قسمت 9 سریال The Last of Us (ویدیو)

48
0
قسمت 9 سریال The Last of Us

شبکه اچ‌بی‌اُ تریلر تبلیغاتی اپیزود پایانی فصل اول سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. علی عباسی سکان هدایت قسمت ۹ تحت عنوان Look for the Light (به‌دنبال روشنایی) را در دست داشت و نیل دراکمن به‌همراه کریگ مازن فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته تحریر درآوردند. اپیزود بعدی در تاریخ ۱۲ مارس از شبکه HBO تقدیم بیننده‌ها می‌شود. در این پست به قسمت 9 سریال The Last of Us می پردازیم.

قسمت 9 سریال The Last of Us

در تریلر تبلیغاتی اپیزود ۹ جول و الی به آخرین مرحله سفر طولانی و طاقت‌فرسای خود می‌رسند و پایگاه فعلی گروه فایرفلای در شهر سالت لیک سیتی را پیدا می‌کنند. این ویدیو نگاهی اجمالی به خطرات پیش‌روی جول و الی دارد که برای زنده نگه‎‌داشتن یکدیگر با آن‌ها مواجه شوند. اپیزود نهایی فصل اول سریال لست آو آس تنها ۴۳ دقیقه خواهد بود که به ماجراهای جول و الی در فصل بهار پایان می‌دهد.
پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، روتینا وسلی در نقش ماریا، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از بازیگرهای سریال The Last of Us به‌شمار می‌آیند.

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه HBO می‌خوانیم: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. یک بازمانده‌ی سرسخت با نام جول برای خارج کردن الی، دختری ۱۴ ساله از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».

کریک مازن، خالق سریال Chernobyl (چرنوبیل) و نیل دراکمن، خالق سری بازی The Last of Us به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی و نویسندگان سریال لست آو آس فعالیت می‌کنند. بخش تلویزیونی سونی پیکچرز در همکاری با شرکت پلی استیشن پروداکشنز این اقتباس تلویزیونی را تولید کرده است. اسد قزلباش و کارتر سوان از پلی استیشن پروداکشنز درکنار کارولین استراوس، رئیس استودیو ناتی داگ و ایوان ولز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه فعالیت داشتند.

comingsoon

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس