آیا شما بازیکن Cheap در بازی های ویدئویی چند نفره هستید؟

31
0
بازیکن Cheap

بازی کردن با یکی از دوستانم در سگا هاکی در کودکی همیشه خسته کننده بود. در طول هر مالکیت، او به سادگی مستقیم به سمت دروازه می‌تابید و یک گل آسان برای جدایی به ثمر می‌رساند، در حالی که من سعی می‌کردم بازی مفصلی ترتیب دهم و این گل‌ها را بسیار رضایت‌بخش‌تر می‌دانستم.

مطلب Battle Pass در بازی های ویدیویی چیست؟ هم شاید برای شما جذاب باشد.

امروز، او در تجارت کار می کند (به طور عمدی از هنر برای یک مسیر منطقی تر اجتناب کرده است)، و من یک نویسنده احمق هستم. همبستگی به طرز دردناکی آشکار است.

بازی Cheap به چه معناست؟

هر بازی ویدیویی دارای شیوه ای Cheap برای بازی است، راهی آشکار برای استفاده از برنامه نویسی اولیه بازی. در بازی‌های ویدیویی هاکی، این به معنای همیشه انجام یک‌تایمر بود، در فوتبال با استفاده از بهترین تیم یا بازی با تکمو بو جکسون، و در بازی‌های بسکتبال همیشه غوطه‌ور شدن یا شوت کردن از همان نقطه‌ای بود که به نظر می‌رسد توپ هرگز از دست نمی‌رود.

پس اون بازیکن پیکسلی هر چقدر هم که ریتینگش بد باشه احتمالا گل میزنه. حتی زمانی که او وارد رختکن بازی می شود، سایر بازیکنان او را مسخره می کنند.

“میدونی که فقط به خاطر کد افتضاح گل زدی، درسته؟” او در حالی که یک اشک را پنهان می کند، می گوید: هر چه باشد.

شاید در تیراندازی های اول شخص فقط از تفنگ های تک تیرانداز استفاده کنید و روی تپه پنهان شوید یا همیشه در بازی های نقش آفرینی به سراغ بهترین سلاح ها و جادوها بروید. هر ژانری که باشد، شما بازیکن Cheap قیمتی هستید که باعث می‌شود دوستانتان با ناامیدی دائم سرشان را تکان دهند.

همانطور که در شب‌های بازی‌های رومیزی همیشه فردی وجود دارد که آن را کمی بیش از حد جدی می‌گیرد، در گردهمایی‌های بازی‌های ویدیویی نیز بازیکنی وجود دارد که همیشه بیشتر از هر چیز دیگری علاقه‌مند به برنده شدن است، مثلاً سرگرم کردن.

 بازیکن Cheap الان کجا هستند؟

این که چگونه آنها را در زندگی حمل می کند همیشه باید دید. اما وقتی متوجه می‌شوید که آن‌ها به این شکل بازی می‌کنند، به نظر می‌رسد که فاصله می‌گیرید، گویی آن‌ها از آن دسته افرادی هستند که شما را در جزیره‌ای متروک می‌کشند و می‌خورند. من به هر کسی که آخرین تکه بیکن را در صبحانه می خورد همینطور نگاه می کنم.

یک بازیکن Cheap قیمت بازی های ویدیویی لزوماً به این معنی نیست که شما آدم بدی هستید، فقط به این معناست که شما معمولاً به هر روزنه ای توجه می کنید و گاهی اوقات آن گونه نیستید که مسیر خوش منظره را در زندگی طی کنید.

شاید بهترین راه پیدا کردن حد وسط باشد. زیرا تاکید بر رفتن مداوم به بازی اصلی ممکن است منجر به ناتوانی در به ثمر رساندن یک گل ساده یا گرفتن یک امتیاز یا کشتن در زمانی که در بازی نیاز دارید، شود. در نهایت، برنده شدن بخشی از هدف است. شما مسیری بسیار زیبا را در زندگی انتخاب می کنید و هرگز به جایی نخواهید رسید.

چیزی که می‌خواهم بگویم این است که می‌توانم دوستم را در آن بازی امروز بکشم. در نهایت هیچ شرم آور نیست که هم کمی Cheap و هم خلاقانه در اینجا و آنجا در حین بازی های ویدیویی باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس