین آورده شده است.

جعبه گشایی

Google Pixel Watch به همراه یک شارژر مغناطیسی USB-C و یک بند فعال یدکی برای مچ‌های کوچکتر ارائه می‌شود. بزرگتر از قبل روی پیکسل واچ نصب شده است.

ساعت گوگل پیکسل

گوگل انواع دیگری از مچ بندها را می فروشد. یک بند کششی، بند بافته شده، بند چرمی دستکاری شده و بند چرمی دو رنگ وجود دارد.

ساعت گوگل پیکسل: طراحی و راحتی

برای پیکسل واچ، گوگل به دنبال ظاهری ساده و مینیمالیستی است. این ساعت گرد است و لایه محافظ شیشه‌ای آن به شکل گنبدی شکل گرفته است که به زیبایی دور اطراف ساعت پیکسل را می‌پیچد. در همین حال، قاب ساعت از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که 80٪ از مواد بازیافتی تشکیل شده است.

پرداخت روی قاب ساعت به رنگ آن بستگی دارد. واحد مورد بررسی ما مشکی مات با نوار ابسیدین اکتیو است و تنها ترکیبی است که روکش صیقلی ندارد. همچنین Champagne Gold با نوار Hazel Active و Silver Silver با باندهای Charcoal یا Chalk Active نیز وجود دارد.

قسمت پایین قاب ساعت گنبدی و صاف است و خطوط تزئینی در سرتاسر آن دیده می شود.

یک جلوپنجره بلندگو در سمت چپ و صفحه چرخان در سمت راست وجود دارد. یک دکمه درست بالای صفحه و یک میکروفون در دو طرف قاب ساعت وجود دارد.

نوار Active انعطاف پذیر است و در لمس نرم احساس می شود. از فلوئوروالاستومر ساخته شده است – یک ماده لاستیکی مصنوعی مبتنی بر فلوئورو کربن که در برابر تنش دما بسیار مقاوم است، روغن ها را دور نگه می دارد و آبگریز است. این ماده معمولاً در کاربردهای شیمیایی خشن استفاده می شود.

Pixel Watch از مکانیزم اختصاصی برای اتصال و برداشتن بند مچ استفاده می کند. گوگل اقدام خود را با نصب و برداشتن لنز دوربین از بدنه آن مقایسه کرد: یک دکمه کوچک در کنار هر طرف بند فشار داده می شود تا با چرخاندن آن در امتداد منحنی ساعت، بند را آزاد کند.

جالب اینجاست که چهار پین پوگو در پشت باند بالایی وجود دارد. این یا یک پورت سرویس است یا ممکن است Google برنامه‌هایی برای انتشار نوارهای جانبی با ویژگی‌های اضافی داشته باشد. چهار پین نشان می‌دهد که هم برق و هم داده‌ها باید از طریق آن‌ها قابل دسترسی باشند.

Google Pixel Watch در یک گزینه تک سایز عرضه می شود که در سمت کوچکتر قرار دارد. با ظاهر گرد و گنبدی خود، حال و هوای براق و مینیمالیستی را ایجاد می کند. این شکل یادآور سایر محصولات خانگی گوگل، به ویژه ترموستات Nest و Nest Home mini است.

شکل پیکسل واچ باعث می‌شود که هر روز آن را بپوشید و شب‌ها با آن بخوابید. به خاطر سبکی و راحتی آن به راحتی فراموش می شود که آن را می پوشید. طراحی منحنی و براق آن به این معنی است که وقتی با دستان خود کار می کنید روی لباس گیر نمی کند یا مانعی برای شما ایجاد نمی کند.

صفحه نمایش

پیکسل واچ از یک صفحه نمایش دایره ای AMOLED تیز و پر جنب و جوش استفاده می کند و گنبد 3 بعدی که از آن محافظت می کند از شیشه گوریلا گلس 5 ساخته شده است. ابعاد آن 1.2 اینچ و وضوح 450 در 450 پیکسل است – این باعث می شود تراکم پیکسلی در حدود 320ppi داشته باشد. .

Google Pixel Watch از افزایش روشنایی تا 1000 نیت پشتیبانی می کند و حتی از فضای رنگی DCI-P3 با رنگ های عمیق تر و کنتراست بالاتر پشتیبانی می کند. صفحه نمایش از روشنایی تطبیقی پشتیبانی می کند اگرچه کوچک است، اما این صفحه نمایش فوق العاده روشن است و به راحتی در فضای باز دیده می شود.

این صفحه نمایش همیشه روشن و تقویت نور خورشید را پشتیبانی می کند و قابل تنظیم است تا در هر جهتی روی هر دو مچ دست کار کند.

عملکرد و اتصال

Google Pixel Watch از Exynos 9110 ساخته شده بر روی فرآیند 10 نانومتری قدرت می گیرد. این چیپست مشابه Samsung Galaxy Watch، Watch Active و Galaxy Watch 3 است. در ساعت پیکسل، با پردازنده کمکی Cortex M33 جفت شده است و وظایف کم مصرف مانند به روز رسانی صفحه نمایش همیشه روشن و ضربان قلب پس زمینه را انجام می دهد. ردیابی

Exynos 9110 یک چیپست دو هسته ای با فرکانس 1.15 گیگاهرتز است که از هسته های Cortex-A53 استفاده می کند. پردازش گرافیکی توسط Mali-T720 انجام می شود. مودم LTE از سرعت پایین 150 مگابیت در ثانیه و سرعت بالا 75 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند. همچنین از GPS، GLONASS، BeiDou و Galileo پشتیبانی می‌کند.

این چیپست در حال حاضر چهار سال از عمر خود را می گذراند، که ما را به این سوال وا می دارد که آیا گوگل قصد دارد پیکسل واچ را خیلی زودتر عرضه کند یا این کار برای کاهش تولید و جبران تاخیرهای زنجیره تامین که از سال 2020 آغاز شده بود انجام شده است.

نرم افزار و اپلیکیشن Pixel Watch

از سیستم عامل 3.5 استفاده کنید

Pixel Watch دارای سیستم عامل Wear OS 3.5 است. اگر در چند سال گذشته از هر ساعت هوشمند Wear OS استفاده کرده باشید، همه چیز آشنا به نظر می رسد. از صفحه اصلی ساعت، برای اعلان بالا بکشید، برای پانل تنظیمات سریع به پایین بکشید، اما Google Assistant دیگر صفحه فید اختصاصی ندارد – به هر حال به آن نیازی نداشت – بنابراین با کشیدن انگشت به چپ یا راست، کاشی‌های ساعت را ورق بزنید. .

در غیر این صورت، همه چیز تقریباً دقیقاً مانند Wear OS قبلی است. با این حال، رابط کاربری زیبایی بیشتری دارد، همه چیز سریع‌تر و بهینه‌تر به نظر می‌رسد، و توجه بیشتری به انیمیشن‌ها و انتقال بین صفحه‌ها وجود دارد. همچنین قابلیت سفارشی‌سازی زیادی برای تمام صفحه‌های ساعت موجود است.

اعلان‌ها سریع‌تر و پیوسته‌تر از قبل می‌رسند و اکنون یک یا دو ضربه کمتر طول می‌کشد تا به یک پیام پاسخ دهید.

ورودی صوتی بهتر از نسخه‌های قبلی Wear OS کار می‌کند و مطمئن‌تر از قبل کار می‌کند. با این حال، مانند پیکسل‌های مجهز به تنسور با تایپ صوتی دستیار، همه علائم نگارشی را برای شما اضافه نمی‌کند. این بدان معناست که وقتی پیکسل 6 یا 7 با پیکسل 7 جفت می شود، به شما نیاز دارد که به صورت شفاهی نشانه های نقطه گذاری را بیان کنید در حالی که گوشی هوشمند شما این کار را نمی کند.

Wear OS 3.5 در Pixel Watch تغییر اساسی ایجاد نمی کند، اما رابط کاربری را با تغییرات اساسی که سال ها به آن نیاز داشت، مدرن می کند.

صفحه چرخان به آرامی کار می کند و پیمایش ساعت را آسان تر می کند، اما متوجه شدیم که در چند برنامه شخص ثالث کار نمی کند. اگرچه بر عملکرد تأثیر نمی گذارد، اما قابل ذکر است و می تواند با به روز رسانی برنامه برطرف شود.

اپلیکیشن Pixel Watch

برنامه Wear OS دیگر وجود ندارد. با استفاده از ابزارهای پوشیدنی دارای سیستم عامل Wear OS 3.5 و بالاتر، این به هر سازنده بستگی دارد که برنامه همراه خود را داشته باشد. در مورد Pixel Watch، این برنامه Pixel Watch است.

روند راه‌اندازی خیلی متفاوت نیست، اما برنامه دارای مجموعه کامل‌تری از ویژگی‌ها و گزینه‌ها برای پیکربندی Pixel Watch، شخصی‌سازی چهره‌های ساعت، افزودن حساب‌ها، دسترسی به فروشگاه Play Watch و نصب برنامه‌ها است و می‌توانید Pixel را مدیریت کنید. eSIM ساعت نیز. همچنین می‌توانید تنظیمات Google Assistant را مدیریت کنید، حساب‌های Google اضافه کنید و کارت‌هایی را به Google Wallet از برنامه اضافه کنید.

یکی از مواردی که در برنامه Pixel Watch و Pixel Watch وجود ندارد، منویی است که میزان مصرف باتری را نشان می دهد. همچنین هیچ پشتیبانی از برنامه Pixel Watch در iOS وجود ندارد. پیشنهادات Wear OS دیگری نیز وجود دارد که با iOS کار می‌کنند (فسیل تایید کرده است که با دستگاه‌های iOS به کار خود ادامه می‌دهد)، اما گوگل تصمیم گرفت به پیکسل واچ تجربه محدودی ارائه ندهد و ترجیح می‌دهد با اپل واچ رقابت نکند.

ساعت گوگل پیکسل: ردیابی سلامت و برنامه Fitbit

در طول رویداد اعلامیه، گوگل مطمئن شد که گوگل پیکسل مجهز به دقیق ترین و سریع ترین سیستم پایش ضربان قلب است که فیت بیت تا کنون ساخته است. این می تواند ضربان قلب را با نرخ نمونه برداری یک بار در ثانیه محاسبه کند. این بدان معنی است که شما هرگز برای دیدن ضربان قلب خود منتظر نخواهید بود و هیچ تاخیری در خواندن افزایش ناگهانی ضربان قلب در طول فعالیت وجود ندارد.

پیکسل واچ دارای نوار قلب است. برای کسانی که نگران سلامت قلب هستند، آزمایش ECG می تواند تشخیص دهد که کاربر دارای فعالیت غیر طبیعی قلب است و می تواند به تشخیص زودهنگام بیماری های قلبی کمک کند. فقط برای اینکه بدانید، این تست غیرفعال نیست، استفاده کننده باید برنامه را باز کند، شماره گیری را با انگشت لمس کند و 30 ثانیه ثابت بنشیند.

اگرچه پیکسل واچ مجهز به سنسور اکسیژن خون است، اما هیچ راهی برای اندازه گیری اکسیژن خون وجود ندارد. به طور معمول، ساعت‌های دارای این نوع سنسور می‌توانند سطح اکسیژن خون را هنگام خواب یا در طول روز تشخیص دهند. نشان داده شده است که این اطلاعات در تشخیص زودهنگام عفونت COVID-19 و مشکلات تنفسی مانند آپنه خواب مفید است.

Pixel Watch از ردیابی خودکار تمرینات ورزشی پشتیبانی می‌کند و یک فعالیت را پس از حداقل پانزده دقیقه ثبت می‌کند. این علاوه بر مجموعه معمول ردیابی آمار است: قدم ها، ضربان قلب و خواب. مدیریت استرس و آمار ضربان قلب در هنگام خواب پشت دیوار پرداخت Fitbit Premium قفل شده است.

از Google Fit، تجربه تناسب اندام پیش‌فرض در Pixel Watch یک تغییر قابل توجه است. با این حال، در صورت تمایل، همچنان می‌توانید از Google Fit در Pixel Watch استفاده کنید.

اگر در گذشته از Fitbit استفاده کرده اید، با طرح بندی برنامه آشنا خواهید شد. تب Today تمام آمار ردیابی تناسب اندام آن روز را به شما نشان می دهد و می توانید روزهای قبل را نیز مرور کنید. می توانید این صفحه را سفارشی کنید، مرتب کنید یا موارد را از این صفحه حذف کنید. چند جیب اطلاعاتی وجود دارد که در دسترس نیستند و با ضربه زدن روی آنها شما را به خرید Fitbit Premium ترغیب می کند.

محتوای رایگان کافی برای فردی که سعی در بهبود سلامت کلی خود دارد وجود دارد. برگه Discover تمرین‌ها و ویژگی‌های پیشنهادی را به شما نشان می‌دهد که در سراسر برنامه موجود است. بسیاری از پیشنهادات رایگان هستند، اما چند مورد اینجا و آنجا وجود دارد که به اشتراک Premium نیاز دارد.

برنامه‌های هدایت‌شده‌ای برای بهبود خواب، آماده‌سازی بدن برای فعال‌تر شدن، تغییر عادات غذایی، و معرفی سبک جدید تناسب اندام وجود دارد. همه این برنامه ها در چند روز (برخی چند هفته) انجام می شود. آنها برچسب Premium را روی خود ندارند، بنابراین ممکن است فقط برای اینکه بفهمید هنوز به اشتراک Premium نیاز دارید، به یک برنامه هدایت شده متعهد شوید.

برگه انجمن این برنامه برای مشاهده فید سایر دوستانی است که از Fitbit استفاده می کنند، افراد می توانند تمرینات خود یا سایر نتایج تناسب اندام، حتی نتایج خواب را به اشتراک بگذارند اگر واقعاً می خواهید به شما دوستان نشان دهید که چقدر بد خوابیده اید.

آخرین برگه فقط یک برگه Premium است و صرفاً به عنوان یک صفحه فرود برای افراد وجود دارد که بتوانند محل اشتراک Fitbit Premium را پیدا کنند.

پلتفرم Fitbit اشتراک ممتازی را ارائه می دهد که بینش بیشتری در مورد تناسب اندام و سلامت کلی و آمار ردیابی سلامت اضافی ارائه می دهد. همچنین دسترسی به گزارش های سلامتی، تجزیه و تحلیل مدیریت استرس، کتابخانه ای از تمرینات، تنفس هدایت شده و مدیتیشن، و دستور العمل های ویدیویی وجود دارد.

در ایالات متحده، حق بیمه Fitbit 80 دلار در سال یا 120 دلار در سال با 10 دلار در ماه هزینه دارد. ما هنوز سرویس ممتاز را آزمایش نکرده‌ایم، اما هر Pixel Watch با شش ماه Fitbit Premium رایگان ارائه می‌شود.

ردیابی تناسب اندام

40 حالت تمرین وجود دارد و GPS داخلی ساعت می تواند مواردی را که مسافتی را طی می کنند مانند دویدن یا دوچرخه سواری ردیابی کند. ما آن را بیشتر دوچرخه سواری، پیاده روی و یوگا آزمایش کردیم.

نمایشگر ضربان قلب مجهز به Pixel Watch عالی است. هیچ تاخیری در محاسبه ضربان قلب شما وجود ندارد و مطمئناً در طول تمرین تاخیری ندارد. با ساعت‌های هوشمند قبلی، ضربان قلب بسیار نادرست را در طول تمرین تجربه کرده‌ام، به‌ویژه هنگام تغییر بین دویدن و پیاده‌روی. حتی با وجود عرق روی بازویم – که مخصوصاً مودار است، ساعت پیکسل همیشه می‌توانست خوانشی دقیق به من بدهد که می‌توانستم هنگام پایین آمدن یا بالا آمدن آن پیش‌بینی کنم.

ما دوست داریم که برنامه تمرین Fitbit به شما امکان می دهد ساعت را طوری پیکربندی کنید که صفحه نمایش همیشه روشن را در طول تمرین فعال کند، حتی اگر در سراسر جهان فعال نباشد. این باعث می‌شود که نگاهی به آمار تمرینات به ازای مصرف باتری اضافی بسیار راحت‌تر شود.

ساعت گوگل پیکسل: عمر باتری و شارژ

گوگل پیکسل واچ بدون توجه به اینکه مدل LTE باشد یا نوع Wi-Fi/Bluetooth، به باتری 294 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. گوگل تبلیغ می‌کند که ساعت پیکسل می‌تواند «تمام روز» دوام بیاورد، که راه دیگری برای گفتن آن است که بیشتر از یک روز طول نخواهد کشید.

این تقریباً همینطور است. Pixel Watch یک پوشیدنی است که می‌توانید هر روز آن را شارژ کنید، و گاهی اوقات ممکن است در طول روز نیاز به شارژ اضافی داشته باشد. اگر قرار است خواب را ردیابی کنید، باید مطمئن شوید که آب کافی برای خوابیدن در طول شب دارید. بر اساس آزمایشات ما، 15 تا 20 درصد باید فقط برای ردیابی خواب شبانه کافی باشد و هنوز چند درصد باقی مانده است، قبل از اینکه لازم باشد صبح آن را روی شارژر بیندازید.

استقامت باتری به هیچ وجه قوی نیست. ردیابی خواب شبانه بین 8 تا 15 درصد با خاموش بودن همیشه روشن یا تا 30 درصد با فعال کردن نمایشگر همیشه روشن استفاده می کند. ردیابی تناسب اندام مقدار زیادی از باتری را جذب می کند، و حتی اگر GPS برای تمرین فعال باشد.

پخش مستقیم موسیقی از طریق بلوتوث روی ساعت، انرژی زیادی را کاهش می دهد. در آزمایش ما برای پخش جریانی به یک جفت Pixel Buds A-Series از Pixel Watch از طریق LTE، ساعت پس از حدود 30 دقیقه پخش جریانی، 20 درصد باتری را خالی کرد. اگر قصد دارید موسیقی را از طریق LTE پخش کنید و علاوه بر آن ردیابی تمرینات را با GPS انجام دهید، می توانید انتظار داشته باشید که بعد از تمرین گفته شده حدود 50٪ قدرت خود را از دست بدهید. البته این پرقدرت ترین فعالیتی است که می توانید با ساعت پیکسل انجام دهید.

در بیشتر موارد، Pixel Watch باید تقریباً 24 ساعت باشد – اگر نمایشگر همیشه روشن فعال نباشد و تا زمانی که موسیقی را از طریق LTE روی هدفون بلوتوث پخش نکنید.

طبق تجربه ما، ساعت پیکسل هر زمان که روی شارژر انداخته می شد، به سرعت شارژ می شد. تقریباً عمر باتری کمتر از حد را جبران می کند، اما نه کاملاً. وقتی ساعت روی شارژر است، به طور قابل توجهی گرم می شود، اما وقتی به درصدهای بالاتر می رسد، خاموش می شود.

گوگل اعلام کرده است که پیکسل واچ می تواند تا 50 درصد در 30 دقیقه شارژ شود. در آزمایش خود، ما توانستیم پس از 30 دقیقه شارژر از یک باتری کاملا خالی شده، به 47 درصد باتری دست پیدا کنیم. شارژ کامل 1:22 ساعت طول کشید، دقیقاً حدود 80 دقیقه تبلیغاتی گوگل. هنگامی که به طور کامل تخلیه شود، ساعت به طور خودکار پس از شارژ مجدد تا 10٪ روشن می شود.

اگرچه Pixel Watch از شارژر مغناطیسی استفاده می کند، اما Qi به طور رسمی پشتیبانی نمی شود. این بدان معناست که نمی‌توانید ساعت را با استفاده از یک شارژر بی‌سیم معمولی شارژ کنید، همچنین نمی‌توانید از شارژ بی‌سیم معکوس در پیکسل یا هر گوشی هوشمند دیگری برای شارژ مجدد ساعت استفاده کنید. فقط می‌توانید از شارژر ارائه شده برای روشن کردن Pixel Watch استفاده کنید.

ساعت گوگل پیکسل: نتیجه گیری

Google Pixel Watch یک ساعت جذاب و براق Wear OS است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. با قیمت 349 دلار، قیمت آن نسبت به ساعت پایه 249 دلاری اپل واچ SE تندتر است. اگرچه Pixel Watch در یک براکت ممتاز قیمت گذاری شده است، اما تجربه آن در وضعیت فعلی خود در سطح ابتدایی به نظر می رسد.

پیکسل واچ مطمئناً مانند یک محصول نسل اول به نظر می رسد، اما هنوز ویژگی هایی ندارد. به عنوان مثال، ساعت پیکسل دارای سخت افزاری برای سنجش اکسیژن خون است، اما در ساعت پیکسل فعال نشده است.

(عکس)

Pixel Watch دقیقاً مانند قبل عمل می کند، با بزرگترین به روز رسانی Wear OS یک رابط کاربری تمیزتر، پیشرفته تر و یک تجربه بسیار بیشتر از قبل. با این حال، Pixel Watch هیچ چیز جدیدی به جز این ارائه نمی دهد. یکی از نمایندگان گوگل تأیید کرد که پیکسل واچ در آینده کاهش ویژگی‌ها را دریافت خواهد کرد، اگرچه بازه زمانی ارائه نشده است. به یاد داشته باشید، تلفن های پیکسل هر سه ماه یکبار کاهش ویژگی دریافت می کنند.

پیکسل واچ با قیمت 349 دلار در ایالات متحده و حتی بیشتر در بازارهای دیگر، فروش سختی دارد. در حالی که اکثر کارهایی را که ساعت‌های هوشمند کاملاً برجسته می‌توانند در یک بسته شیک و ممتاز انجام دهند، انجام می‌دهد، اما هنوز با همان تجربه‌ای که کاربران اپل واچ انتظار داشتند، فاصله زیادی دارد.

(عکس)

اگر استایل و زیبایی براق برای فروش این ساعت برای شما کافی است، برای گوگل عالی است. حقیقت این است که Fitbit ساعت‌های تناسب اندام را به فروش می‌رساند که حسگرهای بیشتری برای ردیابی تناسب اندام و عمر باتری چند روزه ارائه می‌دهند، ارزان‌تر از Pixel Watch. یکی که انتخاب می کنید بستگی به این دارد که آیا ردیابی تناسب اندام را در اولویت قرار می دهید یا یک همراه ساعت هوشمند برای انجام کارهای گوشی هوشمند روی مچ دست خود دارید.

ما نمی توانیم پیکسل واچ را نه در نسل اولش توصیه کنیم. اگرچه این ساعت زیبا با برند پیکسل و ادغام Fitbit است، اما این تمام چیزی است که برای آن در نظر گرفته شده است. نسخه بدون پوست Wear OS یک به‌روزرسانی خوش‌آمد است، اما قیمت گزاف، عمر باتری ضعیف و بلندگوی کوچک توصیه آن را دشوار می‌کند.

مزایا

  • ظاهری زیبا و منحنی با خطوط براق.
  • Wear OS 3.5 با رابط کاربری تمیز و شیک، چهره های ساعت زیباتر را به ارمغان می آورد.
  • ردیابی تناسب اندام نسبت به Google Fit پیشرفت کرده است
  • برای استفاده روزانه بسیار راحت است.
  • سریع شارژ می شود.

معایب

  • بلندگوی ضعیف برای تماس تلفنی
  • عمر باتری با استفاده سبک به سختی یک روز دوام می آورد.
  • با شارژ بی سیم Qi سازگار نیست.
  • قیمت آن گران است
امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس