بررسی فیلم Death Stranding

50
0
فیلم Death Stranding

اندکی پس از معرفی قسمت دوم این بازی در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲، کوجیما پروداکشنز اعلام کرد که یک فیلم اقتباسی نیز در دست ساخت است. این فیلم به طور کامل توسط استودیوی Hammerstone متعلق به الکس لبوویچی تامین مالی می‌شود و کوجیما به همراه لبوویچی تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. در این پست به بررسی فیلم Death Stranding می پردازیم.

فیلم Death Stranding

لبوویچی قبلاً به Deadline گفته بود که فیلم Death Stranding نسبت به سایر آثار اقتباسی با بودجه‌های کلان، «به مراتب صمیمی‌تر و استوارتر» خواهد بود و کوجیما در مصاحبه‌‌ای جدید با IGN، درباره‌ی آن توضیح داده است.

از سال گذشته هر هفته با افراد زیادی در هالیوود تماس ویدیویی داشتم و نه فقط برای Death Stranding. پیشنهادهای زیادی دریافت کردم، اما قصد من از ابتدا این نبود که فیلمی پرفروش بسازم. الکس لبوویچی از استودیو Hammerstone دیدگاهی مشترک در این زمینه با من داشت.

فیلم Death Stranding
Death Stranding

زمینه های زیادی برای ساخت یک فیلم در مقیاس بزرگ با بازیگران معروف و انفجارهای پر زرق و برق وجود داشت، اما انفجارها در Death Stranding چه فایده‌ای خواهند داشت؟ پول درآوردن چیزی نیست که روی آن تمرکز کنم. من قصد دارم رویکرد هنری‌تری داشته باشم و تنها کسی که پیشنهاد ساخت چنین فیلمی را داد، الکس لبوویچی بود.
کوجیما همچنین گفت که هنوز تصمیم گیری نشده که آیا این فیلم شامل شخصیت‌هایی از بازی مانند قهرمان داستان، سم پورتر بریجز خواهد بود یا خیر.

هنوز تصمیم نهایی نگرفته‌ایم. شکست اقتباس‌های سینمایی از بازی‌ها در مدت‌ها پیش منجر به تولید فیلم‌های جدید زیادی شده که گیمرها را راضی می‌کنند، درست است؟ به همین دلیل است که آن‌ها ظاهری مشابه یک بازی دارند. من نمی‌خواهم فیلم Death Stranding اینطور باشد. در عوض، تغییر و تکامل دنیای دث استرندینگ را به گونه‌ای انتخاب می‌کنم که مناسب فیلم باشد.

من Death Stranding را به یک بازی تبدیل کردم و بازی‌ها بالاخره برای بازی کردن هستند. واقعاً نیازی به تبدیل آن‌ها به فیلم نیست. بنابراین به نوعی، فیلم دث استرندینگ مسیری را در پیش خواهد گرفت که هیچکس قبلاً با اقتباس سینمایی از یک بازی آن را امتحان نکرده است. فکر می‌کنم چیزی باید بسازم که الهام‌گر افرادی که آن را تماشا می‌کنند، باشد تا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد خود آن‌ها تبدیل به یک خالق شوند.

در جای دیگری از مصاحبه، هیدئو کوجیما درباره نحوه همکاری استودیو او با مایکروسافت برای ساخت بازی جدیدش صحبت کرد و یک بار دیگر تاکید کرد که این یک بازی سنتی نخواهد بود.

videogameschronicle

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس